تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816887967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توضيحات دوعضو سابق انجمن اسلامي دانشجويان دموكراسي خواه درباره يك اطلاعيه


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: توضيحات دوعضو سابق انجمن اسلامي دانشجويان دموكراسي خواه درباره يك اطلاعيه
تهران- خبرگزاري كار ايران
سيد احمد موسوي عضو سابق شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان دموكراسي خواه دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران و زهرا حسني دبيرتشكيلات دانشكده زبان‌‏هاي خارجي دانشگاه تهران دو تن از امضا كنندگان اطلاعيه اعضاي سابق انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران (طيف دموكراسي خواه) با ارائه توضيحاتي درباره اين نامه امضاي خود را پس گرفتند.
به گزارش "ايلنا" اين دو عضو سابق شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان دموكراسي‌‏خواه دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران در اطلاعيه خود با عنوان «ياران دبستاني دموكراسي خواه‌‏مان در دانشگاه تهران و شوراي عمومي دفتر تحكيم وحدت »آورده‌‏اند، لازم ديديم تا ضمن عذرخواهي از ياران دبستاني دموكراسي خواه‌‏مان در دانشگاه تهران و شوراي عمومي دفتر تحكيم وحدت و باز پس گيري امضاي خود از نامه‌‏اي كه در روز16/ 6/ 1387 تحت عنوان اطلاعيه تعدادي از اعضاي سابق انجمن اسلامي دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران منتشر شد؛ توضيحاتي را در مورد مفاد اين نامه و نحوه امضاي آن جهت تلطيف فضا ارائه دهيم.
چند روز پيش از اين، يكي از گردآورندگان و جمع كنندگان امضا براي نامه ضمن تماس با ما خواستار امضاي يك نامه براي مقابله از سوء استفاده از عنوان دموكراسي خواه شد.
وي با نام بردن از كسي كه از نظر تشكيلاتي وابسته به انجمن اسلامي دموكراسي خواه نبود، ابراز كرد كه وي به همراه تني چند از اطرافيانش در نشست تحكيم حاضر شده است و با سوء استفاده از نام دموكراسي خواهان ضمن گرفتن حق راي دانشگاه تهران ، كسي را نيز بعنوان نماينده به داخل شوراي مركزي تحكيم فرستاده است و ابراز كرد كه تحكيم براي رسيدن به حد نصاب به اين نفر و اطرافيانش حق راي داده است (در حالي كه نشست دفتر تحكيم وحدت بدون احتساب راي دانشگاه تهران با 12 راي بيش از حد نصاب به رسميت رسيده بود )، تا جايي كه ما مطلع شديم به بسياري از امضا كنندگان اين نامه بخشي از واقعيت به صورت تحريف شده بازگو شده است.
ما مطلع شديم كه برخي از آنان كه در نشست تحكيم حاضر شده بودند كساني بودند كه از تدوين كنندگان بيانيه اعلام موجوديت فراكسيون دموكراسي خواه بوده‌‏اند و عضو تشكيلاتي اين مجموعه در سال‌‏هاي اخير كه براي آن زحمت كشيده‌‏اند و حتي از كساني كه اطلاعيه را امضا كردند نيز در اين مجموعه قديمي‌‏تر هستند ولي با اين وجود هنوز به فعاليت ادامه مي‌‏دهند.
كساني كه سال‌‏ها با ما دوست ، همراه و هم رزم بوده‌‏اند، ناگهان چگونه مي‌‏شود كه بعد از نشست انتخاباتي تحكيم تدوين كنندگان نامه بدين نتيجه مي‌‏رسند كه هيچگونه همكاري و ارتباط تشكيلاتي با مجموعه دموكراسي‌‏خواهان تهران نداشته‌‏اند؟ انجمن اسلامي دموكراسي خواه دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران هنوز زنده است و با شيوه ديگر هنوز به فعاليت خود در دانشگاه تهران و زير مجموعه دفتر تحكيم وحدت ادامه مي‌‏دهد.
دفتر تحكيم وحدت نيز درباره اطلاعيه اعضاي سابق انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران (طيف دموكراسي خواه) توضيحاتي ارائه كرد.
در اين توضيحات آمده است: مجموعه دفتر تحكيم وحدت و انجمن‌‏هاي زير مجموعه آن را همچنان بزرگترين و مهمترين نهاد مستقل دانشجويي مي‌‏دانيم كه در راستاي دموكراسي، آزادي و حقوق بشر در كشور تلاش مي‌‏كند و از اين منظر هرگونه تلاش براي تضعيف آن را تلاشي در راستاي تضعيف دموكراسي خواهي در كشور مي‌‏دانيم و معتقديم بايد از تمامي دانشجويان فعال در اين مجموعه كه علي رغم فشارهاي بسيار همچنان محكم ايستاده‌‏اند تقدير و تشكر كرد و از آنان حمايت بعمل آورد.
دفتر تحكيم وحدت در ادامه با اشاره به سابقه و نحوه شكل گيري فراكسيون دموكراسي‌‏خواه انجمن اسلامي و ارائه توضيحاتي پيرامون نامه اعضاي سابق طيف دموكراسي خواه از جمله مقايسه كردن انجمن اسلامي مستقل و با انجمن اسلامي دانشجويان دموكراسي خواه آورده است: از همه دانشجويان مي‌‏خواهيم تا با « هشياري كامل نسبت به اهداف تفرقه افكنانه عوامل بيروني با حضور گسترده‌‏تر در عرصه فعاليت‌‏هاي مستقل موجب تقويت و انسجام جنبش دانشجويي در جهت اهداف و آرمان‌‏هاي راستينش شوند و در اين راه ياري رسان دفتر تحكيم وحدت و انجمن‌‏هاي اسلامي عضو آن در سراسر كشور و انجمن اسلامي دموكراسي‌‏خواه دانشجويان در دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران باشند.
پايان پيام

كد خبر: 445349
 جمعه 22 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن