تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815395086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي برترينهاي جشنواره خبرگزاريها و مطبوعات چهارمحال و بختياري


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معرفي برترينهاي جشنواره خبرگزاريها و مطبوعات چهارمحال و بختياري
شهركرد - نخستين جشنواره و ششمين نمايشگاه خبرگزاري‌ها و مطبوعات چهارمحال و بختياري چهارشنبه شب با معرفي برترين‌هاي اين جشنواره در محل نمايشگاه دائمي شهركرد به كار خود پايان داد.

به گزارش ايرنا، از سوي هيات داوران گزارش و مقاله زلزله روستاي نصيرآباد، خانه‌هايي كه باد مي‌لرزند از مظفر عدالت نسب رييس خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) مركز شهركرد، به عنوان گزارش ويژه و برتر انتخاب و تقدير شد.

در اين جشنواره از محمود رييسي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا ) مركز شهركرد به خاطر حضور در تمامي رخدادهاي خبري به عنوان خبرنگار و عكاس نمونه و فعال چهارمحال و بختياري معرفي و تقدير شد.

هيات داوران اين جشنواره در بخش سرمقاله حسين ابراهيمي در بخش خبر خسرو جبيره ، در بخش مصاحبه سجاد شبانيان ، در بخش بخش تيتر علي رجبي ، در بخش گزارش شهلا اربابي ، در بخش مقاله امير بختياري (سعيد يوسف پور) و در جدول و سرگرمي از مسعود نصيري و در بخش طنز نيز از سجاد رياحي قدرداني كرد.

همچنين از سوي هيات داوران از خديجه رفيعي و سيمه پناهنده از خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) مركز شهركرد در بخش گزارش ، در بخش عكس از امين پارسي شيرازي ، رضا زيرك پور و احمد تاجي و همچنين از فاطمه روستايي در بخش خبر، غلامرضا عظيمي ، سعيد بياتي و مهرداد مهرداد شريفي دربخش نشريات كثيرالانتشار و از خبرگزاري فارس در بخش غرفه آرايي تقدير شد.

همچنين در اين جشنواره از محمدرضا شواخي زواره مدير اطلاعات و اخبار و واحد مركزي خبر شبكه صداو سيماي جهان بين چهارمحال وبختياري قدرداني شد.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد، رسالت رسانه‌ها و مطبوعات را مهم و خطير دانست و گفت :رسانه‌ها و مطبوعات بايد مروج و ترويج‌دهنده ارزش‌هاي اسلامي در جامعه باشند.

آيت الله محمدرضا ناصري در آيين اختتاميه اين جشنواره افزود: رسانه هاي غربي براي رسيدن به مقاصد خود به دورغ پراكني و ورانه جلوه دادن اخب ار مي‌پردازند، اما رسانه‌ها و مطبوعات اسلامي بايد با پرداختن به راستي و درست گويي ، اين دورغ پراكني رسانه‌هاي غربي را نقش برآب كنند.

وي تصريح كرد:رسانه‌ها و مطبوعات به عنوان عناصر تاثيرگذار مطرح هستند و اطلاعاتي كه به مخاطب مي‌دهند بايد سالم و درست باشد و بايد ارزشها و درستي را آموزش دهند.

به گفته وي ، مطبوعات روح سلحشوري ، ايمان ، اعتقاد به خداوند و روح تلاش را در جامعه ترويج كنند، چرا كه اين حركت مطبوعات و رسانه‌ها مي تواند يك حركت جهادي باشد.

ناصري ، پرداختن به حجاب و ارزشهاي امر به معروف را نيز مهم دانست و گفت :اگر رسانه‌ها و مطبوعات به اين دو اصل بپردازند، كار براي مردم كرده‌اند و آنها بايد كار كردن براي مردم را سرلوحه خود قرار دهند.

معاون سياسي امنيتي چهارمحال وبختياري نيز گفت :جريان‌هاي فكري و رسانه‌ها و مطبوعات رقابت خود را در امر اطلاع رساني به مردم در خصوص فعاليت‌هاي انجام شده قرار دهند.

مراد كاظمي افزود:اطلاع رساني هنرمندانه در خصوص فعاليت‌هاي انجام شده در كشور انگيزه‌اي بالا براي رقابت در سطح مطبوعات و رسانه‌ها باشد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال وبختياري نيز گفت : رسانه‌ها و مطبوعات اين استان جزو بهترين مطبوعات كشور هستند و كمترين شكايت بر آنها وارد مي‌شود و هيات منصفه مطبوعات چهارمحال وبختياري خلوت‌ترين هيات منصفه ايران است .

داريوش رضواني افزود: مطبوعات و رسانه‌هاي اين استان به دنبال منافع ملي ، كشور و استان هستند و منافع ملي را در نظر مي‌گيرند و كمتر به مساله حاشيه‌اي مي‌پردازند.

وي ،در خصوص عدم برگزاري همايش فرهنگ و هنر عشاير كشور در شهركرد افزود: قرار بود اين همايش پس از ماه مبارك رمضان برگزار شود و به دليل تراكم برنامه‌هاي كشوري در شهركرد ، زمان برگزاري برنامه تغيير يافته اعلام شد ، اما يكي از نشريات اعلام كرد اين همايش به دليل مخالفت مديران برگزار نشد، در حالي كه هم اكنون جشنواره شعر بختياري (تيمداربيت ) و شاهنامه خواني بختياري در استان از سوي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي‌شود.

دبير نخستين جشنواره مطبوعات و خبرگزاري‌هاي چهارمحال وبختياري نيز گفت : ‪ ۶۴‬اثر از ‪ ۲۱‬نفر به اين جشنواره ارسال شد و ‪ ۲۴‬اثر به عنوان اثر برگزيده انتخاب شد.

اسدالله ترابي جونقاني در گفت و گو با ايرنا افزود: اين جشنواره پل ارتباطي بين مردم و رسانه‌ها و مطبوعات است ، كه مي‌تواند ظرفيتهاي رسانه ها و مطبوعات را معرفي كند.

به گزارش ايرنا،در آيين اختتاميه اين جشنواره جمعي از فرماندار شهرستان شهركرد ، مسوولان و دست اندركاران رسانه‌هاي و نشريات چهارمحال و بختياري حضور داشتند.
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 559]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن