تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817107942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چرا بدن هاي جودوكاران جواب نمي دهد؟! حسرت هاي روزافزون ما از المپيك


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: چرا بدن هاي جودوكاران جواب نمي دهد؟! حسرت هاي روزافزون ما از المپيك
يك بار ديگر به حرف هاي آرش ميراسماعيلي و مسعود حاجي آخوندزاده كه خيلي زود با رقابت هاي جودوي المپيك خداحافظي كردند توجه كنيد: نمي دانيم چرا اينگونه شد!
به گزارش ايلنا، ورزش، عرصه شكست ها و پيروزي ها بوده و هست و خواهد بود اما آن چيزي كه امروز مدنظر ماست حذف و شكست ميراسماعيلي و حاجي آخوند زاده نيست بلكه نوع باخت آنها درميدان بزرگي مثل المپيك است.
حاجي آخوندزاده بعد از شكست از حريف دومش و حذف از المپيك گفت: يكباره بدنم خالي كرد و جواب نداد و نمي دانم چرا اينگونه شد!
آرش ميراسماعيلي هم تقريبا يك چنين توجيهي دارد. آرش كه اميد اول جودو براي كسب مدال بود بعد از شكست از حريف ژاپني درگروه بازنده ها ابتدا حريف كم نام و نشان دومينيكني خود را از پيش رو برداشت و سپس به جودوكار از بك باخت تا او نيز خيلي زود از گردونه رقابت هاي المپيك كنار برود.
ميراسماعيلي و حاجي آخوند زاده ورزشكاران كم تجربه اي نيستند كه به اين راحتي از المپيك حذف شوند و بايداز آنها سوال شود كه شما دراين مدت 4 سال گذشته كه مي دانستيد بايد در المپيك به ميدان برويد چگونه و با چه تفكري تمرين مي كرديد كه به اين راحتي از ميدان حذف شديد؟
آرش ميراسماعيلي كه سابقه حضوردر المپيك هاي سيدني و آتن را دارد و از المپيك آتن تا به امروز همه را وعده يك مدال با ارزش مي داد چرا اينگونه از ميدان خارج شد؟
علاو بر اين كه خود اين جودو كاران مقصر اصلي در باخت و حذف از المپيك هستند بايد از مسئولين فدراسيون جودو و مسئولين ورزش سوال كرد چرا در اين چند سال گذشته هيچ جايگزيني براي ورزشكاراني مثل ميراسماعيلي و حاجي آخوند زاده پيدا نكرده اند. آرش ميراسماعيلي را از المپيك آتن تا به امروز درپر قو گذاشتند ودر حالي كه حريفان وي روز به روز پيشرفت مي كردند، آرش با همان سبك و سياق12 سال گذشته المپيك را نشانه رفته بود.
برخي از كارشناسان سال گذشته بارها نسبت به ناكامي ميراسماعيلي به دليل نوع تمرينات وي هشدارداده بودند اما مسوولين فدراسيون تنها با تكيه برگذشته ميراسماعيلي وعده مدال المپيك را مي دادند.
حاجي آخوندزاده هم به همين صورت قابل انتقاد است. او كه در ميدان بزرگي مثل المپيك نمي داند چرا بدنش خالي كرد آيا درتمرينات چنين روزهايي را پيش بيني نكرده بود . اگر حاجي آخوند زاده نمي داند چرا بدنش جواب ندادپس چرا به المپيك رفت، مگر المپيك ميداني براي اين حرف هاست؟
المپيك ازصبح امروز سومين روز خود را سپري مي كند كه و اين در حالي است كه كماكان مردم ما شاهد حذف يكي پس از ديگري ورزشكاران خود هستند و از هم اكنون بايد منتظر تشكيل كميته بررسي علل ناكامي تيم هاي ملي در المپيك توسط سازمان تربيت بدني باشيم!
در حالي كه نيازي به تشكيل كميته نيست و تنها نگاهي به تاكتيك ها و تكنيك هاي تاريخ مصرف گذشته جودوكاران و رنگ پريده آنها هنگام مسابقات همه چيز را براي ما روشن مي كند. با اين وجود همچنان چشم انتظار آغاز مسابقات كشتي و تكواندو المپيك مي مانيم تا بلكه مثل گذشته ازاين دو رشته مدالي بدست آيد و ما هم مثل ساير كشورها، بهره و لذتي از المپيك ببريم، فراموش نكنيم كه در المپيك فقط مدال طلاست كه جايگاه كشورها را تعيين مي كند هرچند كه ما به برنز و نقره هم فعلا راضي هستيم!
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن