تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817047393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مپنا 10 درصد تعديل مثبت داد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مپنا 10 درصد تعديل مثبت داد


افزايش درآمد حاصل از پيمان و كاهش بهاي تمام شده مبلغ 32 ريال به پيش بيني درآمد هر سهم شركت مپنا افزود.طبق اطلاعات دريافتي از سازمان بورس، شركت مپنا پيش بيني درآمد هر سهم سال مالي منتهي به 30 اسفند 87 را با سرمايه هفت هزار و 950 ميليارد ريال در اسفند سال گذشته و مرداد امسال مبلغ 320 ريال اعلام كرده بود كه اين رقم با 10 درصد افزايش در تاريخ 19 شهريورماه به مبلغ 352 ريال رسيد.

«رمپنا» دلايل تعديل 10 درصدي را افزايش درآمد حاصل از اجراي پيمان به دليل تجديدنظر در رابطه با افزايش درآمدهاي ناشي از رشد شاخص هاي تعديل قيمت قراردادها و اصلاح سهم الشركه مپنا از اجراي نيروگاه تشرين و كاهش بهاي تمام شده خدمات و كالاي فروش رفته ناشي از تجديدنظر انجام اجراي پروژه ها براي سال مالي 87 عنوان كرده است.
مديريت پروژه هاي نيروگاهي ايران در دوره سه ماهه منتهي به 31 خرداد امسال با اختصاص 28 ريال سود به ازاي هر سهم هشت درصد از بودجه را محقق كرد.هيات مديره «رمپنا» در نظر دارد تقسيم 50 درصد از سود پيش بيني شده شركت براي سال مالي 87 را جهت تقسيم بين سهامداران به مجمع عادي سالانه پيشنهاد كند.
اين شركت اعلام كرده طرح پروژه توس با برآورد سرمايه گذاري به مبلغ چهار هزار و 180 ميليارد ريال را در دست اجرا دارد كه در اين رابطه تاكنون جمعاً مبلغ سه هزار و 710 ميليارد ريال سرمايه گذاري كرده و 89 درصد پيشرفت كار داشته است.
در ضمن با توجه به قرارداد تبديل انرژي مبادله شده با كارفرما و سنكرون چهار واحد از نيروگاه مذكور درآمد واحدهاي راه اندازي شده پس از امضاي صورت جلسه بهره برداري توسط شركت توانير در سال 87 شناسايي خواهد شد. گفتني است نوسانات نرخ ارز در درصد پيشرفت كار تاثيرگذار است.
اين گزراش حاكي است به استناد مصوبه مجمع عمومي فوق العاده مورخ 12 دي ماه سال 85 اجراي افزايش سرمايه از مبلغ سه هزار ميليارد ريال به مبلغ 5/10 هزار ميليارد ريال به هيات مديره تفويض شده است و هيات مديره در دي ماه همان سال سرمايه شركت را از مبلغ سه هزار ميليارد ريال به مبلغ چهار هزار و 840 ميليارد ريال از محل سود انباشته و در ارديبهشت سال 86 از مبلغ چهار هزار و 840 ميليارد ريال به مبلغ پنج هزار و 240 ميليارد ريال از محل مطالبات و آورده نقدي سهامداران (با توجه به عدم مشاركت يكي از سهامداران تا مبلغ پنج هزار و 200 ميليارد ريال ثبت شد) و در مرداد سال گذشته از مبلغ پنج هزار و 200 ميليارد ريال به مبلغ هفت هزار و 950 ميليارد ريال از محل سود انباشته افزايش داد.
قابل ذكر است «رمپنا» اعلام كرده براي سال 87 پيش بيني ديگري براي افزايش سرمايه ندارد.
اين گزارش مي افزايد: «47 درصد از سود خالص سال مالي جاري و 37 درصد از سود خالص سال مالي 86 ناشي از درآمد حاصل از سرمايه گذاري هاست.
به اين ترتيب، عملكرد سال مالي 87 در مقايسه با عملكرد واقعي سال مالي قبل از نظر فروش با 101 درصد افزايش، بهاي تمام شده كالاي فروش رفته با 131 درصد افزايش، سود عملياتي با 11 درصد افزايش و سود پس از كسر ماليات با 10 درصد افزايش پيش بيني شده است.
مطابق بند 3 گزارش حسابرس در خصوص صورت هاي مالي سال مالي 86 مانده ذخيره ماليات در پايان سال مالي حدود 32 ميلياردريال است. با توجه به اينكه (الف) ازبابت تفاوت برگ قطعي ماليات عملكرد سال مالي 1384 شركت مهندسي و ساخت توربين مپنا (توگا) به مبلغ 8/6 ميليارد ريال ذخيره ماليات در حساب منظور نشده (ب) نسبت به برگ هاي تشخيص مالياتي عملكرد سال هاي 1383 و 1384 شركت اصلي و برخي از شركت هاي تابعه به مبلغ حدود 314 ميليارد ريال اعتراض شده كه هنوز نسبت به اعتراض آنها راي قطعي صادر نشده (ج) براي عملكرد سال 1385 و 1386 شركت اصلي به استناد ماده 138 قانون ماليات هاي مستقيم و ماده 4 قانون تسهيل و نوسازي صنايع كشور(معافيت ناشي از افزايش سرمايه طي سال هاي 1384 لغايت 1386) و همچنين ساير معافيت هاي مقرر در قانون ماليات هاي مستقيم، ذخيره ماليات در حساب ها منظور نكرده (د) براي عملكرد سال 1385 و 1386 شركت هاي تابعه براساس معافيت هاي مالياتي مقرر در قانون ماليات هاي مستقيم و همچنين ماده 4 قانون تسهيل و نوسازي صنايع كشور(معافيت ناشي از افزايش سرمايه در سال 1386) ذخيره ماليات در حساب ها منظور شده بنابر مراتب فوق و با عنايت به رويه هاي مورد پذيرش درخصوص استفاده از معافيت هاي مذكور و همچنين نحوه تشخيص هزينه هاي غيرقابل قبول مالياتي از سوي مقامات مالياتي، تعيين ميزان بدهي قطعي ماليات شركت اصلي و شركت هاي تابعه منوط به رسيدگي و اعلام نظر از سوي مقامات مالياتي است.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن