تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819413659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل بهزيستي قزوين: خبرنگاران چشم هاي بيدار جامعه محسوب مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديركل بهزيستي قزوين: خبرنگاران چشم هاي بيدار جامعه محسوب مي شوند
مديركل بهزيستي استان قزوين گفت: خبرنگاران چشم هاي بيدار جامعه، منعكس كننده مشكلات و پل ارتباطي بين مردم و مسوولان بشمار مي روند.


دكتر"حسين افشارمقدم" روز سه شنبه در آيين قدرداني از خبرنگاران فعال در حوزه بهزيستي افزود: خبرنگاران وظيفه خطيري برعهده دارند كه بسط و گسترش آن موجب بروز انگيزه، كشف و ارايه خدمات مطلوب به نيازمندان مي شود.
وي اظهار داشت: در اين ميان اصحاب رسانه ها و خبرنگاران به مثابه بخشي از توليدكنندگان دانش و آگاهي مهمترين نقش را درفرآوري مطالب و ارايه آن به افكار عمومي دارند.
اين مسوول ادامه داد: شناسايي آسيب هاي اجتماعي بايد دنبال شود و براي مقابله بااين آسيب ها ايجاد حساسيت از سوي خبرنگاران مهم است.
افشارمقدم بابيان اينكه رسانه هاي گروهي بايد با انسجام بيشتر در انعكاس رخدادهاي اجتماعي وارد شوند، گفت: بايد به سالمندان به عنوان هويت اجتماعي نسل جوان نگريسته شود و بسياري ازسنتها كه متاسفانه موجب انتقال سالخوردگان به سراي سالمندان شده را مورد بررسي قرار دهند.
وي اضافه كرد: اعتياد به عنوان بلايي خانمانسوز، كودكان كار و خياباني، زنان سرپرست خانوار، معلوليت و پيشگيري در معلوليت ها، رسيدگي به مسايل و مشكلات دهك هاي پايين جامعه از معظلات اجتماعي بشمار مي روند.
مديركل بهزيستي استان قزوين به حساس سازي سازمان هاي مردم نهاد و جهت دهي و مساعدت هاي اجتماعي درتشكل هاي مردمي تاكيد كرد وافزود: در حوزه توانبحشي بيشترين سازمانهاي مردم نهاد را داريم كه كار مهمي انجام نداده اند.
افشارمقدم اظهارداشت: امسال طبق برنامه ريزي شوراي عالي معاونان استان در بحث اطلاع رساني و انعكاس اخبار و رسانه هاي فعال آيين قدرداني برگزارشد كه در اين خصوص خبرگزاري جمهوري اسلامي در توليد اخبار و گزارش هاي متنوع در خصوص مسايل و مشكلات اجتماعي بهزيستي به عنوان خبرگزاري فعال انتخاب شد.
وي افزود: همچنين دربخش كارشناسان اين سازمان در حوزه اجتماعي "مينا محمدي"، در حوزه پيشگيري "بهلول كشاورز" و توانبحشي "راحله جاتن" انتخاب و از آنان قدرداني شد.
ك/2 7389/616/ 1645 شماره 621 ساعت 14:30 تمام
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن