تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817433251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آذر منصوري:اعتماد مردم به اصلاح طلبان روز به روز بيشتر مي‌‏شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: آذر منصوري:اعتماد مردم به اصلاح طلبان روز به روز بيشتر مي‌‏شود


تهران- خبرگزاري كار ايران
معاون سياسي دبير كل جبهه مشاركت گفت:تاييد صلاحيت كانديداي اجماعي اصلاح طلبان مي‌‏تواند خط قرمز حضور جريان اصلاح طلبي در انتخابات آينده باشد.

آذر منصوري در گفت وگو با خبرنگار "ايلنا" با ارزيابي وضعيت فعلي جريان اصلاح طلب به خط قرمزهاي اصلاح طلبان براي حضور در انتخابات آينده اشاره كرد و گفت: خطوط قرمزي كه ائتلاف اصلاح‌‏طلبان بر آن توافق نداشته باشند باعث فروپاشي ائتلاف و اجماع خواهد شد.
وي افزود: اگر يك يا چند گروه اصلاح‌‏طلب اين خطوط قرمز را باور نداشته باشند هم اعتماد اجتماعي مردم از بين مي‌‏رود و هم انشقاق در بدنه جريان اصلاح طلب ايجاد خواهد كرد.
اين فعال سياسي با بيان اينكه خط قرمزها با ميزان مشاركت مردم كه تعيين كننده اصلي پيروزي اصلاح‌‏طلبان در انتخابات آينده است معنا پيدا مي‌‏كند، اظهار داشت: هر نوع رفتاري كه از سوي احزاب و گروه‌‏ها يا برگزار كنندگان انتخابات باعث محدود شدن مشاركت مردم شود يكي از عوامل تعيين كننده خط قرمز در انتخابات است.
وي تاكيد كرد:تاييد صلاحيت كانديداي اجماعي اصلاح طلبان مي‌‏تواند خط قرمز حضور جريان اصلاح طلبي در انتخابات آينده باشد.
معاون سياسي دبير كل جبهه مشاركت در ادامه تصريح كرد: اصلاح طلبان نبايد خودشان را هزينه انتخابات غيرآزاد و غيرعادلانه‌‏اي كنند كه حضورشان در انتخابات هيچ منفعتي براي آنها نداشته باشد.
وي گفت: مخالفان اصلاحات در طول سه سال گذشته با درآمد بالايي كه از فروش نفت نصيبشان شده مي‌‏توانستند دوران طلايي را براي اين كشور به وجود بياورند ولي به دليل ضعف مديريت اجرايي نتواستند كارنامه قابل قبولي از خود ارائه دهند.
اين فعال سياسي با اشاره به عملكرد اصولگرايان در طول سه سال گذشته،گفت: اصولگريان با اين كارنامه ضعيفي كه از خود بر جاي گذاشتند نخواهند توانست به كارشكني‌‏هاي خود در مقابل جريان اصلاح‌‏طلبي ادامه دهند.
وي تصريح كرد: اگر مشاركت بالاي مردم در انتخابات، خاتمي را همراهي كند و وي پيروز اين رقابت شود به دليل اينكه رئيس قوه مجريه افكار ملتي را كه به او راي دادند نمايندگي مي‌‏كند كارشكني‌‏ها به حداقل مي‌‏رسد.
معاون سياسي دبير كل جبهه مشاركت اظهار داشت: با توجه به اينكه انتخابات فرصتي را فراهم مي‌‏كند كه ديدگاه‌‏ها و نگراني‌‏هايي كه در مورد مسائل كشور وجود دارد، مطرح شود تاكيد بر حضور و مشاركت در انتخابات ناشي از اين نگاه به مسائل كشور است.
منصوري گفت:محدوديت‌‏هايي كه براي جريان آزاد اطلاع رساني در كشور ايجاد شده باعث گرايش مردم به رسانه‌‏هاي برون مرزي شده است كه اين موضوع در دراز مدت مي‌‏تواند عوارض نامطلوبي براي كشور داشته باشد.
عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت در ادامه اين گفت وگو به جلب اعتماد مردم از سوي اصلاح طلبان اشاره كرد و اظهار داشت: هر نوع موفقيت اصلاح طلبان به اعتماد مردم به آنها بستگي دارد.
وي تاكيد كرد: تفرقه، شكاف و چند دستگي در بدنه جريان اصلاح‌‏طلبي جامعه را با سردرگمي و بي‌‏اعتمادي رو به رو خواهد كرد و مشاركت مردم در انتخابات را به حداقل مي‌‏رساند.
منصوري در ادامه تصريح كرد: اصلاح طلبان بايد از گفتماني استفاده كنند كه مردم به صداقت آنها ايمان بياورند و دراين خصوص آگاه ساختن مردم از وضعيتي كه در آن به سر مي‌‏برند مهمترين وظيفه اصلاح طلبان است.
وي با اشاره سخنان اخير خاتمي مبني بر اينكه اصلاح طلبان بايد از حالت تدافعي خارج شوند،گفت: اصلاح طلبان طلبكار گروه‌‏هايي هستند كه ما را متهم به كم كاري و ناكارآمدي مي‌‏كردند ولي خودشان در اين چند سال با توجه به درآمد چشمگير نفتي ناكارآمدي خود را ثابت كردند.
معاون دبير كل جبهه مشاركت در پايان تاكيد كرد: تجربه نشان داده با توجه به وضعيت كشور اعتماد مردم به اصلاح طلبان روز به روز بيشتر مي‌‏شود و به همين دليل جريان اصلاح طلبي در اين مقطع حساس نبايد دچار خطاي استراتژيك شود و اعتماد مردم را از دست بدهد.
پايان پيام

كد خبر: 446899
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن