تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817417010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توديع و معارفه دبير كل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان - 1 منصوري: اصولگرايي بايد بدنبال ايجاد ثبات مديريتي در سطح كلان كشور باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: توديع و معارفه دبير كل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان - 1 منصوري: اصولگرايي بايد بدنبال ايجاد ثبات مديريتي در سطح كلان كشور باشد
خبرگزاري فارس: دبير كل سابق اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان گفت: مجموعه اصولگرايي بايد با نگاه خالصانه‌تر به دنبال ايجاد ثبات مديريتي در سطح كلان كشور باشد و در پازل دشمن قرار نگيرد.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، محسن منصوري دبيركل سابق اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان كه در جلسه توديع و معارفه دبير كل اين اتحاديه در دفتر مركزي اين مجموعه سخن مي‌گفت، با بيان اينكه با رهبري داهيانه حضرت آيت الله خامنه‌اي و ديپلماسي فعال و رو به جلو دولت نهم، كشورمان وزن سياسي و جايگاه و پايگاه ويژه‌اي در منطقه و جهان پيدا كرده و پايگاه‌هاي معنوي زيادي در جهان بدست آورده‌است، افزود: با ادامه رويكرد فعلي بايد گفتمان ناب انقلاب اسلامي بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد و علت توفيقات روزافزون دولت نهم در اين عرصه بررسي و شناسايي شود.
وي به شروع فعاليت هاي انتخاباتي جريانات و گروه‌هاي مختلف در كشور اشاره و اضافه كرد: مجموعه‌هاي دانشجويي بايد با دقت و مراقبت فضاي موجود را رصد كنند چرا كه برخي جريانات و گروه‌ها به دنبال سوءاستفاده از دانشجويان در راستاي مقاصد خود و عده‌اي هم به دنبال بهانه‌جويي و تخريب هستند.
منصوري با بيان اينكه عده‌اي تخريب‌هاي خود عليه دولت كه به تضعيف نظام منجر مي‌شود را به عنوان انتقاد مطرح مي‌كنند، اظهار داشت: عده‌اي جامعه هدف خودشان را تخريب دولت نهم قرار داده‌اند و طبيعي است كه در سال آخر اين موارد به شدت افزايش خواهد يافت بنابراين بايد هوشيار بود.
اين فعال دانشجويي با تاكيد بر اينكه برخي‌ها سرمايه‌گذاري خاصي را در فضاي رسانه و با پروژه ردصلاحيت در انتخابات آغاز كرده‌اند، تصريح كرد: اينها تخريب شوراي نگهبان را از اكنون در دستور كار خود قرار داده و مي‌خواهند با طرح افرادي با سابقه مشخص و رد صلاحيت آنها، بد اخلاقي و موج‌سواري‌هاي خود را شروع كنند بنابراين تشكل‌ها بايد بيش از پيش حساس بوده و آستانه تحريكشان پائين بيايد.
وي با ارائه شاخص‌هاي نقد منصفانه از سوي رهبر معظم انقلاب اشاره و اضافه كرد: بايد سخنان رهبري در جمع هيئت دولت بازخواني و واكاوي شود و مجموعه هاي دانشجويي تفاوت نقد منصفانه و تخريب را مشخص و شاخص‌هاي موجود در اين زمينه را تبيين كنند.
منصوري با بيان اينكه حمايت قابل قبول رهبري از دولت خدمتگزار حجت را بر افراد تمام مي‌كند، گفت: ميزان پايبندي افراد به ولايت و عيار آنها بعد از سخنان رهبري مشخص خواهد شد.
وي با بيان اينكه عملكرد برخي از اصولگرايان به ضرر اردوگاه اصولگرايي است، افزود: پراكنده‌كاري‌ها كل مجموعه اصولگرايي را متضرر مي‌كند، مجموعه اصولگرايي بايد با نگاه خالصانه‌تر به دنبال ايجاد ثبات مديريتي در سطح كلان كشور باشد و در پازل دشمن قرار نگيرد.
منصوري با انتقاد از اينكه كساني كه سال‌ها به عنوان پرچمدار اصولگرايي مطرح بوده‌اند به تيتر برخي رسانه‌هاي دوم خردادي تبديل شده‌اند، عنوان كرد: برخي روحانيوني كه در گذشته رئيس جمهور بوده‌اند خود خيلي از مسائل را پايه‌گذاري كرده‌اند و عملكرد آنها عملكرد يك روحاني اصيل و انقلابي نبوده است و حتي روحاني‌‌هايي داريم كه كانديدا بوده و هستند كه تشعشع و تابشي هم از روحانيت اصيل نيستند، پس شاخص‌ها را دقيق و وزين مطرح كنيم.
دبير كل سابق اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در اين آيين كه بعد از ظهر شنبه برگزار شد، با تاكيد بر اينكه از عملكرد افرادي مانند مشايي منتقديم و معتقديم نظام براي برخي افراد هزينه‌هاي زيادي مي‌پردازد، اظهار داشت: اشتباهات افراد را نبايد به حساب تماميت دولت گذاشت.
منصوري افزود: برخي‌ها امروز در استان‌ها فعاليت‌هاي انتخاباتي افرادي را رقم مي‌زنند كه نه از اصلاح طلبي و نه از اصولگرايي بويي برده‌اند و وقتي دليل اين عملكرد را مي‌پرسي بجاي پاسخ ايجابي جواب مي‌دهند كه چون امثال فلاني‌ها در دولت هستند ما نمي‌توانيم با احمدي‌نژاد باشيم.
منصوري در ادامه انتخابات دهم رياست جمهوري را آري و نه گفتن به تماميت جريان اصولگرايي و اصلاح‌طلبي دانست و افزود: تشكل‌هاي دانشجويي بايد فضاي حال حاضر را رصد كنند و به تله و دام گروه‌ها نيفتند.
وي در ادامه با اشاره به اخذ مجوز حقوقي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان از وزارت علوم و وزارت بهداشت، تصريح كرد: اميدوارم اين مجوز در شوراي عالي انقلاب فرهنگي نيز تاييد شود.
منصوري در پايان خلاصه‌اي از اهم فعاليت‌هاي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در سال گذشته را ارائه كرد.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن