تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817255379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوري(5): رابطه خوب ما با گرجستان به خوبي مديريت نشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس جمهوري(5): رابطه خوب ما با گرجستان به خوبي مديريت نشد


تهران -خبرگزاري ايسكانيوز: دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه ما با روسيه و ارمنستان رابطه خوبي داريم خاطرنشان كرد: ارتباط خوب ما با گرجستان نيز خوب بود ولي اين رابطه از طرف آنها به خوبي مديريت نشد و در آن بداخلاقي هايي صورت گرفت.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، رييس جمهوري كشورمان در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر جايگاه ايران در منطقه و رشد شاخص هاي اقتصادي در كشور و آمارهاي متناقض در اين خصوص گفت: برخي بر روي ديپلماسي دولت نيز خط بطلان مي كشند، برخي سفرهاي استاني را نفي مي كنند، برخي رشد اقتصادي را باور ندارند، برخي حتي خود دولت را انكار مي كنند ولي اگر اين افراد تصور مي كنند كه مي توانند مديريت كشور را انجام دهند در اشتباه هستند.
وي ادامه داد: اگر بانك مركزي تعهد دارد هميشه متعهد است و اگر تعهد ندارد هميشه نامتعهد است و اگر اين طور تصور كنيم، مديريت خود را زير سوال برده ايم. ما در اين دولت مساله پنهاني نداريم و حتي خود من اشكالات و انتقادات زيادي را به دولت وارد كرده ام كه حتي برخي به من مي گويند كه چرا چنين سخناني را در مورد دولت گفته ام و من اولين رييس جمهوري هستم كه انتقادات به خود وارد كرده است.
رييس جمهوري كشورمان در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه با وجود ذخاير عظيم نفتي و گازي در كشور چرا ما ناگزير به توقف قراردادي مانند كرسنت هستيم تصريح كرد: قراردادهاي گازي در كشور زمان بر است و حتي ممكن است دو سال، پنج سال يا حتي هشت سال زمان ببرد كه نيازمند مطالعه، رفت و برگشت ها و كار كارشناسي دقيق است.
احمدي نژاد تاكيد كرد: يك بخش فروش نفت و گاز و بخش ديگر سرمايه گذاري در بخش نفت و گاز است كه در حال حاضر قراردادهاي بالادستي فراواني داريم كه به 50 ميليارد دلار مي رسد مانند قراردادهاي تركيه، عمان، امارات و كويت كه در حال حاضر در حال انجام شدن است ولي معمولا زمان مي برد كه بايستي در اين زمينه دقت لازم انجام گيرد.
وي تصريح كرد: البته قراردادهاي داخلي كشور ما نيز تا به كار كارشناسي برسد و مديريت هاي لازم بر روي آن انجام گيرد زمان زيادي مي برد تا به دست مجلس و دولت برسد ولي هر كس كه در اين راه نظري بدهد ما از آن استقبال مي كنيم.
احمدي نژاد تاكيد كرد: بحث هاي علمي را سياسي نكنيد، من در اين زمينه چند سوال كردم كه پول نفت را چه كنيم؟ ميزان نقدينگي كه براي رشد در كشور پيش بيني شده به چه ميزان و با فرمول بيان كنيد؟ فرمولي بيان كنيد كه بيكاري و تورم را يك رقمي كند و نقدينگي را كاهش و رشد اقتصادي را به هشت درصد تبديل كند، ولي تاكنون هيچ اقتصادداني پيشنهادي در اين خصوص ارايه نداده با توجه به اينكه ما اعلام كرديم حتي اگر تومار هم بدهند مطالعه مي كنيم هنوز جوابي از سوي آنها دريافت نكرده ايم.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه سفر متكي به روسيه و آذربايجان در چارچوب ائتلاف با سوريه و آسياي ميانه بوده است، گفت: مشكلات قفقاز باعث شد كه مناسبات منطقه از حالت ثبات خارج شود و حالت سيال به خود بگيرد و ما در اين راه نيازمند تلاش همه كشورها هستيم.
احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: ما با روسيه، آذريايجان و ارمنستان دوستيم و با گرجستان نيز رابطه خوبي داشتيم ولي اين رابطه به خوبي مديريت نشد و در آن بداخلاقي هايي صورت گرفت.
رييس جمهوري كشورمان اظهار داشت: در راه حل منطقه بايد گفت‌وگوهايي انجام داد و منابع ملي را در نظر گرفت و بايد توجه كنيم كه از دخالت كشورهاي بيگانه به اين مسايل خودداري كنيم زيرا اگر ديگران مي توانستند مشكلات منطقه را حل كنند مسايل افغانستان حل مي شد بخصوص ناتو كه در مسايل منطقه دخالت زيادي مي كند كه اين دخالت ها مي تواند خسارت زيادي را به كشور و ملت ها بزند.
احمدي نژاد اظهار داشت: در ماجراي گرجستان بازنده اصلي اروپا بود، چرا اجازه مي دهيد كه رقباي منطقه بر عليه شما توطئه كنند و ايران از اين وضعيت پيش آمده خوشحال نيست.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر گزارش اخير البرادعي گفت: ما اجازه مي دهيم كه خبرنگاران هر چه قدر مي خواهند از تاسيسات هسته اي ما عكس بگيرند زيرا با قاطعيت به شفافيت كار خود اذعان داريم، ايران در حال رايزني با كشورهاي بزرگ براي حل تنش هاي موجود در منطقه است و يكي از نگراني هاي ما اين است كه امنيت را در جهان برقرار كنيم و جايگاه ايران را در دنيا برجسته سازيم كه به لطف خدا اين جايگاه برجسته تر نيز خواهد شد./01/110
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن