تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821167672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي نصيريان در گفت و گوي اختصاصي با ايسكانيوز: تاكيد بر اخلاق مهمترين مساله در سينماي ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: علي نصيريان در گفت و گوي اختصاصي با ايسكانيوز: تاكيد بر اخلاق مهمترين مساله در سينماي ايران است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: علي نصيريان گفت : مهمترين مساله اي كه بايد در سينماي امروز ما تقويت شود، مساله اخلاق است كه متاسفانه با توجه به گسستگي كه بين نسل ها به وجود آمد مسائل اخلاقي كه گذشتگان به ما منتقل كردند و ما بايد به جوانان منتقل مي كرديم ، اتفاق نيفتاد .

علي نصيريان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سينمايي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، گفت: جوانان علاقه مند به تئاتر و سينما نسبت به دوره گذشته دو برابر شده اند در حالي كه امكانات اجرايي و آموزشي جوابگوي اين جمعيت نيست.
وي با اشاره به اينكه جوانان امكاناتي كه بتوانند كارهاي خود را اجرا كنند و به نمايش بگذارند، در اختيارشان نيست ، اظهار داشت : ظرفيت سالن ها و امكانات اجرايي با توجه به درخواست هاي بيش از اندازه و ظرفيت بالاي جمعيت بايد بيش از آنچه كه هست، ايجاد شود.
اين بازيگر در ادامه گفت: در حال حاضر سينماي امروز ما از يك طرف گرفتار تكرار و از طرف ديگر گرفتار مسايل مادي از لحاظ گيشه شده است و ارزش مسائلي كه بايد در كارهاي هنري و ابعاد فرهنگي تاكيد شود بسيار ضعيف است.
نصيريان اظهار داشت: اين مشكل سد راهي براي جوانان كشور است ولي در عين حال هنر هرگز از حركت باز نمي ايستد و مانند آبي كه جاري مي شود خود را نشان مي دهد و جوانان بايد استعدادها و خلاقيت خود را با تمام تلاش به نمايش بگذارند.
وي افزود: من از متوليان و مسووليني كه مرتبط با كارهاي نمايشي هستند و مي توانند امكانات بيشتري را فراهم كنند، انتظار دارم.
همچنين نگاه به هنر در بخش فرهنگ بايد گسترده تر شود چون جوانان ما نياز به اين نگاه و نياز به امكانات دارند پس بايد فضا و بستر مناسب و تازه كه مورد انتظار مردم هست توسط افراد مرتبط با كار فرهنگي ايجاد شود.
اين بازيگر خاطر نشان كرد: مهمترين مساله اي كه بايد در سينماي امروز ما تقويت شود، مساله اخلاق است كه متاسفانه با توجه به گسستگي كه بين نسل ها به وجود آمد مسائل اخلاقي كه گذشتگان به ما منتقل كردند و ما بايد به جوانان منتقل مي كرديم، اتفاق نيفتاد. از جمله: درس، ادب، ارتباط با ادبيات و شعر و فرهنگ ايراني و هويت ايراني كه متاسفانه در عرصه ما كمي ضعيف شده است.
وي تصريح كرد: استعدادها وجود دارد ولي متاسفانه نگاه و هدف ما نسبت به گذشته متفاوت شده و رابطه اي كه بين پيشكسوت و شاگرد در گذشته وجود داشته، گسسته شده است.
نصيريان در ادامه گفت: بچه هاي ما از لحاظ اخلاق حرفه اي كمي دچار كمبود هستند اما از نظر تعامل در ارتباطات و استعدادها و دسترسي به اينترنت و ماهواره و ارتباط مستقيم با آنچه كه در دنيا اتفاق مي افتد، كمبودي ندارند.
وي در پايان از حضور برخي از بازيگران در سينماي هاليوود اظهار خرسندي كرد و گفت: اين قدم مثبتي است كه بعضي از هنرپيشگان توانستند بردارند./05/120
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن