تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816925490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون ترافيك شهردار تهران خبرداد: پروژه‌هاي عمراني زيرزميني بامانيتور درسطح شهر نمايش داده مي‌شوند 11هزار تاكسي فرسوده در پايتخت داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون ترافيك شهردار تهران خبرداد: پروژه‌هاي عمراني زيرزميني بامانيتور درسطح شهر نمايش داده مي‌شوند 11هزار تاكسي فرسوده در پايتخت داريم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

معاون ترافيك شهردار تهران گفت: بزودي از طريق مانيتورهايي در سطح شهر عمليات زيرزميني شهرداري در مترو و تونلهاي ديگر نشان داده مي‌شود و براي شروع كار مانيتوري را براي نشان دادن عمليات تونل توحيد در ميدان توحيد نصب خواهيم كرد.

به گزارش خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سيد جعفر تشكري هاشمي در مراسم بهره‌برداري از 70 دستگاه اتوبوس دو كابين كه امروز وارد شبكه اتوبوسهاي تندرو شد، افزود: طبق نظرسنجي‌هاي صورت گرفته مهمترين مساله مردم در شهر تهران حمل و نقل عمومي بوده كه شهرداري تهران در مهمترين اقدام خود در دو سال گذشته طرح جامع حمل و نقل ترافيك شهر تهران را با 19 پيوست تهيه كرده است.

وي به مصوبه مجلس شوراي اسلامي در مورد سهم 75 درصدي حمل و نقل عمومي اشاره كرد و گفت: ظرفيت جابجايي مسافر خطوط مترو در سه سال گذشته 650 هزار نفر بود كه در حال حاضر به يك ميليون و 650 هزار نفر افزايش يافته است. همچنين طي اين مدت 100 واگن مترو و 7 ايستگاه جديد مترو نيز ايجاد شده است و در عين حال خط يك و دو مترو به سرعت در حال گسترش است و در سال جاري در خط يك تا قيطريه و در خط دو تا چهارراه تيرانداز از سوي ديگر تا ميدان تجريش ادامه پيدا خواهد كرد.

معاون ترافيك شهردار تهران خاطر نشان كرد: شهروندان تهراني مي‌توانند تا پايان سال از ميدان شهداء تا ميدان انقلاب را از طريق خط 4 مترو تردد داشته باشند.

وي با بيان اين كه به موازات اقدامات اساسي در شركت مترو موفق شديم اتوبوسراني را نيز به شكلي فعال براي خدمت رساني به مردم داشته باشيم، افزود: قرار بود از سهم سال 85 تبصره 13 دو هزار و 700 دستگاه اتوبوس به شهرداري تهران اختصاص يابد كه متاسفانه تاكنون يكهزار و 800 دستگاه از اين اتوبوسها تحويل شده است و به همين دليل شورا و شهرداري تهران تصميم گرفتند براي آن كه مردم به عسر و حرج نيفتند، اتوبوسهايي را با استانداردهاي اروپا تامين كنند.

وي تاكيد كرد: شهر تهران به 11 هزار دستگاه اتوبوس نيازمند است، اما در حال حاضر 7 هزار و 300 دستگاه اتوبوس در شهر تهران فعال است و اين به معني وضعيت نامطلوبي است كه شكايت شهروندان را از شهرداري تهران به همراه دارد.

معاون ترافيك شهردار تهران بيان كرد: شهرداري تهران تحول در ساختار و سازمان اتوبوسراني را به شكل تمركززدايي در نظر دارد و به همين دليل اتوبوسراني را از يك شركت به 22 منطقه شهرداري تقسيم كرده است. همچنين 27 شركت خصوصي با مجموع يكهزار و 500 دستگاه اتوبوس خصوصي در حال خدمت‌رساني به مردم هستند.

وي در ادامه ارائه گزارش خود از حوزه حمل و نقل شهرداري تهران گفت: ظرف سه سال گذشته حدود 6 هزار دستگاه ون و 6 هزار دستگاه تاكسي بخش خصوصي به شبكه حمل و نقل اضافه شده و در عين حال 8 هزار تاكسي نيز نوسازي شده است.

وي در ادامه صحبتهاي خود هوشمندسازي سيستم حمل و نقل عمومي را از طريق شبكه فيبر نوري يكي ديگر از اقدامات شهرداري تهران عنوان كرد و يادآورشد: شبكه فيبر نوري در شهر تهران را از 70 كيلومتر در گذشته به بيش از 400 كيلومتر در حال حاضر افزايش داده‌ايم كه اين رقم تا پايان سال به 500 كيلومتر افزايش مي‌يابد و در بستر آن كليه امكانات ITS تامين مي‌شود.

معاون ترافيك شهردار تهران خاطرنشان كرد: همچنين دوربينهاي نظارت تصويري كه در حال حاضر 250 عدد هستند، تا پايان سال به 400 دستگاه افزايش مي‌يابد؛ همچنين در 4 بزرگراه ديگر شهر تهران دوربينهاي كنترل سرعت نصب مي‌شود.

وي گفت: تقاطعهاي هوشمند نيز عليرغم قطع برق به 300 تقاطع افزايش مي‌يابند و تلاش مي‌كنيم از طريق سيستم برق اضطراري (UPS) مشكل تقاطعهاي مهم را حل كنيم. همچنين ظرف 15 روز آينده يكصد دستگاه برق اضطراري ديگر به 100 دستگاه فعلي اضافه مي‌شود و به مرور تمام تقاطعهاي مهم مجهز مي‌شوند.

تشكري هاشمي همچنين از اصلاح شبكه معابر شهري در يكهزار و 300 نقطه شهر تهران خبر و گفت: در سال جاري يكهزار نقطه ديگر در دستوركار قرار دارد كه تاكنون 700 نقطه آن عملياتي شده است.

وي اظهار كرد: بودجه حمل و نقل ترافيك شهر تهران يك سوم بودجه شهرداري تهران را به خود اختصاص داده است كه حدود يكهزار و 300 ميليارد تومان در سال 87 است، همچنين در بخش غيرنقدي نيز بيش از 700 ميليارد تومان فقط در اختيار مترو قرار گرفته است.

معاون ترافيك شهردار تهران در پايان صحبتهاي خود از شركتهاي «مان» و «ZF » آلمان و «يانگ من» چين تشكر كرد و گفت: 65 درصد اين اتوبوسها در آلمان توليد شده است و اميدواريم با اين كيفيت توسط «شهاب خودرو» در تهران توليد شوند.

انتهاي پيام
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن