تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817128583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتظار تشكل ها از وزارت كشور-3استمرار فعاليت ميز احزاب لازم است/ جاي خالي نماينده احزاب در كميسيون ماده 10


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: انتظار تشكل ها از وزارت كشور-3استمرار فعاليت ميز احزاب لازم است/ جاي خالي نماينده احزاب در كميسيون ماده 10
رئيس كميته عالي نظارت بر انتخابات خانه احزاب ضمن مثبت ارزيابي كردن اولويت هاي اعلام شده از سوي وزير كشور اظهار اميدواري كرد آنچه كه وزير كشور به عنوان اولويت اعلام كرده است در فرايند اجرا نيز جامه عمل پوشانده شود .

حجت الاسلام علي اكبر مرتضوي كياسري در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اولويت هاي كاري وزير جديد كشور گفت : آقاي كردان تازه تشريف آورده اند و كارنامه كار سياسي مشخصي ندارند ولي در عين حال اظهارات ايشان را به فال نيك مي گيريم و اميدواريم آنچه كه وزير كشور به عنوان اولويت اعلام كرده است در فرايند اجرا نيز جامه عمل پوشانده شود .

وي ضمن تاكيد بر لزوم استمرار فعاليت ميز احزاب در انتخابات هاي آينده فراهم آوردن اين شرايط را از ديگر خواسته هاي خود از وزارت كشورعنوان كرد و گفت : عليرغم نتايج مطلوبي كه فعاليت ميز احزاب در انتخابات گذشته داشته ولي اين به اين معنا نيست كه به تمام هدفهاي خود دست يافتيم، قطعا با تنگناها و محدوديت هائي مواجه بوديم كه در تلاش هستيم براي انتخابات آينده آنها را رفع كنيم.

عضو شوراي مركزي خانه احزاب ضمن تاكيد بر لزوم تعامل كميته عالي نظارت بر انتخابات خانه احزاب با معاونت سياسي وزارت كشور به ديدار اعضاي كميته عالي نظارت بر انتخابات خانه احزاب با معاون سياسي وزير كشور اشاره كرد و گفت : ما در اين ديدار نقطه نظرات خود را تشريح و انتظارات خود را اعلام كرديم و در نتيجه آن توافق بر تعامل در انتخابات رياست جمهوري آينده را داشتيم .

وي افزود: دراين ديدار قول همكاري در مورد آنچه كه مربوط به معاونت سياسي دراين مسير مي شد را نيز گرفتيم ، كه اميدواريم اين روند ادامه پيدا كند .

مرتضوي كياسري با اشاره به اينكه بنا داريم نظرات احزاب و گروهها را در مورد انتخابات آينده و اصلاح قانون جامع انتخابات و قانون انتخابات رياست جمهوري به صورت جزئي جمع كنيم ادامه داد : پس از جمع آوي اين نظرات كميته عالي نظارت بر انتخابات خانه احزاب ، پيشنهادات خود را در اين باره به وزارت كشور و مجلس شوراي اسلامي ارائه خواهد داد .

رئيس كميته عالي نظارت بر انتخابات خانه احزاب در ادامه گفتگو با خبرنگار مهر در مورد انتقاداتي كه به رياست نماينده دولت در كميسيون ماده 10 مي شود نيز گفت : معتقدم در مورد كميسيون ماده 10 احزاب به جاي بحث شكلي بايد بحث محتوائي داشته باشيم ، چون نمايندگان قوء قضائيه ، مجريه و يا مقننه همگي نماينده حاكميت در كميسيون ماده 10 احزاب هستند و در واقع جاي نماينده مردم از سوي احزاب در اين كميسيون خالي است .

عضو شوراي مركزي مجمع جانبازان و ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد : علاوه بر نمايندگان حاكميت در كميسيون ماده 10 احزاب بايد نمايندگان از سوي خانه احزاب كه در واقع نماينده 168 حزب در كشور هستند نير در اين كميسيون حضور داشته باشند .
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن