تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817013655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموختن تمرکز کردن مثل یک اشعه لیزر


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: توانایی دقیق تر کردن و حفظ کردن تمرکز یک مهارت ورزشی سخت می باشد ، به خصوص در یک فعالیتی مثل صعود کردن، در جای که عناصر خطر یک تاثیر مداوم روی منحرف کردن تمرکز از کار درحال انجام دارند. به تمرکز همچون یک عامل محدود کننده توجه تان روی یک نقطه فکر بکنید. تصور کنید یک نشانه لیزری روی یک نقطه روی دیوار تاکید می کند. در صعود شما باید قادر باشید که آگاهانه تمرکز تان را روی تنها کاری حساس تر از عمل صعودتان هدایت کنید. به عنوان مثال فرورفتن در یک حفره کم عمق، با پنجه پا پایین آمدن از روی یک لبه نازک، بیرون کشیدن یک انگشت گیر کرده یا منتقل کردن وزنتان دقیقاً روی نقطه ای از تعادل راست. درباره هیچ چیزی غیر از این کار حساس فکر نکنید. و شما احتمالاً مقداری زمان تنفس را بدست می آورید. خوشبختانه، شما می توانید درست همان موقعی که تمرین تمرکز می کنید هر خصیصه جسمانی یا فنی را تمرین بکنید. به آسانی بعضی از ورزشها یا صعودتان را با این تمرین تمرکز ویژه صرف کنید و شما تمرکز تان را بهبود خواهید بخشید و سریع تر صعود خواهید کرد.
یک مسیر باچند درجه کمتر از حداکثر توانیتان را انتخاب کنید و کوشش کنید برای بالا رفتن از طناب (یا سختی) در طول تمام مسیر بوسیله تمرکز کردن به تنهایی روی یک جنبه از حرکت برای مثال، یک مسیر را با تمرکز کامل دقیقاً روی جایابی دست انجام دهید.

بهترین روش برای گرفتن هر گیره را پیدا کنید. حداقل مقدار قدرت کنترل لازم برای آویزان شدن را بکار برید و احساس کنید که چگونه تکیه گاه (جادست )همچنانکه شما روی جادست، فشار می آورید.تغییر می کند.

با اطمینان خاطر به مقداری که امکان پذیراست روی نقاط دیگر مثل پاهایتان توازن مهار کننده و غیره تمرکز کنید. درحال حاضر اجازه دهید این نقاط از خودشان مراقبت کنند، و بگذارید حس ششم شما مشخص بکند که پاهای شما کجا می روند و چگونه توازن شما باید منتقل شود.

احتمالش هست که شما این تمرین را کاملاً مشکل بدانید. بطور طبیعی افکار شما حول کارهای دیگری می چرخد و یا حتی به سوی عوامل بازدارنده دیگر در روی زمین هدایت می شود.

اگر این قضیه اتفاق بیافتد به آسانی تمرکزتان را به سوی آن کار از پیش تعیین شده دوباره هدایت کنید، در این حالت گیره ها ، این پروسه آگاه شدن شما از تمرکز از دست داده تان و دوباره باز گرداندان آن به سوی کار حساسی است که شما بعداً در موقعیت آن قرار می گیرید.

آگاهی حساس شده نسبت به تمرکز از دست رفته برابر با بدست آوردن کنترل تمرکز است

این تمرین را بطور منظم تکرار کنید اما تمرکز را هر دفعه تغییر دهید( برای مثال روی جایابی پا، جابجایی وزن و غیره، شما روی افزایش هدف زمانی که می توانید یک تمرکز را حفظ کنید کارکنید این به افزایش تحمل روانی (ذهنی ) کمک می کند، همچنانکه شما ماهر تر می شوید این تمرین تمرکز منفرد رابه تمرین (تمرکز فعال) که در آن تمرکز شما بطور متناوب به سوی حساس ترین کار در هر لحظه منتقل می شود تبدیل کنید..



هدف توانا شدن شما برای انتقال تمرکز تان به سرعت بین کارهای مختلفی که شما در طی یک مسیر باآن در گیر هستید می باشد ،مثل پرتوی لرزان از نمایش یک نور لیزری با تمرین ، پروسه هدایت و دوباره هدایت کردن تمرکز بطور فوق العاده ای ناخودآگاه می شود.

به ندرت وقتی که تمرکز شما از عمل صعود دور می شود ذهن آموزش دیده شما فوراً این فقدان را تشخیص می دهد و دوباره تمرکز را به سوی صعود هدایت می کند. دراین روش بطور مداوم درگیر و خودکارشدن درهنگام صعود به شما در نائل شدن به بالاترین خواسته یعنی حالت ((شناور)) کمک می کند





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن