تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820367630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اطلاع رساني به زنان در خصوص بهداشت دوران يائسگي كمرنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اطلاع رساني به زنان در خصوص بهداشت دوران يائسگي كمرنگ است
داخلي. بهداشت. زنان. يائسگي.

كارشناس بهداشت خانواده مركزبهداشت استان‌مركزي گفت: اطلاع رساني به زنان استان در خصوص بهداشت دوران يائسگي كمرنگ است.

"عزت وحيديان" روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: دوران يائسگي يكي از مراحل مهم زندگي زنان است كه طي آن تحولات زيادي در هورمونهاي بدن ايجاد شده و اگر زنان از آنها بااطلاع نباشند با مشكلاتي مواجه مي‌شوند.

وي گفت: زنان دراين دوران علاوه برپايان دوره‌قاعدگي مسايلي چون افسردگي، گر گرفتگي ، مشكلاتي در سينه‌ها و ديگر عوارض مواجه‌اند.

وي افزود: سرطان سينه به عنوان دومين تهديدسلامتي زنان پس از بيماري قلب و عروق مطرح است كه حساسيت لازم در اين بخش نيز در استان وجود ندارد.

وي گفت: درسال جاري طرحي بامشاركت استانداري مركزي براي غربالگري سرطان پستان در زنان بالاي ‪ ۴۰‬سال شاغل استان اجرا شد كه ‪ ۴۰۰‬نفر را تحت پوشش قرار مي‌دهد.

وي افزود: درسه‌نوبت فراخوان اين طرح ‪ ۳۱۰‬زن براي سونگرافي و ماموگرافي مراجعه كردند كه تنها ‪ ۵۳‬درصد آنان مراحل غربالگري را ادامه دادند.

وحيديان گفت: اگرچه سرطان پستان در اكثر وارد قابل درمان است اما به خاطر فرهنگسازي ضعيف همكاري و حساسيت لازم براي مراقبت اين بيماري ايجاد نشده است.ك/‪۳‬
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن