تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820298421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه فرهنگسراها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه فرهنگسراها
فيلم سينمايي "10 رقمي" ساخته همايون اسعديان از دهم تا 25 شهريور در فرهنگسراي خانواده اكران مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه هشت اعلام كرد در فيلم جواد رضويان، بهاره رهنما، بهنوش بختياري، احمد پورمخبر، رضا فيض نوروزي و فريده سپاه‌منصور بازي مي‌كنند. علاقمندان مي‌توانند در سانس‌هاي 14، 16، 18 و 20 به نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان مراجعه كنند يا با شماره 77814447 تماس بگيرند.

ـ نمايش فيلم در فضاي باز محله‌ها با هدف ايجاد شور و نشاط اجتماعي و ايجاد فضايي مناسب براي خانواده تدارك ديده شده است. علاقمندان مي‌توانند شنبه به خانه فرهنگ فرزانگان در پارك تسليحات، يكشنبه كتابخانه دكتر شهيدي در محل كتابخانه شهيدي، دوشنبه خانه فرهنگ معرفت در پارك شقايق، سه‌شنبه خانه فرهنگ ميدان شانزدهم و پنجشنبه به فرهنگسراي خانواده در پارك فدك مراجعه كنند.

ـ جايزه ويژه يادمان موذن‌زاده اردبيلي به مناسبت دهه نكوداشت مساجد به 110 نوجوان موذن و مكبر اهدا شد. روابط عمومي فرهنگسراي تفكر اعلام كرد در مراسم اختتاميه نخستين جشنواره تكبيرگويان نوجوان با اعطاي لوح تقدير به جعفر موذن‌زاده (فرزند آن مرحوم) از زحمات آن استاد فقيد تقدير شد. مراسم نكوداشت موذنين و مكبران نوجوان محله‌هاي شهر تهران به همت فرهنگسراي تفكر و به مناسبت روز جهاني مسجد و دهه نكوداشت مساجد از 30 مرداد تا پنجم شهريور برگزار شد.

ـ اعضاي باشگاه تهران براي تجليل از اصناف محله‌هاي خود از صاحبان مشاغل ميوه‌فروشي، نانوايي و سوپرماركت‌ قدرداني مي‌كنند. اداره كل روابط عمومي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران اعلام كرد به منظور گزينش برترين صنف در محله‌ها اعضاي باشگاه با توزيع فرم‌هايي در ميان شهروندان و با معرفي معيارهاي مختلف بهترين نانوا، ميوه‌‌فروش و سوپرماركت‌دار را معرفي كنند.

اعضاي باشگاه تهران 24 مركز و فرهنگسرا، سه صنف و در مجموع 72 فرد نمونه در اين مشاغل را مورد تجليل قرار مي‌دهند. مراسم‌ قدرداني هر يك از اين مشاغل به صورت جداگانه در مساجد اصلي محله‌ها با حضور اعضا و ائمه جماعات برگزار مي‌شود. باشگاه تهران همچنين چندي پيش از نخبگان و انديشمندان محله‌ها در فرهنگسراهاي خاوران تجليل كرد.

ـ كتاب "آسمان در آيينه" كه به بررسي تجلي قرآن كريم بر ديوان كبير مولانا مي‌پردازد در جشن رونمايي كتاب سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران رونمايي مي‌شود. اين كتاب نوشته عليرضا مختارپور قهرودي است كه قصد دارد به طرق مختلف تأثير عميق قرآن بر ديوان كبير مولانا را اثبات كند. "آسمان در آيينه" شامل بررسي تمامي ابياتي از ديوان است كه يادآور قرآن كريم بوده‌اند، به گونه‌اي كه در اين كتاب بيش از دو هزار بيت از ديوان مولانا كه به آيات قرآن اشاره دارند مشخص شده‌اند.

مراسم رونمايي از اين كتاب يكشنبه دهم شهريور ساعت ‌30/15 در سالن همايش‌هاي كتابخانه ملي با حضور محمديان مسئول نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاهها، طالب‌زاده استاد دانشگاه ،عبدالرضا نادري مدير عامل سازمان چاپ و انتشارات و فريد‌الدين حداد عادل دبير جشن و جمعي از مديران شهري برگزار مي‌شود.

ـ همايش گل و گياه همزمان با برگزاري جشنواره گل و گياه از سوي خانه فرهنگ فرزانگان در پارك فدك برگزار مي‌شود. روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه هشت اعلام كرد اين همايش با مشاركت سراي محله 12 برپا مي‌شود.

در اين همايش مهندس بني‌هاشمي كارشناس فضاي سبز يكشنبه دهم شهريور ساعت 18 تا 20 درباره آشنايي با انوع و اقسام گلها و گياهان، خريد، پرورش، نگهداري و همچنين سازگاركردن گلها و گياهان با آب و هوا و شرايط زيستي شهر به سخنراني مي‌پردازد.

علاقمندان براي شركت در اين همايش مي توانند به نشاني پارك فدك واقع در نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان مراجعه كنند يا جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 77834545 تماس بگيرند.

ـ شب شعر عرفان كودك يكشنبه دهم شهريور ساعت 30/17 در مركز فرهنگي هنري نوجوانان تهران برگزار مي‌شود. روابط عمومي مركز اعلام كرد اين برنامه با حضور شاعراني چون عرفان نظرآهاري، مصطفي رحماندوست و سعيد بيابانكي برگزار مي‌شود. علاقمندان مي‌توانند به ميدان قزوين، خيابان قزوين، خيابان شهيد مرادي مراجعه كنند يا با شماره 55409549 تماس بگيرند.

ـ دو نمايشگاه هنري از نهم تا 15 شهريور در نگارخانه‌هاي فرهنگسراي ملل برگزار مي‌شود. نمايشگاه نقاشي گروهي هنرمندان و فارغ‌التحصيلان رشته نقاشي در نگارخانه شماره يك برپاست كه شامل 25 تابلوي نقاشي با تكنيك رنگ روغن به سبك رئال است.

نمايشگاه عكس "آذربايجان آنا يوردوم" نيز در نگارخانه شماره دو برپاست كه شامل 20 اثر از طبيعت استان آذربايجان است. علاقمندان مي‌توانند ساعت 9 تا 19 به فرهنگسراي ملل واقع در بوستان قيطريه، پارك قيطريه مراجعه كنند يا با شماره تلفن 17182267 تماس بگيرند.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن