تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816918934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محیط زیست - برگزاري جشنواره دوستداران يوزپلنگ در مهاباد اردستان


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: دوستاداران گربه سانان که ساکن یزد هستند اگر مایلند در این جشنواره شرکت کنند و بیان و عکس و گزارش بگذارند ما هم لذت ببریم از راه دور:d
-----------------------------------------------------------------------------
جشنواره دوستداران يوزپلنگ روز جمعه 7 خرداد ماه در شهرستان مهاباد اردستان در جنوب پارک ملي کوير برگزار مي شود. http://www.iren.ir/Images/News/Smal_Pic/3-3-1389/IMAGE634103731148125000.jpg
به گزارش خبرگزاري محيط زيست ايران (http://www.p30city.net/www.iren.ir) به نقل از دبيرخانه پروژه حفاظت از يوزپلنگ آسيايي، اين جشنواره با هدف ارتقاي آگاهي هاي عمومي جوامع محلي در جنوب پارک ملي کوير و تشويق مردم به حفاظت از زيستگاه يوزپلنگ ها برگزار مي شود .
پارک ملي کوير که يکي از 10 زيستگاه يوزپلنگ آسيايي در ايران است در حال حاضر يکي از حساس ترين زيستگاههاي يوز محسوب مي شود چرا که نتايج 6 ماه بررسيهاي علمي گروههاي همکار پروژه حفاظت از يوزپلنگ آسيايي حاکي از وجود يک قلاده يوز دراين منطقه است. ضمن اينکه شکار غير مجاز توسط افراد محلي و غير محلي از عمده ترين تهديدات اين منطقه به شمار مي رود و برگزاري چنين جشنواره هايي مي تواند سهم عمده اي در آگاهسازي افکار عمومي و جلب توجه مردم محلي به اهميت حفظ يوزپلنگ ايفا کند .
اين جشنواره با تلاش پروژه حفاظت از يوزپلنگ آسيايي ،‌شهرداري اردستان و اداره حفاظت محيط زيست يزد صبح روز جمعه از ساعت 8 صبح لغايت 12 ظهر درمحل سالن ورزشي انقلاب اسلامي شهر مهاباد اردستان برگزار مي شود.

جشنواره دوستداران یوزپلنگ که روز جمعه در شهرستان مهاباد اردستان در جنوب پارک ملی کویر برگزار شد با استقبال بی سابقه ای از سوی مقامات محلی و مردم مواجه شد.
http://www.iren.ir/Images/News/Smal_Pic/9-3-1389/IMAGE634108278283750000.jpg
به گزارش خبرگزاری محیط زیست ایران به نقل از دبیرخانه پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی ، این جشنواره از سوی پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی و با همکاری انجمن یوزپلنگ ایرانی ،‌شهرداری اردستان و اداره کل محیط زیست استان اصفهان،با هدف آشنایی بیشتر جوامع محلی پیرامون پارک ملی کویر با یوزپلنگ و جلب حمایت مقامات محلی و مردم در سالن ورزشی انقلاب اسلامی اردستان مهاباد برگزار شد.
در این جشنواره شمار زیادی از مردم و دانش آموزان و حتی مسئولان شهر اردستان حضور یافتند. در این برنامه ،‌ فیلم های متعددی از یوزپلنگ پخش شد و علاوه بر ایجاد ایستگاههای نقاشی و بازی برای کودکان، ‌تعداد زیادی پوستر،‌بروشور، CD فیلم و کارت با محتوای آموزشی درباره یوزپلنگ بین حاضران توزیع شد.
مرتضی اسلامی، ‌مدیر عامل انجمن یوزپلنگ ایرانی با اشاره به حضور پرتعداد مردم در این جشنواره گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مردم اردستان دامدار هستند و به طور مستقیم و غیر مستقیم با پارک ملی کویر که یکی از زیستگاههای یوزپلنگ آسیایی محسوب می شود در اتباطند، آشنا شدن آنها با زیستگاه یوز و جمعیت در خطر انقراض این گونه بسیار می تواند در حفاظت از آن موثر باشد که خوشبختانه استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفت.
یوزپلنگ آسیایی یکی از گونه های در خطر انقراض ایران و جهان است که تنها حدود 70 قلاده از آن در ایران باقی مانده است به همین دلیل سازمان حفاظت محیط زیست ایران با حمایت مالی سازمان ملل متحد نزدیک به 9 سال است که حفاظت از این گونه جانوری را در الویت های کاری خود قرار داده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن