تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817090129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهدي كروبي: ـ بايد پاي تحزب بايستيم و براي آن هزينه بدهيم ـ تاكنون هيچ وقت مجموعه اصلاح‌طلبان اين‌گونه در تنگنا نبوده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مهدي كروبي: ـ بايد پاي تحزب بايستيم و براي آن هزينه بدهيم ـ تاكنون هيچ وقت مجموعه اصلاح‌طلبان اين‌گونه در تنگنا نبوده‌اند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دبيركل حزب اعتماد ملي گفت: تنها با حضور جدي مردم است كه عيوب رفع و زمينه براي حركت كشور فراهم مي‌شود.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) حجت‌الاسلام و المسلمين مهدي كروبي هفته گذشته طي سخناني در ديدار با اعضاي شوراي مركزي استان وشهرستان‌هاي كردستان با ابراز خرسندي از برگزاري اين ديدار و تبريك ايام شعبانيه با اشاره به فرارسيدن ماه رمضان اظهار كرد: اميدوارم اين ايام مبارك ضمن آن‌كه فرصت مناسبي براي خودسازي باشد، تقرب بيشتر را براي همه مومنين فراهم كند.

دبيركل حزب اعتماد ملي در ادامه سخنان خود با بيان اين‌كه " در مجموعه حزب، همواره نگاه از پايين به بالا مي‌باشد" تصريح كرد: تلاش داشته و داريم تا بر مبناي نظرات و ديدگاه‌هاي اعضا برنامه‌هاي حزبي را پيش ببريم و يكي از خصوصيات امام بزرگوار نيز همواره توجه به نظرات مختلف مخالفين و موافقين بود كه همواره در تصميم‌گيري‌ها مد نظر ايشان قرار داشت.

وي با بيان اين‌كه " تاكنون هيچ وقت جريان چپ و مجموعه اصلاح‌طلبان اين‌گونه در تنگنا نبوده‌اند" افزود: اگر مي‌خواهيم شرائط كشور را از وضع موجود خارج كنيم، اگر مي‌خواهيم شاهد بالندگي و عزت كشور باشيم، بايد بدانيم كه حضور ملت مي‌تواند شرايط را عوض كند.

وي با اشاره به وضعيت اقتصادي كشور تصريح كرد : 10 سال پيش كسي شايد خواب نفت 100 دلاري را نمي‌ديد، اما امروز شاهديم نفت به 140 دلار رسيده ولي وضع اقتصادي كشور روند نامناسبي را طي مي‌كند.

كروبي با اشاره به اين‌كه " حضور مردم مي‌تواند دوباره موجب افزايش روند توسعه كشور شود" تصريح كرد: اين حضور مردم است كه اثر نيروهاي خودسر را خنثي مي‌كند.

بر اساس گزارش «سهام‌نيوز» وي با تاكيد بر اين‌كه "جمهوري اسلامي بر مبناء و متكي به راي ملت است" خاطرنشان كرد: توجه به راي مردم به عنوان عامل اصلي و موتور مولد و پوياي حركت، ضامن توسعه ، پيشرفت و تعالي كشور خواهد بود.

دبيركل حزب اعتماد ملي با تاكيد بر آموزش نيروي انساني، جذب عضو و هوادار را مهمترين اولويت اين حزب در سال جاري عنوان كرد و گفت: دو آفت جدي نهادينه‌سازي تحزب در ايران، حزب‌ستيزي و حزب‌گريزي بوده است و اگر به دنبال جامعه مدني مي‌گرديم بايد پاي تحزب بايستيم و براي آن هزينه بدهيم. تنها با مقاومت و پايداري در اين راه است كه مي‌توانيم شاهد حضور احزاب فعال و پويا در كشور باشيم.

وي در ابتداي سخنان خود با اشاره به سخنان برخي از شركت كنندگان در اين ديدار و با بيان اين‌كه " نقطه نظرات بسيار مناسبي مطرح شد" تصريح كرد : مردم كردنشين ايران، همواره فداكاران و دلسوزان نظام و ايران اسلامي بوده و هستند و در تاريخ كردستان وفاداري به كشور و منافع ملي و جانفشاني در راه آرمان‌هاي انقلاب موج مي‌زند. ضمن آن‌كه مردم دلير اين منطقه علاوه بر مجاهدت و تقديم هزاران شهيد در مقابل دشمن خارجي، در برابر بسياري از گروهك‌هاي وابسته به بيگانه كه عليه مردم و كشور فعاليت مي‌كردند، ايستادند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن