تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816929354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس پليس آگاهي استان كردستان خبر داد: كشف 20 ميليارد تومان كالاي قاچاق در 11 عمليات پليس آگاهي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس پليس آگاهي استان كردستان خبر داد: كشف 20 ميليارد تومان كالاي قاچاق در 11 عمليات پليس آگاهي
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - حوادث

با اجراي 11 طرح سراسري در استان كردستان و به ويژه در مناطق مرزي توسط كارآگاهان پليس آگاهي از ابتداي امسال تاكنون، بالغ بر 20 ميليارد تومان اموال قاچاق كه از مرزهاي غرب به كشور وارد شده بود، كشف و ضبط شد.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا، سرهنگ قنبري ـ رييس پليس آگاهي استان كردستان ـ با اعلام اين خبر درباره جزييات طرح‌هاي انجام شده در اين استان در پنج ماه ابتداي سال جاري، گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق كه اولويت اصلي پليس آگاهي با توجه به شرايط و جغرافياي اين استان است، در مجموع حدود 155 هزار قوطي و بطر مشروبات الكلي و 500 هزار ليتر فرآورده‌هاي سوختي قاچاق به عنوان مهم‌ترين اقلام، در كنار كالاهاي ديگري نظير سلاح و مهمات غيرمجاز، سيگار و تجهيزات ماهواره‌اي جمعا به ارزش 20 ميليارد تومان كشف و ضبط شد.

وي افزود: در كنار آن، 16 مرحله طرح مبارزه با سرقت وسائط نقليه در استان اجرا كه ماحصل آن كشف ده‌ها دستگاه خودرو و موتورسيكلت مسروقه، تحت تعقيب و اركان مخدوش بود.

سرهنگ قنبري با اشاره به فعاليت‌هاي پليس آگاهي در استان و برنامه‌هاي آتي آن گفت: با توجه به دستور رييس پليس آگاهي درباره مهار قاچاق و مبارزه با مظاهر علني آن، تا كنون ده‌ها معبر غيرمجاز در نقاط مرزي شناسايي و تلاش پليس آگاهي اين است، با شناسايي بيشتر محل‌هاي دپو مشروبات الكلي قاچاق و پوشش كامل مناطق صعب العبور روند انهدام باندها و دستگيري عوامل مرتبط با قاچاق شتاب بيشتري به خود بگيرد. در زمينه‌هاي ديگر همچون سرقت،‌كنترل مجرمان سابقه دار و آزاد شده از زندان، افزايش گشت‌هاي نامحسوس در مناطق مشكوك و آلوده،‌ برگزاري جلسات آموزشي و تشكيل يگان‌هاي ويژه پيشگيري مهم‌ترين اقدامات انجام شده و در دست اجرا توسط پليس آگاهي است.

سرهنگ قنبري درباره مهم‌ترين پرونده‌هاي به نتيجه رسيده در استان كردستان در يك ماه اخير گفت: انجام طرح ضربتي مبارزه با قاچاق در نقاط مرزي بانه و مريوان كه منجر به انهدام چند باند قاچاق شد، دستگيري باند سارقان منازل با 60 فقره سرقت در پرونده، ‌دستگيري دو كلاهبردار كه با راه‌اندازي شركت‌هاي كاغذي از فروشندگان كلاهبرداري مي‌كردند و رهايي كودك سه ساله از دست آدم ربا از مهم‌ترين پرونده‌هاي به نتيجه رسيده يك ماه اخير بودند.

سرهنگ قنبري در پايان افزود: با توجه به اين كه در اكثر پرونده‌هاي سرقت، سارقان افراد معتاد بوده و تنها به دنبال پول و طلاجات هستند، به شهروندان توصيه مي‌شود، اولا هيچگاه مقادير هنگفت پول و جواهر آلات را در منزل نگهداري نكنند و در صورت ترك منزل براي مدت طولاني، نكات ايمني و حفاظتي را به دقت رعايت كنند.

انتهاي پيام
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن