تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816875116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث كوتاه از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حوادث كوتاه از كشور
سوخت قاچاق در لارك
قشم- ايرنا: بيش از 38 هزار ليتر سوخت قاچاق توسط نيروي انتظامي در جزيره لارك كشف شد. اين مواد سوختي كه توسط يك فروند لنج از حوالي بندرعباس بارگيري شده بود توقيف و 38 هزار و 700 ليتر سوخت نفت گاز از آن كشف و 12 خدمه آن دستگير شدند.
كشف مشروبات الكلي در كرج
كرج- ايرنا: 12 هزار بطري انواع مشروبات الكلي در كرج كشف شد. فرد قاچاقچي مبادرت به تهيه و توزيع مشروبات الكلي با استفاده از يك دستگاه كاميون در اين شهر مي كرد. متهم به همراه 3 تن از همدستانش دستگير شدند.
دستگيري قاچاقچيان كالا
گناوه- ايرنا: بيش از 2 هزار دستگاه تجهيزات ماهواره در آبراه دريايي خور در بندر گناوه كشف شد.قاچاقچيان كالا قصد تخليه شناور مملو از كالاهاي خارجي در ساحل گناوه را داشتند كه توسط پليس دريايي اين شهر دستگير شدند. قايق مذكور در آبراه دريايي خور در ميان موتور لنج هاي خالي مخفي شده بود كه توقيف شد. از اين موتور لنج همچنين بيش از 46 هزار عدد انواع لوازم جانبي تلفن همراه و هزاران عدد پوشاك و البسه فاقد مجوز كشف شد. دو قاچاقچي به نام هاي حسين و مجيد نيز در اين رابطه دستگير شدند.
تلف شدن 185 رأس دام
هفتكل- خبرنگار كيهان: 185 رأس گوسفند براثر توفان در روستاهاي هفتكل تلف شدند. خسارات وارده به دامداران كه دامشان براثر تخريب جايگاه هاي دام تلف شدند 222 ميليون ريال اعلام شد.
خسارات سيل در مشكين شهر
اردبيل- خبرنگار كيهان: بارش باران و جاري شدن سيل به تأسيسات زيربنايي واحدهاي مسكوني و مزارع شهرستان مشكين شهر خسارت وارد كرد. باران، تگرگ و سيل سبب ايجاد خسارت به تعدادي ازمنازل مسكوني، مغازه ها، تأسيسات دامي، باغ ها و مزارع و تأسيسات زيربنايي مشكين شهر شد. سيل روز جمعه گذشته دراين شهر باعث تخريب يك دهنه پل و راه ارتباطي چندين روستاي منطقه شد.
ايراد خسارت به خودروها
سمنان- خبرگزاري فارس: 4 نفر از عاملان ايراد خسارت به خودروها در مهديشهر دستگير شدند. اين افراد با انگيزه اي نامعلوم به پنچر و تخريب لاستيك 45 دستگاه خودرو دراين شهر كرده بودند. دستگيرشدگان 18 تا 23 ساله بودند و نامبردگان به تخريب لاستيك خودروها با استفاده از چاقو اعتراف كردند.
مرگ كودك3 ساله
كاشان- خبرنگار كيهان: يك دستگاه خودرو پژو روآ در ميدان پانزده خرداد كاشان با كودك 3 ساله اي به نام اميرحسين نظافتي به شدت برخورد كرد. كودك مجروح به بيمارستان نقوي و سپس شهيد بهشتي كاشان منتقل شد اما معالجات دو ساعته پزشكان براي نجات جان وي مؤثر واقع نشد و وي جان باخت.
مواد سوختي در شركت توليدي
شهريار- خبرنگار كيهان: پليس شهريار از يك شركت توليدي مواد شيميايي مركب چاپ در صفادشت اين شهر 17 هزار و 160 ليتر نفت سفيد و 650 هزار ليتر گازوئيل قاچاق كشف كردند. صاحبان اين شركت به نام هاي حسين-م و غلامعباس-ج دستگير شدند.
غرق زن 23 ساله در آب
رشت- خبرنگار كيهان: يك زن 23 ساله به نام محبوبه اهل و ساكن انزلي كه شب هنگام در حال شنا در منطقه دهكده ساحلي خورشيد بود به علت ناآشنايي به فن شنا در دريا غرق شد. اهالي محل جسد نيمه جان اين زن را از آب خارج كردند اما تلاش پزشكان براي نجات جان وي مؤثر واقع نشد و نامبرده درگذشت.
دستگيري سارق گوشي همراه
تبريز- خبرنگار كيهان: سارق بازار كويتي تبريز با بيش از يك هزار دستگاه گوشي تلفن همراه و لوازم جانبي آن درترمينال اين شهردستگير شد. وي درحال باز كردن محموله سرقتي به دام پليس افتاد.
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن