تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817062132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
طرح مهاجرت به شهرهاي كوچك چرا اجرا نمي‌شود؟

باتوجه به اين كه دولت اعلام كرده است به كارمنداني كه از كلان‌شهرها به شهرهاي محروم و كوچك مهاجرت كنند، تسهيلات بانكي و مزايايي مانند خانه و زمين تعلق مي‌گيرد من كه يك خانم كارمند هستم، از مشهد به يكي از شهرهاي كوچك استان قزوين مهاجرت كردم. اما به هر اداره‌اي درباره اعطاي تسهيلات ياد شده و بخصوص مسكن مراجعه مي‌كنم، اظهار بي‌اطلاعي مي‌كنند.

مسئولان امر لطفا توضيح دهند كه سرنوشت طرح يادشده به كجا كشيده شده است و يا اصولا اجرا مي‌شود يا نه؟

خانم كارمند

تكليف وقايع 4 گانه زندگي در فرم اطلاعات اقتصادي خانوارها

از طراحان فرم اطلاعات اقتصادي خانوارها سئوالي دارم.

براي تغييرات تولد، ازدواج، طلاق و مرگ افراد در فرم يادشده چه تدابيري انديشيده‌ شده است و در صورت وقوع هر يك از موارد بالا، چه مراحلي بايد طي شود تا فرم اطلاعات اقتصادي خانوارها به روز باشد؟ براي روشن‌تر شدن موضوع، بهتر است به كم يا زياد كردن يك عضو خانواده در طرح توزيع كالابرگ ستاد اقتصادي كشور مي‌توان اشاره كرد، كه همه مي‌دانند چه مشكلاتي دارد!‌

شهروند تهراني‌

اطمينان تعاوني از خدمات پس از فروش‌

از فروشگاه فرهنگيان يكدستگاه يخچال سامسونگ خريدم كه پس از مدت كوتاهي خراب شد و عليرغم داشتن گارانتي، بابت تعمير آن 40 هزار تومان از من دريافت كردند.

بهتر است تعاوني‌ها قبل از فروش محصولات خانگي، از خدمات پس از فروش توليدكنندگان آنها مطمئن شوند تا براي اعضاي تعاوني‌ها مشكلي پيش نيايد.‌

غلامرضا رودچيان‌

ضرورت تاسيس بازار ميوه و تره‌بار

در تهران‌پارس، ميدان پروين (شاهد)، پايين‌تر از مسجد حضرت زهرا(س) قبلا كانتينرهاي توزيع ميوه قرار داشت كه با جمع‌آوري آنها، تقاضا مي‌شود نسبت به احداث ميدان ثابت ميوه و تره‌بار، در زمين باير اين محل اقدام شود.

يك خانم شهروند

مرگ و مير در سريال طنز؟

هرساله در اول افطار سريال‌هاي طنزي پخش مي‌شود و بسيار بجاست كه تلويزيون در ساعتي كه همه افراد خانواده دور هم جمع شده‌اند، برنامه شادي پخش كند.

اما امسال اين سريال طنز كه از شبكه 3 پخش مي‌شود، با مرگ پدر خانواده شروع شده، همه سياه پوش هستند، مرتب مجلس ترحيم و تشييع و اين قضايا... چه مي‌شد نويسنده و كارگردان سريال قدري ذوق بيشتر به خرج مي‌دادند، شروع سريال با مرگ و مير همراه نبود.‌

از بينندگان تلويزيون‌

روسيه و مهرباني يكطرفه‌

روح امام راحل در اين ماه مبارك، شاد كه فرمود: آمريكا از انگليس بدتر است روسيه از هر دو بدتر. از سال 1999 كه قرار بوده نيروگاه بوشهر مورد بهره‌برداري قرار گيرد تا امروز، هربار روس‌ها يك بهانه آورده و كار را به تاخير انداخته‌اند. شاعر چه خوب گفته است:

تلفن به خط ارتباطي‌

سرگرداني فرهنگيان بازنشسته براي دريافت سهام عدالت‌

از وزارت آموزش و پرورش تقاضا داريم جدول تاريخ و محل مراجعه فرهنگيان بازنشسته براي دريافت سهام عدالت را در روزنامه‌ها منتشر كند و برنامه آن را هم به صورت دقيق و قطعي به اجرا بگذارد، تا بازنشستگان از سرگرداني و مراجعات مكرر و بي‌فايده به مراكز مختلف، بي‌نياز شوند.

تلفن‌هايي به خط ارتباطي‌

مترو كارت منزلت معلمان بازنشسته شهرستاني را قبول كند

معلم بازنشسته‌اي هستم كه براي انجام كاري، چند روزي از اهواز به تهران آمدم و وقتي خواستم با كارت منزلت سوار مترو شوم، قبول نكردند.

از شركت مترو انتظار مي‌رود كارت منزلت معلمان بازنشسته شهرستاني را بپذيرند تا براي رفت و آمد آنان در تهران، تسهيلاتي ايجاد شود.

معلم بازنشسته اهوازي‌

تامين اجتماعي اطلاع‌رساني كند

از سازمان‌هاي خصوصي‌سازي و تامين اجتماعي درخواست مي‌شود تاريخ دقيق واگذاري سهام عدالت به بازنشستگان را اعلام كنند و همچنين در مورد سهام عدالت بازنشستگان تامين اجتماعي كه موفق به ثبت نام نشده‌اند و يا اخيرا بازنشسته شده‌اند، اطلاع‌رساني كنند.

تلفن به خط ارتباطي‌

با تماشاي بارها گريستم...‌

از كودكي با قصه و سپس داستان‌ها و مجموعه‌هاي راديويي و تلويزيوني زندگي كرده‌ام. به جرات مي‌گويم كه كيفيت سريال‌هاي تلويزيوني پس از انقلاب بسيار رشد كرده و اخيرا مجموعه‌هاي تلويزيوني بخصوص شبكه سوم سيما، بسيار جذاب و ديدني شده است.

يكي از اين برنامه‌ها سريال ترانه مادري است كه الحق كارگرداني خيلي خوبي داشته است و بازيگرانش هم از عهده ايفاي نقش‌هايشان، به خوبي برآمده‌اند.

من عليرغم بيماري، هرشب اين سريال را تماشا كردم و حتي از تماشاي صحنه‌هاي آن، گاه به گريه افتادم. از مسئولان سيما و هنرمندان اين سازمان به دليل توليد و پخش سريال‌هاي آموزنده و مردم‌پسند، تشكر مي‌كنم.‌

خانم سالخورده بيننده تلويزيون‌

تذكري درباره توزيع قبوض گاز

برخي از ماموران شركت گار در نبود صاحبخانه، قبوض آن را به منازل نمي‌اندازند و اطلاعي هم نمي‌دهند تا شماره كنتور گاز را به واحد مشتركين اعلام كنيم، در ضمن تاريخ مراجعه بعدي كنتورنويس گاز روي قبوض آن اعلام نمي‌شود، تا ساكنان واحدهاي مسكوني به موقع در محل حضور داشته باشند.‌

مشترك گاز

پاسخ مسئولان‌

پاسخ ناجا در مورد تقويت كلانتري 161‌

عطف به مطلب مندرج در صفحه 13 مورخه 17/4/87 آن روزنامه تحت عنوان احتراما به اطلاع مي‌رساند:‌

موضوع مطروحه جهت اقدام لازم به يگان مربوطه در ناجا منعكس گرديد.

روابط عمومي ناجا

پاسخ شركت واحد اتوبوسراني در مورد مسير خاوران - آزادي‌

احتراما بازگشت به مطلب مندرج در آن روزنامه به تاريخ 28/5/1387، پيرامون ، به اطلاع مي‌رساند اين امر در راستاي راه‌اندازي خط ويژه پايانه خاوران - پايانه آزادي و به دليل هم‌مسير بودن برخي از خطوط با خط ويژه مذكور صورت گرفته است.لذا شهروندان محترم مي‌توانند در كمترين زمان ممكن با بهره‌گيري و استفاده از اتوبوس‌هاي خط ويژه و خطوط مكمل، به مقاصد مورد نظر خويش عزيمت نمايند.

حسين بيژني‌

مديرعامل و عضو هيئت مديره‌

پاسخ مخابرات استان تهران در خصوص واگذاري تلفن در جعفر‌آباد

احتراما در پاسخ به مطلب مندرج در شماره 24254 مورخ 12/5/87 صفحه 13 آن نشريه مبني بر به آگاهي مي‌رساند: به گزارش روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران، هم‌اكنون واگذاري تلفن ثابت در روستاي جعفر‌آباد ورامين بروز مي‌باشد ولي با توجه به درخواست اهالي روستا، نسبت به نصب تلفن همگاني نيز در روستاي مذكور اقدام لازم به عمل آمده است.

محمد خجسته‌نيا

مشاور مديرعامل و مديركل دفتر روابط عمومي و راهبردي




 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن