تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820502630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آواز گنجشك ها نماينده سينماى ايران در اسكار ۲۰۰۹ شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: آواز گنجشك ها نماينده سينماى ايران در اسكار ۲۰۰۹ شد
هيأت منتخب معرفى فيلم ايرانى «آواز گنجشك ها» را به نمايندگى از سينماى ايران به اسكار هشتادويكم معرفى كرد.

390762.jpg

به گزارش روابط عمومى بنياد سينمايى فارابى اعضاى اين هيأت كه باحضور فاطمه معتمد آريا، رسول صدرعاملى، عليرضا شجاع نورى، محمد سرير، محمد داودى، عزيزالله حاجى مشهدى، فرهاد توحيدى، محمد بزرگ نيا و امير اسفنديارى تشكيل شده بود پس از بحث و بررسى در خصوص فيلم هاى به نمايش در آمده، به جمع بندى نهايى رسيدند و آخرين ساخته مجيد مجيدى را به عنوان نماينده سينماى ايران به اسكار ۲۰۰۹ معرفى كردند.
مجرى طرح فيلم سينمايى «آواز گنجشك ها» كه به نمايندگى از سينماى ايران براى شركت در اسكار معرفى شده، از برنامه ريزى براى معرفى اين فيلم و موفقيت آن در اسكار خبر داد.
جواد نوروزبيگى به مهر گفت: برنامه ريزى هايى داريم كه فيلم براى مخاطب خارجى شناخته شود. «آواز گنجشك ها» اكران خارجى متعدد دارد كه يكى از اواخر مهر در هند شروع مى شود. اواخر آبان هم در امريكا براى مجيدى مراسم بزرگداشت ترتيب داده شده و شركت در اين مراسم و پوشش رسانه اى آنها به نفع فيلم تمام مى شود.

390732.jpg

وى در ادامه افزود: برنامه هاى ديگرى هم داريم كه در آينده به آنها خواهيم پرداخت. مهم اين است كه قابليت ها و امتيازهاى اين فيلم را در سطح جهان به نمايش بگذاريم. «آواز گنجشك ها» در عرصه بين المللى شناخته شده است و موقعيت خوبى دارد. جايزه جشنواره برلين و ستايش هاى منتقدان خارجى مى تواند براى ما امتياز باشد و بخت راهيابى به فهرست پنج فيلم نهايى اسكار را بيشتر كند.
مجرى طرح «آواز گنجشك ها» گفت: شركت فورتيسيمو پخش كننده فيلم و بنياد فارابى برنامه هايى براى معرفى آن دارند. فورتيسيمو شركت حرفه اى است و مى تواند حامى معنوى خوبى باشد. چند شركت امريكايى هم با آن قرارداد بسته اند و قرار است فيلم در امريكا اكران شود. اميدواريم اين امتيازها و شرايط در نهايت به نفع سينماى ايران باشد و شاهد موفقيت «آواز گنجشك ها» در اسكار باشيم.
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن