تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816891349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازپرس جنايي كشف كرد: دو قتل ديگر در پرونده‌ي متهم به قتل بر سر مسايل ناموسي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بازپرس جنايي كشف كرد: دو قتل ديگر در پرونده‌ي متهم به قتل بر سر مسايل ناموسي


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعي

در پي تحقيقات بازپرس ويژه‌ي قتل تهران در پرونده‌ي يك متهم به قتل بر سر مسايل ناموسي، دو قتل ديگر نيز در اين پرونده كشف و به اين ترتيب يكي از معماهاي پيچيده پيش‌روي بازپرس جنايي گشوده شد.

به گزارش خبرنگار حقوقي ايسنا، ساعت 23 شب 24 خرداد ماه سال جاري قاضي حسين اصغرزاده بازپرس كشيك قتل پايتخت از طريق گزارش ماموران كلانتري 119 مهرآباد جنوبي در جريان به قتل رسيدن جواني 35 ساله به نام محمدمهدي بر اثر اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و فورا با حضور در صحنه‌ي قتل تحقيقات خود را آغاز كرد.

پس از حضور بازپرس، شهود حاضر در صحنه به بيان جزييات حادثه پرداخته و اظهار كردند: ساعاتي قبل دو سرنشين يك موتور سيكلت سر كوچه‌ي محل عبور مقتول كشيك مي‌دادند كه پس از وارد شدن محمدمهدي به داخل كوچه ناگهان يكي از آنها از موتور پياده شد و با سرعت به سمت او رفت. سپس با ضربات متعدد چاقو، وي را مجروح كرده و بعد سوار بر موتور سيكلت هر دو نفر متواري شدند.

در پي اظهارات شهود و ردگيري‌هاي پليسي نهايتا متهم به قتل به نام رسول 34 ساله روز جمعه هفته‌ي گذشته از سوي ماموران اداره‌ي دهم آگاهي (ويژه‌ي قتل) بازداشت و در مقابل بازپرس جنايي تهران به ارتكاب جنايت اعتراف كرد.

به گزارش ايسنا، اين متهم صبح امروز در بيان جزييات قتل، اظهار كرد: از مدتي قبل به روابط همسرم با محمدمهدي مشكوك شده بودم تا اينكه يك شب متوجه وجود اس ام اسي در تلفن همراه او شدم و به اين ترتيب شكم تبديل به يقين شد. سر اين موضوع با همسرم درگير شدم و تصميم گرفتم كه با رفتن پيش مهدي و گرفتن اقرار، او را به پليس معرفي كنم اما در اين بين وقتي پيش مهدي رفتم ناگهان از شدت عصبانيت او را شبانه در كوچه مورد اصابت ضربات چاقو قرار داده و به قتل رساندم.

پس از اظهارات متهم، همسر او به نام فرنگيس نيز تحت بازجويي قرار گرفت و گفت: من به دليل اختلافاتي كه با رسول داشتم از او جدا شدم اما در زمان عده رجوع كردم و با هم زندگي مي‌كرديم تا اينكه متوجه شدم رسول با دوست من در ارتباط بوده و با او به صورت موقت ازدواج كرده است. از همان زمان كه متوجه اين موضوع شدم بهانه‌گيري‌هاي رسول شروع شد و من را متهم به ارتباط با محمدمهدي كرد. در حالي كه من تنها مشتري مغازه‌ي او بودم و هيچ ارتباطي با هم نداشتيم. از طرفي رسول مرا مدام مورد شكنجه‌هاي سخت قرار مي‌داد و مي‌گفت با اين كار مي‌خواهد خانواده‌ام بيايند و من را ببرند.

وي در بخش ديگري از اظهارات خود گفت: من از سن 9 سالگي در خانه‌ي عمه‌ام زندگي كرده‌ام و يك پسر عمه‌ داشتم به اسم كيانوش كه حدود 13 سال پيش به طرز مشكوكي به قتل رسيد. يك روز وقتي با رسول درگير شدم، ناگهان گفت كاري نكن همان بلايي را كه سر كيانوش آوردم بر سر مهدي بياورم. در آنجا متوجه شدم كه 13 سال قبل نيز رسول به بهانه‌ي تجاوز كيانوش به من، او را به قتل رسانده است. علاوه بر اين حدود پنج ماه قبل زماني كه سوار بر خودرو در حال عبور از خيابان حسيني در حوالي ميدان فردوسي بوديم و سرعت خودرو زياد بود ناگهان به پيرمردي حدودا 70 ساله برخورد كرديم كه رسول بعد از پياده شدن از ماشين و اطمينان از مرگ پيرمرد سوار بر خودرو متواري شد.

فرنگيس با بيان اينكه رسول او را بسيار مورد آزار و اذيت قرار مي‌داده، اظهار كرد: رسول قبل از اقدام به قتل مهدي، به خانه آمد و با زور از من اقرار گرفت كه با مهدي ارتباط داشته‌ام. بعد صدايم را ضبط كرد تا اگر گير افتاد از آن استفاده كند. او همچنين پس از به قتل رساندن محمدمهدي در شب چهلم او از من خواست كه سر قبرش برويم، جنازه را بيرون بياوريم و با قطعه قطعه كردن و چيدن قطعات جسد دور قبر، مهماني بگيريم.

در پي اظهارات تكان‌دهنده فرنگيس، بار ديگر رسول مورد بازجويي قرار گرفت و به دو قتل ديگر اعتراف كرد.

به گزارش ايسنا، در پي اعترافات متهم به قتل و همسر وي، براي فرنگيس قرار قانوني به اتهام ارتباط نامشروع و اخفاي ادله‌ي جرم براي رهايي متهم از محاكمه و براي رسول قرار قانوني به اتهام دو فقره قتل عمدي و يك فقره قتل شبه عمد صادر و پرونده جهت تكميل تحقيقات در اختيار ماموران اداره‌ي دهم آگاهي تهران قرار گرفت.

انتهاي پيام
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن