تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817053878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كلاس نقاشي : طراحي و نقاشي


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: با سلام به همگي دوستان خوبم
قصد دارم با توجه به علاقه اي كه به نقاشي دارم به كلاس بروم البته از ابتدا شروع و اگر توانستم تا آخر ادامه بدهم دنبال استادي مي گردم كه خوب باشد و براي هنر جو دل بسوزاند يعني بي تفاوت نباشد و از شيوه هاي جديد و خوب براي آموزش به هنرجو استفاده كند اگر كسي در اين زمينه بتواند كمكم كند بسيار ممنون مي شوم

اورانوس عزیز بگو کجا زندگی می کنی تا بچه ها بتونن بهتر کمکت کنندو

استاد اول خیلی مهمه که چه جوری باشه.
راستش من خودم اولین استادی که داشتم با اینکه معروف بود و استاد دانشگاه تربیت معلم. البته الان هر چی فکر می کنم اسمش چی بود یادم نمیاد. ولی زیاد رو طراحی کار نمی کرد. طراحی تو نقاشی خیلی مهمه. سعی کن با طراحی با مداد و زغال و پرسپکتیو شروع کنی و تا یاد نگرفتی سراغ رنگ نرو.

استاد من سبک انتطاعی داشت و اصرار داشت همه یه سبک اون در بیان . ولی به نظر من آدم اول باید طراح خوبی بشه بعد نقاش خوبی هم خواهد شد. آدم تا وقعیت رو نتونه نقاشی کنه چطور میتونه ذهن و فکرش رو نقاشی کنه.

خانه های فرهنگ و فرهنگسرا ها هم کلاسهای نقاشی خوبی دارند. هم ارزون هستند و هم خوب. من دو دوره هم فرهنگسرای ارسباران رفتم که اونجا هم استاد خوبی داشت. و راضی بودم.
در ضمن هر شاگردی که پر کار باشه و از استادش بخواد استادش بیشتر بهش توجه می کنه. ولی اگه ازش سوالی نکنی و ازش نخواهی که یادت بده اون هم سرش رو با شاگردای دیگه گرم می کنه.
این تجربه های من بود. امیدوارم به دردت بخوره.

دوست عزیز برای نقاشی باید حوصله داشته باشی و کاملاً صبور باشی و همچنین پشتکار فراوان.اگر بگویی کجا ساکن هستی میتوانم آدرس کلاس نقاشی که خودم می رفتم و بسیار هم راضی بودم را برایت بنویسم البته از پایه شروع کردم و الان نیمه کاره رها کردم. همچنین دیپلم نقاشی روی پارچه دارم (البته مربوط میشه به دوران جوانی)

سلام دوست خوبم این آدرس یه آموزشگاه در تهرانه که من تو اینترنت پیدا کردم . از کیفیت و قیمتش هم خبر ندارم. خودت میتونی حضوری یه سر بزنی و اطلاعات بگیری.
http://www.decorasion.ir/

بهناز و زهره عزيزم مرسي از كمك و توجهتان بهناز جان سايت را ديدم ممنون در رابطه با سئوالتان بايد بگويم سمت عباس آباد هستم اگر اين آموزشگاهها اين اطراف و يا سمت مركز و غرب باشد راحت تر مي توانم بروم بهناز جونم روي ماه نيكان را ببوس از آن تيپ بچه هاي دوست داشتني است .

بهناز عزيز سايت خوبي بود در حدي كه سايت را ديدم خوشم آمد ولي راهش دور است البته اگر جاي بهتري پيدا نكنم شايد مجبور شوم همانجا بروم

سلام به همگي
يعني تو اين سايت با اين همه عضو هيچ كس جوابي نداشت كه به من بده يا نه مثل اينكه هيشكي منو دوست نداره

سلام خانمی
ببخشید من که اصلا متوجه سوالت نشدم . راستش دو سه دور خوندم تا فهمیدم سوالت چی بوده. طرفای عباس آباد که کلی فرهنگسراست. یکی اندیشه تو خیابان شریعتی پایین سید خندان تو پارک اندیشه. و یکی هم موزه رضا عباسی سر سید خندان که کلاس داشت قبلا ها. خودم هو یه زمانی میرفتم فرهنگسرای ارسباران تو خیابان جلفا. خوب بود مخصوصا اگه بخواهی از ءایه شروع کنی . هم ارزونه و هم استادای جوون داره و با حوصله.
فرهنگسرایی هم هست فکر کنم اسمش بانو هست طرفای پارک ساعی تو یکی از فرعی ها دقیقا اسم فرعی رو نمیدونم ولی از همون فرعی که اول پارکه باید بری داخل همون طرفاست. تو عباس آباد هم یه گالری هست که صاحبش یه نقاش پیری بود که قدیما کلاس داشت عباس آباد سر قائم فراهانی.
این اطلاعات منم به خدا مال ۶ سال پیشه. حالا یه سر بزن

دوست گلم دور بودن کلاس شاید سخت باشد اما ارزش دارد و بهتر از آن است که به کلاسی بروی که نه آموزش درستی داشته باشد و نه امنیت.

سلام.کلاسهای آزاد دانشگاه هنر خیلی خوب هستن.فکر می کنم محل برگزاری چهارراه ولیعصر باشه.کوچه شهید بالاور.می تونی تماس بگیری 118 و شماره اش رو بگیری.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6711]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن