تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816852128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به زمان برگزاري چند كنفرانس بين المللي اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نگاهي به زمان برگزاري چند كنفرانس بين المللي اقتصادي
جهان شاهد برگزاري چندين كنفرانس و نشست بين المللي اقتصادي در ماه جاري ميلادي (آگوست) خواهد بود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري كنفرانس الرتس، پنجمين كنفرانس بين المللي موسسات كوچك و متوسط مالي جهان با نگاهي به موضوعات مديريت، بازاريابي و مسائل اقتصادي از يازدهم تا چهاردهم آگوست در شهر آتن يونان و چهاردهمين كنفرانس سيستم هاي اطلاعاتي امريكا از چهاردهم تا هفدهم ماه جاري ميلادي در شهر تورنتوي كانادا برگزار خواهد شد.

بر اساس اين گزارش، شهر داكا در بنگلادش در تاريخ پانزدهم آگوست ميزبان برگزاري كنفرانس مالي مقابله با تغييرات آب و هوايي خواهد بود و در اين اجلاس كارشناسان جهاني به راهكارهاي مالي مقابله با تغييرات آب و هوايي در جهان خواهند پرداخت.

همچنين دومين كنفرانس بين المللي آن لاين «تجارت و مديريت» بصورت آنلاين پانزدهم و شانزدهم آگوست برگزار و كارشناسان و تحليل گران جهان بصورت آن لاين مسائل و چالش هاي مربوط به بخشهاي تجارت و مديريت را ارائه خواهند كرد.

بنابراين گزارش، كنفرانس بازاريابي الكترونيكي در روزهاي هجدهم و نوزدهم آگوست در شهر كوآلالامپور پايتخت مالزي برگزار و كارشناسان به توسعه سرمايه گذاريها به رواج بازاريابي الكترونيكي مي پردازند.

اين گزارش مي افزايد، كنفرانس بين المللي حسابداري و تجارت 2008 در تاريخ هاي هجدهم و نوزدهم ماه جاري ميلادي در شهر جاهور مالزي برگزار و بدين ترتيب فرصت هايي براي كارشناسان به ويژه در بخشهاي حسابداري فراهم خواهد شد تا مسائل مربوط به اين بخش را مطرح كرده و شبكه اي براي تبادل نظر در سراسر جهان بوجود خواهد آمد.

در اين گزارش آمده است، شهر كوآلالامپور مالزي در روزهاي نوزدهم تا بيستم آگوست ميزبان برگزاري كنفرانس بين المللي توليد انبوه روغن نخل (خرما) است كه هدف از برگزاري اين كنفرانس بررسي راههاي جديد و فناوري هاي نوآورانه در توليد روغن خرما در جهان است و كنفرانس توسعه كارآفريني در افريقا در روز بيستم آگوست در شهر آديس آباباي اتيوپي و نخستين كنفرانس تجاري افريقا به امريكا به منظور گسترش تجارت و فرصت هاي سرمايه گذاري مشترك دو منطقه در 27 آگوست در «اوكلند» كاليفرنيا برگزار مي شود.

بنابراين گزارش، ششمين كنفرانس بين المللي انجمن اقتصاد دانان كشاورزي آسيا با عنوان «عصر رنسانس در اقتصاد آسيا: در بخش كشاورزي چه مي گذرد؟» در روزهاي بيست و هفتم، بيست و نهم و سي ام آگوست در شهر «مانيل» در فيليپين برگزار و گروهي از كارشناشان بخش كشاورزي و مواد غذايي جهان و آسيا به مسائل مربوط به بخش كشاورزي خواهند پرداخت.

گفتني است، دومين كنفرانس بين المللي تجارت با عنوان مديريت توسعه و تجارت پايدار 29 و 28 آگوست در بندر اليزابت در افريقاي جنوبي برگزار و كارآفرينان و كارشناسان و سياستگذاران به برنامه هاي توسعه تجارت پايدار خواهند پرداخت.
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن