تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812852156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه كرمانشاه: ماه رمضان ماه انقلاب درون است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه كرمانشاه: ماه رمضان ماه انقلاب درون است
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه گفت: ماه رمضان ماه انقلاب درون است و بايد در اين ماه صفات خوب را جايگزين بديها كرد.


به گزارش خبرنگار ايرنا آيت الله " مصطفي علما " در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كرمانشاه افزود: انسان براي بندگي و عبادت ساخته شده است و بايد روح خود را با پاكيزه كردن و صفا دادن آماده عبادت و بندگي خداوند كند.
وي افزود: بايد در اين ماه تقوي پيشه كنيم و لازمه يك زندگي و نيز يك مرگ مبارك فقط تقوي است.
وي گفت: حقيقت روزه گرفتن و صواب و پاداش آن را بزرگان دين بيشتر فهميده اند و اين مسئله آنقدر مهم است كه خدا مي فرمايد پاداش روزه را من شخصا به روزه دار خواهم داد.
وي همچنين در ادامه گفت: 15 رمضان روز بسيار مباركي است كه در اين روز امام دوم شيعيان امام حسن مجتبي (ع) چشم بدنيا گشوده است.
وي افزود: اين امام بزرگوار مظهر انفاق در راه خدا مي باشد به طوري كه او سه بار در طول عمر خود تمام و يا بيشتر اموال و دارايي خود را در راه خدا انفاق كرد.
آيت الله علما همچنين به 27 شهريور ماه روز شعر و ادب پارسي اشاره كرد و گفت: 27 شهريور روز شعر و ادب پارسي و نيز روز بزرگداشت استاد محمد حسين شهريار شاعر بزرگ ايران است.
وي گفت: شهريار از شاعران برجسته و لطيف ايران است كه فقط شعر "علي اي هماي رحمت" براي دنيا و آخرت او كفايت مي كند كه البته او همواره انقلاب و اسلام را در طول روزهاي انقلاب و جنگ با گفته هاي خود حمايت كرده است.
7456/567/659 شماره 390 ساعت 19:18 تمام
 جمعه 22 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن