تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821153711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميشل سليمان با احمدي نژاد ديدار مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ميشل سليمان با احمدي نژاد ديدار مي كند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 87/7/1
پايگاه اينترنتي نهار نت امروز دوشنبه اعلام كرد ميشل سليمان رئيس جمهور لبنان كه عصر يكشنبه براي حضور در شصت و سومين نشست مجمع عمومي سازمان ملل وارد نيويورك شد قرار است با محمود احمدي نژاد رئيس جمهور ايران ديدار كند.
به گزارش خبرگزاري شينهوا از بيروت ، منابعي در هيئت همراه سليمان گفتند وي قرار است در اين سفر با محمود احمدي نژاد رئيس جمهور ايران ، ون جيابائو نخست وزير چين ، شيخ حمد بن خليفه ال ثاني امير كويت ، عبد الله گل رئيس جمهور تركيه و لوئيس ايناسيو دا سليوا رئيس جمهور برزيل ديدار كند.
همسر سليمان و يك هيئت در اين سفر سليمان را همراهي مي كنند و بر اساس اعلام رسانه هاي لبنان در مقايسه با هيئت هاي قبلي كه مقامات لبناني را در سفرهاي خارجي همراهي مي كردند افراد كمي در اين هيئت حضور دارند.
سليمان و همسرش دوشنبه شب در مراسم خوشامد گويي كه به ميزباني جرج بوش رئيس جمهور امريكا در هتل والدورف آستوريا برگزار مي شود شركت خواهند كرد.
سليمان و همسرش همچنين پيش از حضور در ضيافت شامي كه براي همه شركت كنندگان برگزار مي شود با بان كي مون دبير كل سازمان ملل ديدار مي كنند.
سليمان همچنين با جرج بوش رئيس جمهور امريكا ديدار مي كند كه اين نخستين ديدار بوش با يك رئيس جمهور لبنان محسوب مي شود.
بوش از زماني كه واشنگتن اميل لحود رئيس جمهور لبنان را به سبب داشتن روابط قوي با سوريه منزوي كرد ، تنها با نخست وزير و رهبران طرفدار دولت لبنان ديدار داشته است.
135/0003/01013/010101/122
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن