تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816941816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس فدراسيون واليبال از نامزدي ايران براي ميزباني مسابقات جهاني واليبال جوانان خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رئيس فدراسيون واليبال از نامزدي ايران براي ميزباني مسابقات جهاني واليبال جوانان خبر داد
ورزش. واليبال . داورزني
رئيس فدراسيون واليبال از نامزدي ايران براي كسب ميزباني مسابقات واليبال قهرماني جوانان جهان در ايران خبر داد و گفت: قرار بود فرانسه ميزبان مسابقات جهاني باشد كه بنا به دلايلي انصراف داد و هم اكنون ايران، مصر و هندوستان نامزد كسب اين امتياز هستند.

محمدرضا داورزني روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: با توجه به اينكه هندوستان در جريان مسابقه‌هاي واليبال قهرماني جوانان آسيا نتوانست جواز حضور در مسابقه‌هاي قهرماني جوانان جهان را كسب كند، به نظر مي‌رسد كه ايران و مصر از شانس بيشتري براي ميزباني اين مسابقه ها برخوردار باشند.

وي با اشاره به اينكه تيم واليبال جوانان ايران در جريان مسابقات واليبال قهرماني جوانان آسيا با قدرت از مقام خود دفاع كرد و توانست جواز حضور در مسابقات جهاني را بدست آورد، افزود: تيم جوانان ايران بايد بتواند در مسابقات جهاني ضمن دفاع از مقام سومي خود، يك گام نيز به سوي جلو بردارد.

رئيس فدراسيون واليبال ادامه داد: از آنجايي كه مسابقات واليبال قهرماني جوانان جهان اواخر تير ماه يا اوايل مرداد ماه سال آينده برگزار خواهد شد ، تلاش مي‌كنيم بازيكنان تيم براي رسيدن به بالاترين سطح آمادگي، چهار ماه قبل از شروع مسابقات وارد اردو شوند.

وي، برگزاري چندين اردوي تداركاتي داخلي و خارجي را از مهم‌ترين برنامه هاي فدراسيون واليبال براي تيم جوانان ايران خواند و گفت: حضور در شهر جده عربستان و برگزاري چند ديدار دوستانه، نخستين اردوي تداركاتي اين تيم خواهد بود.

به گفته داورزني همچنين فدراسيون واليبال امسال شرايطي را فراهم كرده تا تمامي بازيكنان رده سني جوانان در تيم‌هاي ليگ برتر حضور داشته و با تجربه بيشتر و آمادگي كامل وارد اردوهاي تيم جوانان شوند.

اين مسوول ادامه داد: اگر احتمالا مصر ميزبان اين رقابتها باشد در آن صورت فدراسيون واليبال به منظور آمادگي بازيكنان و آشنايي آنان با شرايط جغرافيايي مسابقات قطعا اردويي نيز در اين كشور برگزار خواهد كرد.

داورزني در پاسخ به سوال خبرنگار ايرنا كه آيا مصطفي كارخانه به عنوان سرمربي تيم واليبال جوانان ايران باقي خواهد ماند يا خير؟ افزود:
فدراسيون واليبال، خانه كارخانه و تمام مربيان واليبال است و تيم جوانان كشورمان در كنار كارخانه مقام سوم جهان و مقام قهرماني آسيا را كسب كرده است و فدراسيون هيچ مشكلي براي ادامه همكاري با وي ندارد.

داورزني در پاسخ به اينكه شنيدها حاكي از اين است كه كارخانه شرايطي براي ادامه همكاري با فدراسيون دارد، گفت: تاكنون كارخانه هيچ شرايطي را به فدراسيون اعلام نكرده است و ما منتظريم كه او برنامه‌هاي خود را براي برگزاري اردوهاي آمادگي و تداركاتي تيم اعلام كند.

داورزني در ادامه اين گفت و گو درباره مساله صغر سني بويژه در تيم جوانان ايران گفت: ما مدعي نيستيم كه اين مشكل در تيم ما وجود ندارد اما اين مشكل در آن حد نيست كه برخي مربيان كه واليبال كشور انتظار بيشتري از آنان دارد در بحبوحه مسابقات واليبال به اين مساله دامن بزنند.

وي افزود: درست زماني كه تيم جوانان ايران به مرحله فينال راه يافته بود و تيم نياز به روحيه مضاعف داشت، برخي افراد به اين مساله توجه غيرمعمول داشتند و با كم لطفي آنان نزديك بود كه تلاش همه بويژه بازيكنان جوان ما كم رنگ تر جلوه كند.

رئيس فدراسيون واليبال درباره مساله صغر سني در رده‌هاي سني نوجوانان و جوانان گفت: ما نمي‌توانيم براي حضور در هر مسابقه‌اي آزمايش دي ان آي ( ‪ )DNA‬از بازيكنان خود بگيريم. در جريان چهاردهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني جوانان آسيا در تهران بيشتر بازيكنان تيم‌هاي هندوستان و پاكستان مشكل صغر سني داشتند و حتي برخي شناسنامه‌ها به صورت دستي اصلاح شده بود.

رئيس فدراسيون واليبال با اشاره به اينكه سياست كلي فدراسيون واليبال در اين زمينه توجه به موضوع صغر سني از رده سني نوجوانان است، گفت: فدراسيون واليبال طي سالهاي اخير در كنار شناسنامه و پاسپورت بازيكنان، گرفتن مدرك تحصيلي آنان را مورد توجه قرار داده و اگر نگاهي كارشناسانه به تيم واليبال نوجوانان ايران شود، به عنوان يكي از سالم‌ترين تيم‌هاي نوجوانان جهان شناخته خواهد شد.

داورزني همچنين در مورد مسابقات ليگ برتر و مشكل نداشتن ثبات از سوي برخي باشگاهها براي حضور در مسابقات ليگ برتر گفت: نظام باشگاه داري در كشور به دليل نداشتن جايگاه حرفه‌اي و تعريف درست در اقتصاد، دچار بي‌ثباتي است.

وي تصريح كرد: متاسفانه به دليل تغييرات مديريتي و سليقه‌اي عمل كردن مديران در برخي مواقع يك تيم حتي در اوج موفقيت از دور رقابتها خارج مي شود.

اين كارشناس ورزشي ادامه داد: دولت بايد شرايط مناسب براي حضور بخش خصوصي در قالب مردم و بنگاههاي اقتصادي را در عرصه‌هاي مختلف ورزشي فراهم كند و قطعا بخش خصوصي با داشتن توجيه اقتصادي لازم در اين بخش فعاليت كرده و موجب ارتقا سطح ورزش در كشور و جهان خواهد شد.

وي ادامه داد: متاسفانه دولت قصد دارد در اين زمينه خودش فعاليت كند. در اين زمينه قانون مشخصي وجود ندارد و تنها تبصره‌هايي در قانون بودجه هست كه به مديران اجازه مي‌دهد در صورت تمايل يك درصد از بودجه را در بخش فعاليت‌هاي ورزشي صرف كنند.

داور زني گفت: اين در حالي است كه براساس اين تبصره، دولت هيچ بخشي را موظف به اجراي اين تبصره نمي‌كند بلكه از آنان مي‌خواهد در صورت تمايل آن را اجرا كنند.
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن