تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817105809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهادی، معتمدآریا و بنی‌اعتماد ممنوع‌التصویر‌اند؟


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: ماهنامه ارتباطات نوشت: مدیرکل روابط ‌عمومی سازمان صداوسیما در گفت‌وگویی درباره اسفندیار رحیم مشایی، حمید بقایی و محمدباقر قالیباف در میان سیاستمداران و اصغر فرهادی، فاطمه معتمدآریا و رخشان بنی‌اعتماد در میان هنرمندان که گفته می‌شود تصاویر و گزارش‌های خبری درمورد آ‌ن‌ها در نهادهای خبری وابسته به صداوسیما مانند باشگاه خبرنگاران جوان، به دلیل ممنوع‌التصویر بودن‌شان کنار گذاشته می‌شود، صحبت‌هایی کرده است.

عاطفی درباره این‌که آیا فهرست جدیدی از ممنوع‌التصویرها در صداوسیما وجود دارد یا نه؟ گفت: «این‌گونه که برخی القاء می‌کنند، نه، چنین فهرستی وجود ندارد و اگر قرار باشد چهره فردی از تلویزیون پخش نشود، در رده‌هایی که مصلحت نظام و مردم در آن‌جا اولویت دارد، تصمیم‌گیری می‌شود».

عاطفی افزود: «هر فردی که مقابل ملت قرار گیرد و با ضد انقلاب همکاری داشته باشد، در صداوسیمای ایران جایی ندارد».

اظهارات اخیر اصغر فرهادی در فرانسه به بهانه فیلم «جدایی نادر از سیمین» و حمایت از اعتراضات بعد از انتخابات در ایران باعث شد برخی رسانه‌ها به شدت از این کارگردان انتقاد کنند، اما عاطفی رویکرد صداوسیما را درباره اظهارات فرهادی این‌گونه بیان کرد: «آقای فرهادی نظر شخصی خود را اعلام کرده‌اند و همان‌طور که می‌بینید، نظام موضع نجیبانه‌ای دارد. این‌گونه نیست که اگر کسی این‌جا حرفی بزند با او برخورد شود. بارها گفتند فرهادی دستگیر می‌شود، اما دیدید فیلم ایشان در بهترین سینماها به نمایش درآمد و تشویق هم شدند. ما افرادی را ممنوع از صدا و تصویر می‌کنیم که روبه‌روی ملت باشند و با ضد انقلاب همکاری کنند و به صرف اظهار نظر شخصی چنین اتفاقی نمی‌افتد».

کاهش مخاطبان صداوسیما در سال جاری نسبت به زمان مشابه در سال‌های گذشته با استناد به صحبت‌های خجسته، معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیما، مسئله دیگری بود که عاطفی از آن سخن گفت و یادآور شد: «آمار جلب رضایت مخاطبان صداوسیما از چندین مجرا مانند مرکز نظرسنجی سازمان، سامانه 162، ای‌میل و پیامک به دست ما می‌رسد. در یکی دو سال اخیر در بخش‌های سریال و برنامه‌های نمایشی، صداوسیما موفق به جلب رضایت بسیاری از مخاطبان شد. حتی شبکه‌های خبری مانند بی‌بی‌سی که خبرمحور بودند، بخش‌های خبری را کاهش و با نمایش فیلم و سریال سعی در جذب مخاطب دارند. برخی شبکه‌های ماهواره‌ای که در یکی دو سال اخیر فعالیت خود را آغاز کردند و متأسفانه برخی سایت‌های داخلی هم برای آن‌ها تبلیغ کردند، امروز کجا هستند؟ این نشان از آن دارد که مخاطبان صداوسیما مانند گذشته به رشد صعودی خود ادامه می‌دهند».

مدیرکل روابط ‌عمومی سازمان صداوسیما در پاسخ به برخی انتقادها درمورد نوع پوشش اخبار تحولات منطقه خاورمیانه و به‌ویژه سوریه، توضیح داد: «موضع نظام در قبال اتفاقات منطقه کاملاً شفاف و مشخص است. آن‌چه به مصلحت مردم ما و اراده مردم منطقه باشد، پوشش داده خواهد شد. اخباری که ما از سوریه داریم کمی با اخباری که از دیگر کشورها می‌رسد متفاوت است. آن‌چه مشخص است سوریه دچار مشکل است، اما نمی‌توان از نقش اسرائیل و آمریکا در انتقام‌گیری از مردم این کشور گذشت. بنابراین در انتشار این اخبار نیز باید ملاحظاتی داشت. البته این اخبار در شبکه‌های برون‌مرزی ایران پوشش داده می‌شود.»





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن