تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817155144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روز قدس ; جهان در كنار فلسطين


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: روز قدس ; جهان در كنار فلسطين
واحد مركزي خبر : مسلمانان سراسر جهان ديروز در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان (روز قدس ) با برپايي مراسم هايي خواهان اتحاد و همبستگي كشورهاي اسلامي براي ادامه مبارزه با رژيم صهيونيستي به منظور آزادي قدس شريف از چنگال اين رژيم شدند.
عراق ـ مردم عراق ديروز به دعوت گروه هاي مختلف سياسي در شهرهاي بغداد نجف اشرف كربلاي معلي بصره ناصريه سماوه و العماره با حضوري پرشور در راهپيمايي روز قدس همبستگي خود را با مردم مظلوم فلسطين اعلام و اقدامات ددمنشانه رژيم صهيونيستي را محكوم كنند.
مردم بغداد نيز با شركت در راهپيمايي روز قدس با حمل پارچه نوشته هايي در حمايت از مردم فلسطين و تصاويري از حضرت امام خميني (ره ) انزجار خود را از رژيم نامشروع صهيونيستي و همچنين حاميان اين رژيم بويژه آمريكا اعلام كردند.
دهها هزار تن از مردم مسلمان شهر قدس كربلاي معلي صبح ديروز با حضور در خيابانهاي اين شهر شعار مرگ بر اسرائيل سر داده و مراسم روز جهاني قدس را برگزار كردند.
در اين مراسم پلاكاردهايي كه بر آنها رفتار وحشيانه صهيونيستها محكوم شده و خواهان دخالت سازمان هاي بين المللي و اسلامي براي احقاق حقوق فلسطينيان شده بود. در دست انبوه جوانان و شركت كنندگان حمل مي شد.
سوريه ـ هزاران تن از مسلمان روزه دار سوريه پس اقامه نماز جمعه در اردوگاه فلسطيني نشين " اليرموك " در دمشق در راهپيمايي با شكوه روز جهاني قدس شركت كردند.
انبوه مسلمانان فلسطيني سوري لبناني ايراني و و زائران عتبات مقدسه از كشورهاي اسلامي با در دست داشتن پرچم هاي فلسطين گروههاي مقاومت و شهداي اين كشور و همچنين پرچم حزب الله لبنان با سردادن شعارهاي « مرگ بر اسراييل » « مرگ بر آمريكا » و « فلسطين از آن ماست » آزادي قدس شريف و فلسطين را خواستار شدند.
در مراسم بزرگداشت روز قدس در ونزوئلا كه مسلمانان مقيم ونزوئلا از كشورهاي لبنان سوريه عراق ايران و برخي كشورهاي خاورميانه حضور داشتند سخنرانان از كشورهاي ايران و لبنان به اهميت تداوم وحدت در ميان مسلمانان اشاره و تاكيد كردند نام گذاري اين روز از سوي امام راحل يك پيروزي بزرگ براي همه مسلمانان جهان محسوب مي شود.
سخنرانان در اين مراسم با اشاره به ضرورت حفظ هوشياري مسلمانان در برابر توطئه هاي دشمنان از جمله آمريكا و رژيم صهيونيستي تاكيد كردند : دشمن صهيونيستي همچنان درصدد ايجاد فتنه و نفاق در ميان مسلمانان است و آنان بايد براي خنثي كردن اين توطئه ها دست وحدت و همدلي به يكديگر بدهند.
هند ـ همچنين مسلمانان دهلي نو پايتخت هند به مناسبت روزقدس درآخرين جمعه ماه مبارك رمضان ديروز نزديك پارلمان هند تجمع و همبستگي خود را با مردم بيگناه فلسطين اعلام كردند.
در اين مراسم مردم پلاكاردهايي را حمل مي كردند كه بر روي آن مرگ بر امريكا مرگ بر اسرائيل و رژيم صهيونيستي تروريست است نوشته شده بود.
سخنرانان با انتقاد از دولت مركزي هند و پليس دهلي اعلام كردند آژانس هاي اطلاعاتي هند از آژانس رژيم صهيونيستي كمك مي گيرند و به بهانه تروريسم مسلمانان بيگناه را هدف قرار مي دهند.
پاكستان ـ مردم مسلمان پاكستان همگام با ساير ملتهاي جهان با شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس جنايات رژيم صهيونيستي در فلسطين اشغالي را محكوم كردند.
در كراچي مركز ايالت سند پاكستان نيز مردم اين شهر با شور و ذوقي وصف ناپذير با اشاره به فرمايشات حضرت امام خميني (ره ) در رابطه با روز قدس و مردم فلسطين بر حضور پرشور خود در راهپيمايي تاكيد كردند.
تركيه ـ هواداران چندين سازمان غير دولتي تركيه روز گذشته بابرگزاري تظاهرات عليه رژيم صهيونيستي شعار « مرگ بر اسرائيل » سر دادند.
تظاهركنندگان كه در مقابل سفارت رژيم صهيونيستي در آنكارا تجمع كرده بودند جنايات رژيم صهيونيستي در سرزمين هاي اشغالي را محكوم و خواهان آزادي قدس شريف شدند.
در اين تظاهرات مشترك كه از سوي چندين سازمان غير دولتي و با نام « دوستداران فلسطين » تحت تدابير امنيتي شديد برگزار شد تظاهركنندگان عكس هايي از شيخ ياسين اسماعيل هنيه شيخ نصرالله خالد مشعل و قدس شريف با خود حمل كردند.
آذربايجان ـ همزمان با روز جهاني قدس تظاهرات باشكوهي با شركت جمعي زيادي از مردم باكو و شهرك نارداران بعدازظهر ديروز در حومه اين شهر برگزار شد.
شركت كنندگان در اين اجتماع با داشتن پلاكاردهايي با عنوان « اسرائيل دشمن اسلام وبشريت است » « صهيونيستها بايد از سرزمينهاي فلسطين اخراج شوند » جنايات آمريكا اسرائيل و انگليس را محكوم و همبستگي خود را با مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين اعلام كردند.
بنگلادش ـ صدها هزار نفر از مسلمانان بنگلادش نيز در مراسم روز جهاني قدس شركت كردند و نماز آخرين جمعه ماه رمضان را در مسجد بيت المكرم بزرگترين مسجد پايتخت اين كشور اقامه نمودند.
نمازگزاران خيابان هاي اطراف مسجد بيت المكرم را براي آن دسته از افرادي كه داخل مسجد فضاي كافي پيدا نكردند بستند تا آنها بتوانند نماز را در آنجا برگزار كنند.
روسيه ـ مسلمانان روسيه به ويژه مسكو امسال نيز روز جهاني قدس را برگزار كردند. تظاهركنندگان با تجمع در برابر سفارت اسرائيل در مسكو عليه آمريكا و رژيم صهيونيستي شعار دادند.
در اين مراسم « روشان حضرت » مدير امور بين الملل شوراي مفتي هاي روسيه گفت : ما اعلام همبستگي و همدردي با مردم فلسطين را از بهترين اعمال و عبادت ها در ماه رمضان مي دانيم مسلمانان روسيه روز قدس را كه امام خميني (ره ) آن را بنيان نهاد گرامي مي دارند ما باور داريم كه دشمنان اسلام از اتحاد ما هراس دارند.
اندونزي ـ مردم مسلمان اندونزي نيز در روز جهاني قدس با برپايي تظاهرات گسترده در مناطق مختلف اين كشور جنايتهاي رژيم غاصب صهيونيستي را محكوم كردند و آزادي قدس شرف از چنگال اشغالگران را خواستار شدند.
تظاهركنندگان اندونزيايي با تجمع در مقابل سفارت آمريكا در جاكارتا و كنسولگري امريكا در شهر سورابايا از سياستهاي دوگانه و حمايتهاي همه جانبه كاخ سفيد از رژيم اشغالگر قدس ابراز انزجار كردند و پرچم امريكا و رژيم صهيونيستي را به آتش كشيدند.
شركت كنندگان در تظاهرات ديروز اندونزي با سر دادن شعارهاي ضد صهيونيستي و ضد امريكايي از سكوت سازمان هاي مدعي حقوق بشر در قبال اقدامات وحشيانه صهيونيست ها در سرزمين هاي اشغالي بشدت انتقاد كردند.
سخنرانان در مراسم تظاهرات روز جهاني قدس در اندونزي مقاومت را تنها راه حل پيروزي ملت مظلوم فلسطين بيان كردند و هرگونه مصالحه و مذاكره با صهيونيست ها را محكوم به شكست دانستند.
مردم كشمير و سوريه نيز با شركت در راهپيمايي هاي گسترده خواستار آزادي قدس شدند.
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن