تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819758070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزيركشور در معارفه استاندار:حاكميت قانون و رفتار مناسب با مردم اولويت كاري در سيستان و بلوچستان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وزيركشور در معارفه استاندار:حاكميت قانون و رفتار مناسب با مردم اولويت كاري در سيستان و بلوچستان است
وزير كشور طي سخناني در سالن 3 هزار نفري امام علي (ع) شهر زاهدان حاكميت قانون، رفتار مناسب با مردم و مشي فرهنگي را اولويت كاري در سيستان و بلوچستان خواند و خودسازي و تزكيه نفس را اولين خصوصيت فرهنگي مردم اين استان برشمرد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، علي كردان كه روز شنبه در مراسم توديع و معارفه استانداران سابق و جديد سيستان و بلوچستان سخن مي گفت با اشاره به اصول دوم و سوم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران حاكميت قانون، رفتار مناسب دولت با مردم و مشي فرهنگي را اولويت كاري مسئولان در سيستان و بلوچستان عنوان كرد.

وي با اشاره به مزيتهاي استان سيستان و بلوچستان از استاندار جديد اين استان خواست از اين قابليتها براي افزايش درآمد سرانه مردم و بهبود وضعيت اقتصادي استان استفاده كند.

وزير كشور در ادامه با تأكيد بر وجود خودباوري سياسي در اين استان و با توجه به شناختي كه از مردم منطقه دارد اين شبهه را كه در استان نگاه غير ملي وجود دارد خلاف واقع دانست و افزود : سياستي كه مردم استان دنبال مي كنند همان چيزي است كه مقام معظم رهبري و بنيانگذار نظام مقدس اسلامي تبيين و بر آن تأكيد كرده اند و ما چيزي جز نگاه ملي در استان نديده ايم.

وي خودسازي، استقلال، خودباوري، غرب ستيزي، عشق به اهل بيت(ع) و از خودگذشتگي و ايثار را از ويژگيهاي مردم اين استان دانست.

كردان همچنين غرب ستيزي و برخورد با شيطان را از ديگر خصلتهاي مردم سيستان و بلوچستان برشمرد و تاكيد كرد: مبارزه با استكبار را بايد از خود شروع كنيم و مردم سيستان و بلوچستان ثابت كرده‌اند كه مبارزه با استكبار را از خويشتن خويش آغاز مي‌كنند.

وزير كشور همچنين خودآزدمايي در حوزه علم و پرورش علما و انديشمندان بزرگ و خودسازي عمومي را از ديگر ويژگيهاي مردم سيستان و بلوچستان دانست.

كردان گفت: امسال ‪ ۲۰هزار ميليارد ريال اعتبار براي توسعه و سازندگي سيستان و بلوچستان اختصاص يافته است كه با استفاده مناسب از توانمنديهاي استان و همدلي همگاني متناسب با مزيتهاي منطقه از جمله ترانزيت، صنايع دريايي، منابع كاني و ديگر مزيتهاي منطقه هزينه خواهد شد.

كردان در ادامه گفت: مردم اين استان و مرزداران بلوچ اين خطه همواره و از زماني كه تاريخ ايران به ياد دارد حافظ استقلال و نگهبان مرزهاي كشور بوده اند و از آنان مي خواهم كه با محوريت استاندار جديد توطئه هاي استكبار جهاني را خنثي كرده و وحدت، يكپارچگي و انسجام خويش را حفظ كنند.

وزير كشور با اشاره به وجود شخصيتهاي علمي و فضلاي عاشق به كشور در خطه سيستان و بلوچستان از استاندار جديد استان خواست از طريق تعامل با سران طوايف و دوستداران انقلاب و با رعايت سياستهاي دولت نهم و توجه به منويات مقام معظم رهبري و با محوريت قانون و رعايت حقوق شهروندي گامهاي بلندي براي توسعه استان بردارند.

در اين مراسم دكتر حبيب الله دهمرده استاندار سابق سيستان و بلوچستان كه به عنوان استاندار كرمان منصوب شده است طي سخناني كسب 23 رتبه اولي مسئولان استان در سطح كشور را نشانه تلاش مديران استان اعلام كرد و فعاليتهاي انجام شده را مرهون تلاش مديران و كاركنان دولت و حمايت مردم و بزرگان استان دانست.

همچنين استاندار جديد سيستان و بلوچستان در سخناني رعايت قانون، تحقق منويات مقام معظم رهبري و اجراي سياستهاي دولت نهم بر مبناي شعارهاي چهارگانه دولت را مبناي كار خود در استان اعلام كرد و از مردم و مسئولان استان خواست كه براي تحقق برنامه هاي دولت در منطقه با وي همكاري و همدلي كنند.

علي محمد آزاد خواستار كمك همگان در معرفي چهره واقعي سيستان و بلوچستان به مردم كشور و جهانيان شد و با اشاره به قابليتهاي استان در زمينه هاي مختف ابراز اميدواري كرد با همكاري مردم و ايجاد خودباوري در آنان بتوانيم چهره محروميت را از استان بزداييم و در آينده سيستان و بلوچستان تبديل به استان توسعه يافته اي شود.

وي همچنين از تلاشهاي حبيب الله دهمرده در مدت خدمت در سيستان و بلوچستان تشكر كرد.

نمايندگان مردم استان سيستان و بلوچستان در مجلس خبرگان نيز در اين مراسم خدمت به مردم و مسئوليت پذيري را فرصتي الهي خواندند و بر يكسان نگري و رعايت مساوات در ميان مردم از سوي مسؤولان تأكيد كردند.

فرماندار زاهدان و مدير كل راه و ترابري استان از ديگر سخنرانان مراسم بودند كه طي سخناني به خدمات دولت نهم در استان اشاره كردند و رشد 127 درصدي اعتبارات عمراني استان و سرمايه گذاري 4 هزار ميليارد ريالي دولت در بخش حمل و نقل و راه هاي استان را نشانه توجه به توسعه زيرساختها عنوان كردند.

در پايان اين مراسم وزير كشور با تقدير از تلاشهاي استاندار سابق سيستان و بلوچستان، مهندس علي محمد آزاد را به عنوان استاندار جديد اين استان معرفي كرد.

در اين مراسم نمايندگان مردم شهرهاي مختلف استان در مجالس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي، ائمه جمعه شهرهاي استان، مديران و مسئولان سازمانها و نهادها و فرماندهان نظامي و انتظامي استان حضور داشتند.

علي محمد آزاد سابقه رياست دانشگاه، معاونت عمراني استانداري، فرمانداري و مدير كل سياسي را در كارنامه فعاليت خود داشته و آخرين مسئوليت او استانداري استان ايلام بوده است.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن