تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821287421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره برداري از 975 مدرسه در هفته دولت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بهره برداري از 975 مدرسه در هفته دولت
رئيس سازمان نوسازي؛ توسعه و تجهيز مدارس كشور از بهره برداري از 975 مدرسه با 3166 كلاس درس در هفته دولت خبر داد.
به گزارش شبكه خبر، حبيب الله بوربور در مصاحبه با واحد مركزي خبر گفت : اين مدارس به مساحت نيم ميليون متر مربع در استان هاي سراسر كشور به بهره برداري مي رسد كه بيشترين آن در استان سيستان و بلوچستان با 171 مدرسه است .

وي افزود : هم اكنون هفت هزار طرح در كشور در دست اجراست كه به 10هزار طرح افزايش مي يابد و تا مهر امسال چهار هزار و 500 مدرسه جديد براي پذيرش دانش آموز آماده مي شود.

بوربور با تاكيد بر اينكه بيش از 3 هزار مدرسه ساخته شده داراي نمازخانه و سالن چند منظوره هستند تصريح كرد : ساخت 1200 نمازخانه در مدارس كشور نيز از مهر امسال با اعتباري بالغ بر 800 ميليارد ريال اغاز خواهد شد .

معاون عمراني وزير آموزش و پرورش ياداور شد : براي مدارس كپري چهار استان سيستان و بلوچستان ؛ كرمان ؛هرمزگان و لرستان نيز اقدامات اساسي براي استانداردسازي صورت گرفته است .

بوربور با اشاره به اينكه امسال 20 هزار ميليارد ريال اعتبار در امر مدرسه سازي ؛ مقاوم سازي و بازسازي مدارس هزينه مي شود افزود : شش هزار و 200 ميليارد ريال از اين اعتبار از محل استاني ؛ هفت هزار و 800 ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي تخريب و مقاوم سازي و شش هزار ميليارد ريال از محل تعهدات خيران مدرسه ساز تامين مي شود .

وي با تاكيد بر اينكه بايد ظرف دو تا سه سال آينده مدارس را به وضع مطلوب درآوريم خاطرنشان كرد : يك عزم ملي دولت و خيران مدرسه ساز براي مدرسه سازي به كار گرفته اند تا با ايجاد فضاهايي مطلوب ، دانش آموزان در مدارس استاندارد تحصيل كنند .
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن