تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816877135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ناطق نوري: بسياري از كشورهاي عربي نسبت به مساله فلسطين بي‌تفاوت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ناطق نوري: بسياري از كشورهاي عربي نسبت به مساله فلسطين بي‌تفاوت هستند
سياسي. روز قدس . ناطق نوري
مشاور و رييس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري گفت: امروز بسياري از كشورهاي عربي نسبت به مساله فلسطين بي‌تفاوت هستند.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا ، حجت‌الاسلام و المسلمين علي اكبر ناطق نوري در بخش ديگري از سخنان خود در مراسم روز جهاني قدس، گفت: اطلاق عنوان مردم به جنايتكاران اسراييلي غلط و نابجا است، اينها نيروهاي اشغالگر و متجاوز به مردم هستند.

وي تاكيدكرد: از جمله كارهايي كه اسراييلي‌ها در اين مدت انجام دادند اين بود كه بعضي از كشورهاي عربي را تحت سيطره خود قرار دادند. عده‌اي از كشورهاي عربي را نيز بي‌خاصيت كردند.

وي ادامه داد: امروز بسياري از كشورهاي عربي بي‌خاصيت و بي‌تفاوت هستند.

اين سران مدعي چه مي‌گويند.

اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه اگر يك آدمي حتي غيرمسلماني فرياد بزند كه به داد من برسيد اگر قادر باشي و به فرياد اين مسلمان نرسي، مسلمان نيستي، گفت: اين سران عربي بي‌خاصيت هستند و اسراييلي‌ها نيز به جنايات خود عليه مردم فلسطين ادامه مي‌دهند.

وي به وضعيت اسفبار مردم غزه در فلسطين اشاره كرد و گفت: در اين ماه مبارك رمضان مردم غزه در سخت‌ترين شرايط در محاصره اقتصادي بسر مي‌برند ، آنها به امكانات اوليه دارويي ، غذايي و امدادرساني دسترسي ندارند و در سخت‌ترين شرايط ماه مبارك رمضان را طي كردند اما مردانه در مقابل رژيم صهيونيستي ايستادند و مقاومت مي‌كنند.

سخنران مراسم روز جهاني قدس گفت آفرين به اين مردم مقاوم فلسطين و افزود : در مقابل اين موفقيت‌هايي كه در ‪ ۶۰‬سال گذشته صهيونيست‌ها در سطح جهاني و منطقه داشته حادثه‌اي به نام مقاومت رخ داد و تمام معادلات آنها را به هم ريخت.

ناطق نوري افزود: تاكنون سه مقاومت در فلسطين شكل گرفته است كه يكي از آنها مقاومت محلي عزالدين قسام اين روحاني شجاع ، جوان و غيور و گروه وي بود كه به علت فشار غربي‌ها و خيانت بعضي از دولت‌هاي عربي و خيانت گروه هاي داخلي فلسطين اين قيام محلي شكست خورد.

وي ادامه داد: گروه دوم مقاومت عربي بود كه با پرچمداري جمال عبدالناصر رييس جمهوري فقيد مصر به راه افتاد كه جنگ شش روزه ژوئن به راه افتاد و نهايتا به شكست عرب‌ها منجر شد.

اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گروه سوم مقاومت را مقاومت اسلامي عنوان كرد و گفت: مقاومت اسلامي در فلسطين با پيروزي اسلام در ايران به رهبري امام خميني (ره) ظاهر شد.

ناطق نوري تاكيد كرد: جريان مقاومت اسلامي فلسطين امروز حرف اول را در مقابل رژيم صهيونيستي مي‌زند و قيام انتفاضه اول و دوم از مظاهر اين مقاومت است و اسراييل و رژيم صهونيستي را سخت به وحشت انداخت.

وي با بيان اينكه رژيم صهيونيستي به دو دليل از مقاومت اسلامي مي‌ترسد، گفت: اسراييل به دليل دستاوردهايي كه اين مقاومت تا كنون داشته و ديگري عقبه‌اي كه براي اين مقاومت متصور است از مقاومت اسلامي مي‌هراسد.

وي تاكيد كرد: جريان مقاومت و رهبران مبارزه در فلسطين پيش از پيروزي انقلاب اسلامي در ايران گروه‌هاي چپ و غير اسلامي بودند كه با پيروزي انقلاب اسلامي و با اميدي كه در مسلمانان فلسطين بوجود آمد جنبش‌هاي جهاد اسلامي، حماس و گروه‌هاي مذهبي جريان مبارزه را در دست گرفتند و در غزه، حماس در انتخابات آزاد پيروز شد.

رييس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري ادامه داد: مقاومت اسلامي كه در مقابل همه فشارهاي اسراييل و سكوت غرب و مجامع بين‌المللي و مجامع طرفدار حقوق بشر كه گويا خاك گورستان بر اين سازمانها پاشيده‌اند و كر و كور شده اند ، ايستاد تا جايي كه توانست غزه را آزاد كند و انتخابات مردمي برگزار شود، البته امروز تحت فشار محاصره‌ها هستند.

ناطق نوري تصريح كرد: حالب اين است كه مقاومت اسلامي در مبارزه خود به حواشي كه براي آنها درست كرده‌اند نپرداخت و گول نخورد ، مقاومت اسلامي به بهانه مذاكره ،نشستن و امتياز گرفتن از اصل موضوع منحر ف نشد .

وي يادآور شد كه مقاومت اسلامي فلسطين دقيقا توجه به ريشه فساد كرده و ايستاده است و رژيم غاصب صهيونيستي را به رسميت نشناخته و نمي‌شناسد، مقاومت اسلامي فلسطين حتي طرح تشكيل دو كشور فلسطين كه طرح انگليسي ها است را نپذيرفت .

اين سخنران مراسم روز جهاني قدس افزود: مقاومت در مقابل سخت‌گيري وحشيانه صهونيست‌ها ايستاده است.

ناطق نوري با بيان اينكه دو مفهوم جهاد و شهادت در جريان مقاومت فلسطين در گذشته وجود نداشت ، گفت: هم اكنون دو مفهوم جهاد و شهادت در جريان مقاومت اسلامي موضوعيت يافته و اين واژه‌هاي شهادت طلبي و جهاد در راه خدا كابوسي شده و بر جان صهيونيست‌ها افتاده است.

وي يادآور شد: مقاومت اسلامي فلسطين به بركت حضرت امام (ره) و پيروزي ملت ايران شكل گرفت ،بي خود نيست كه رژيم صهيونيستي با ايران دشمن است، ما كه لشگر نمي‌فرستيم ، ما كه ارتباط مستقيم با فلسطين نداريم ، ما حمايت و كمك معنوي از فلسطين مي‌كنيم اينكه اينقدر داد و فرياد ندارد.

اين سخنران مراسم روز جهاني قدس، به سخناني از شهيد شيخ احمدياسين اشاره كرد و گفت: اين پيرمرد نابينا به همه تاكيد مي‌كند كه مقاومت و جهاد تنها گزينه ما است و در راه دستيابي به پيروزي بايد شهيد و خون تقديم كنيم. ملتي كه اين فرهنگ را پيدا كند پيروز است.

ناطق نوري ادامه داد: اين شهيد همچنين مي‌گويد ما با خداوند و سپس با ملت هاي خود پيمان بستيم كه تسليم نشويم و پرچم سفيد بالا نبريم و به مبارزه خود ادامه دهيم در اين راه يا پيروز مي‌شويم و يا به شهادت مي‌رسيم.

اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح كرد: شهيد شيخ احمد ياسين مي‌گويد ما هواپيماي اف ‪ ۱۶‬يا بالگردهاي آپاچي نداريم ، ما موشك دوربرد نداريم بلكه تنها انسان‌هايي در اختيار داريم كه آماده مبارزه و شهادت هستند .

اين همان مواردي است كه اركان دشمن را لرزانده است.

ناطق نوري همچنين به تبليغات شبكه‌هاي صهيونيستي اشاره كرد و گفت: شبكه صهيونيستي و دولت‌هاي تحت سيطره صهيونيست‌ها مانند آمريكا و اروپايي ترسيده‌اند و بنابراين با كار تبليغاتي با شبكه‌هاي خبري مي‌گويندكه مقاومت مورد مهمي نيست و در حد كارهاي تروريستي است و آنها مشتي تروريست هستند .

وي اظهار داشت: آنها مقاومت اسلامي فلسطين ، اين ملت شجاع و حزب الله لبنان را به عنوان تروريست معرفي كردند.

وي افزود: دولت‌هاي منفعل و بيچاره و ذليل عربي در منطقه نيز اين راه را طي كردند اما جنگ ‪ ۳۳‬روزه لبنان و شكست مفتضحانه و خفت آور رژيم صهيونيستي پرده از اين واقعيت برداشت كه آنها تروريست نيستند و مقاومت به ثمر رسيده و توان نظامي اسراييل را به هم ريخته اند.

ناطق نوري يادآور شد: موشه عبري كه سالها فرمانده نيروي زمين ارتش اسراييل بود مي‌گويد نتيجه جنگ لبنان براي ارتش اسراييل خجالت آور است.

از وي سوال مي‌شود كه شما گردان
‪ ۱۶۲‬بسيار كارآمد را در شرق لبنان در اختيار داشتيد آنها چرا كارآمد نبودند ، وي پاسخ مي‌دهد اين گروه برترين اما ناموفق بود .
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن