واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: رضويان: مامور بدرقه قصد ندارد كسي را به زور بخنداند
جواد رضويان گفت: مجموعه تلويزيوني «مامور بدرقه» قصد ندارد كسي را به زور بخنداند.
«جواد رضويان» بازيگر نقش «فرامرز» در مجموعه تلويزيوني «مامور بدرقه» به كارگرداني «سعيد سلطاني» در گفت وگو با فارس، گفت: انگيزه من براي حضور در اين كار اين بود كه وقتي متن را مي خواندم، ديدم كه هيچ تلاشي نشده براي اينكه باري روي دوش بازيگر بيفتد و او مجبور شود كه به زور تماشاگر را بخنداند.
وي افزود: اگر ارتباط خوبي بين بازيگران به وجود مي آمد، نتيجه كار آنچه كه مي خواستيم مي شد و خوشبختانه اين ارتباط خوب به سرعت بين عوامل به وجود آمد و پس از 3 الي 4 قسمت اول، گروه كاملا با هم هماهنگ شدند. آن هم با توجه به اينكه من پيش از اين تجربه كار با «سيروس گرجستاني» و «محسن تنابنده» را نداشتم. با داشتن متني خوب با حضور تهيه كننده اي مثل آقاي اسماعيل عفيفه و كارگرداني مانند سلطاني، گره ها خلق شد و تا اينجا حداقل مي توانيم بگوييم كه ما براي خنداندن مخاطب تلاش خارج از قاعده نكرديم.
وي تصريح كرد: متن هايمان هم نمي گويم درجه يك بود ولي جذابيت هاي بسياري داشت و در مرحله ساخت نيز سعي كرديم در حق متن اجحاف نشود و حداقل اگر چيزي به متن اضافه نمي كنيم، چيزي هم از آن نگيريم و اميدوارم اين سريال به مذاق تماشاچي ساعت 11 شب ماه رمضان خوش بيايد.
«رضويان» درباره عدم رضايتش از ساعت پخش سريال نيز گفت: من نبايد از ساعت پخش راضي باشم. مخاطب بايد راضي باشد. من اصلا نمي دانم كنداكتورها بر چه مبنايي بسته مي شود، ولي به نظرم 11 شب كمي دير است به ويژه اينكه از چند وقت ديگر ماه مهر آغاز و مدارس باز مي شوند.بچه ها بايد زودتر بخوابند. والدين هم درگير اين مسائل مي شوند و قطعا از مهر ماه زمان پخش خيلي دير خواهد بود و لطماتي به كار وارد خواهد شد. اميدوارم تا آن زمان كار، مخاطبان خود را پيدا كرده باشد و آنها در تكرار پي گير سريال باشند.
وي راجع به شباهت نقش «فرامرز» به ساير نقش هايي كه تا به حال بازي كرده است نيز گفت: اين فرد اصلا شخصيت خوبي نيست و فقط جلوي همسر و مادر همسرش مي تواند تظاهر به خوب بودن بكند وگرنه در نهايت همه جا نگاه غيرانساني داشته است و يكي از دلايل بازي كردنم اين بود كه نقش فرامرز را تا به حال بازي نكرده بودم.
«رضويان» همچنين درباره درگيري هاي مداومش با شخصيت افشين (محسن تنابنده) نيز گفت: وقتي به ذات قصه نگاه مي كنيم، مي بينيم كه بقاي شخصيت فرامرز به اين است كه با برادر زن خود درگير باشد. يعني اگر اين درگيري ها حذف شوند، ديگر هيچ عمل و عكس العملي در اين شخصيت ها نخواهد بود و درگيري هاي ميان افشين و فرامرز عامل گره ها و قصه هاي داستان است.
شنبه 23 شهريور 1387
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: مردم سالاری]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]