تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816926167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور :خدمات دولت نهم در تاريخ انقلاب كم نظير است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس جمهور :خدمات دولت نهم در تاريخ انقلاب كم نظير است
محمود احمدي‌نژاد خدمات دولت را در 3 سال اخير كم نظير خواند و اعلام كرد در اين مدت به اندازه 8 سال گذشته برق توليد شده است و سرمايه گذاري از رشدي 60 درصدي برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران صبح امروز در حاشيه مراسم تجديد بيعت با آرمانهاي حضرت امام خميني (ره) بينانگذار كبير انقلاب اسلامي در حرم مطهر ، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه در آغاز هفته دولت چه تدابير ويژه اي براي حركت در مسير آرمانهاي امام راحل انديشيده ايد، اظهار داشت : هفته دولت ابتكار خوبي است و مي تواند بسيار سازنده و راهگشا باشد زيرا فرصت مناسبي است براي اعضاي دولت تا يك جمع بندي از عملكرد مسئولان داشته باشند و نقاط قوت و ضعف را بشناسند.

وي افزود : اعضاي هيئت دولت در اين هفته مي توانند در جهت رفع نقاط ضعف وتقويت نقاط قوت تلاش كنند .

احمدي نژاد با بيان اينكه اين هفته به نام شهيدان رجايي و باهنر نامگذاري شده است، ادامه داد: به منظور كار و تلاش بيشتر و گسترده تر هفته دولت فرصتي براي تجديد ميثاق با آرمانهاي امام عزيز و شهيدان انقلاب اسلامي است.

رئيس جمهور همچنين گفت: البته درطول سه سال گذشته در دولت نهم ، در همه ايام ابتكار عمل، طرح هاي نو و نوآوري در دستور كار دولت قرار داشته است .

وي خاطرنشان كرد : اگر چه پس از انقلاب اسلامي خدماتي كه ارائه شده در تاريخ ما بي نظير است اما اگر بخواهيم مقايسه اي انجام دهيم درمي يابيم كه در اين سه سال تقريبا در همه بخشها دست آوردها اگر نگوئيم بي نظير، كم نظير بوده است.

رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي تصريح كرد: در شاخصهاي گوناگون در بخش سرمايه گذاري، عمران ، آباداني، علمي و در بخش سياست خارجي دست آوردها با سال هاي گذشته قابل مقايسه نيست مثلا در توليد برق در سه سال گذشته به اندازه 8 سال گذشته 1.5 برابر ظرفيت توليد نيرو به كشور اضافه شده است.

احمدي نژاد ادامه داد: اگرچه شتاب مصرف بيشتر است اما در بخش جمع آوري و كنترل آبها و در بخش گاز و توليد گاز كارهاي بسيار ارزشمندي صورت گرفته و بيش از دو برابر روستاها وهمچنين شهرهايي كه قبل از اين دولت صاحب گاز نبودند صاحب گاز شدند .

رئيس جمهور كشورمان گفت : همچنين خطوط لوله اصلي گاز در 30 سال قبل در مجموع 19 هزار كيلومتر بوده و دراين دولت در ظرف سه سال 8 هزار كيلومتر افزايش يافته است .

وي با تاكيد بر اينكه در سرمايه گذاري سالانه حدود 60 درصد رشد سرمايه گذاري داشته ايم، تصريح كرد: در بخش سيمان و فولاد و در بخشهاي گوناگون رشد سرمايه گذاري و توليد ما رشد جهشي است وهمچنين در كنترل بيكاري درحال حاضر نيروي عمده اي سر كار حاضرند و براي اولين بار ميزان بيكاري در كشور به زير 10 درصد رسيد كه اميداريم به سرعت شاهد كاهش بيشتري باشيم، البته در بعضي بخش ها هنوز تلاشهاي دولت به نتيجه نرسيده كه اميداوريم امسال شاهد نتايج باشيم.

رئيس جمهور خاطرنشان كرد: امسال هم طرح بزرگ تحول اقتصادي در دستور كار دولت است تا مشكلات اقتصادي را به صورت ريشه اي و پايه اي برطرف كند كه دائم ملت ما و اصحاب اقتصادي ما در التهاب و نگراني و نوسان به سر نبرند.

دكتر احمدي نژاد گفت: كه در بخش هاي جهاني و خارجي هم وضعيت كاملا مشخص است.وي در ادامه در پاسخ به اين سئوال كه مهمترين وشاخص ترين كارهاي دولت كدام است و كدام يك ازاقدامات دولت نهم جزو شاخص ترين اقدامات است ، گفت: دربخش هاي گوناگون بايد كار شاخص را در نقش آن ديد زيرا هريك ارزش خود را دارد.

رئيس شوراي امنيت ملي به نقش ايران در بخش هوا و فضا اشاره كرد واظهار داشت: ايران به هوا و فضا گام گذاشت و امروز در عرصه فضايي اين اتفاق بسيار بزرگ رخ داده است اما هنوز خيلي ها نمي خواهند باور كنند چون انتظار داشتند ملت ايران در پس دشمني هاي آنها زمين بخورد درحالي كه امروز مي بينند ملت ايران نه تنها ايستاده بلكه قد كشيده است و سرو گردن خود را بالاتر از همه گردنها به رخ بدخواهان مي كشد.

احمدي نژادهمچنين تصريح كرد: دربخش بيوتكنولوژي، نانوتكنولوژي و توسعه دانشگاه ها هم كارهاي شاخصي صورت گرفته است.

رئيس جمهور درادامه به پيشرفتهاي ايران دربخش صنعت اشاره كرد وگفت: در بخش صنعت امسال 5 ميليون تن به ظرفيت فولاد اضافه خواهد شد، كه اين رقم در طول 50 سال 10 ميليون تن بوده اما درطول سه سال به 5 ميليون تن رسيده است و در ساير صنايع هم شاهد پيشرفتهايي بوده ايم .

وي گفت : اگر همه اينها را جمع بندي كنيم در يك كلمه بايد بگوييم امروز ايران، نام ايران و ملت ايران زيباترين، دوست داشتني ترين و عزيز ترين ملتهاست حتي مردم كشورهايي كه حكومت هايشان دل خوشي ندارند و بداخلاقي مي كنند، مردمشان با ملت ايران همراهي مي كنند و اين موضوع را مشاهده كرده ايد و اخبار آن هم مي رسد.

احمدي نژاد ادامه داد : مردم جهان امروز ايران را به عنوان يك الگوي پايداري، سازندگي پايدار مبتني بر استعدادهاي خودي الگوي عزت مداري، آزادي حقيقي، خداپرستي و عدالت انتخاب كرده اند و اين موضوع را گاهي با مشت گره كرده و گاه با اشك چشم فرياد مي زنند و با بيان بسيار لطيف عشقشان را به ملت ايران اعلام مي كنند.

وي گفت : وحدتي كه امروز دركشور ما هست اگر نگوييم بي نظير حتما كم نظير است و همه ايران يكپارچه فرياد مي زند و همه ايرانيان در همه جاي عالم يك دل و يك زبانند و حتما در سفرها مشاهده كرده ايد كه ايراني هايي كه دور تر هستند با عشق بيشتري پاي ايران ايستاده اند و آماده فداكاري براي آرمانهاي ملت ايران هستند و كشور اكنون درمسير درستي حركت مي كند.

رئيس جمهور همچنين گفت كه اشكالات و ضعف ها همه جا هست كه اين مسائل با عنايت بلند ملت عزيز ايران برطرف خواهد شد.
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن