تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821109829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت‌الله واعظ طبسي: پاسخ دشمني كه دست از پا خطا كند، خارج از تصور خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آيت‌الله واعظ طبسي: پاسخ دشمني كه دست از پا خطا كند، خارج از تصور خواهد بود
خبرگزاري فارس: توليت آستان قدس رضوي با اشاره به اين مطلب كه پيام انقلاب، صلح و انسان‌دوستي است به دشمنان اسلام و انقلاب هشدار داد در صورتي كه دست از پا خطا كنند، پاسخ ملت ايران كوبنده و خارج از تصور آنها خواهد بود.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، آيت‌الله عباس واعظ طبسي ظهر امروز در جمع پاسداران سپاه امام رضا (ع) با اشاره به جايگاه و منزلت پاسداران انقلاب اسلامي گفت: پاسداري از آرمان‌هاي اسلام و انقلاب يكي از بزرگ‌ترين امتيازاتي است كه مي‌تواند نصيب يك مجموعه در كشور بشود.
توليت آستان قدس رضوي خاطرنشان كرد:‌ بزرگ‌ترين مسئوليت انبيا و معصومين، علما و فقهاي دين حفاظت و پاسداري از مباني اسلام و پايداري در مقابل دشمنان خدا بوده است.
وي ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي امروز و در مرز‌هاي جغرافيايي جمهوري اسلامي ايران نهادي است كه در كنار بهره‌مندي از علوم و فنون پيشرفته و با اتكا به قدرت لايزال الهي و معنويت اعضاي خود از كشور در مقابل تهديدات دشمن محافظت و مراقبت مي‌كند.
آيت‌الله واعظ طبسي با اشاره به اين مطلب كه اولين شاخصه پاسداران دارا بودن قلب و دلي سالم است، تاكيد كرد: قلب سالم يعني قلبي كه از هر انحراف فكري و اعتقادي و از خطا و گناه به دور باشد.
وي ادامه داد: پاسداران بايد قدرت دفاع از دين و پاسخگويي به شبهات را هم داشته باشند تا بتوانند در زمينه‌هاي مختلف از انقلاب اسلامي در مقابل هر توطئه‌اي محافظت كنند.
نماينده مجلس خبرگان رهبري همچنين از ديگر شاخصه‌هاي پاسداران را محافظت از زبان دانست و گفت: نيروهاي محافظ انقلاب بايد تلاش كنند تا وحدت، انسجام و يكپارچگي در كشور حكمفرما شود.
واعظ طبسي با اشاره به لزوم اتكا به نفس در كنار اعتقاد و اعتماد به خدا براي نيروهاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: در طول ساليان پس از پيروزي انقلاب، پاسداران با شجاعت و ايثار خود در برابر دشمنان دين و كشور ايستادگي كردند.
توليت آستان قدس رضوي با تاكيد بر اين مطلب كه در بسياري از اختلافات و جدل‌هاي سياسي رنگ‌ و بوي خدا وجود ندارد، گفت: دولت، مجلس و قوه قضائيه بايد در كنار ساير سياستگذاران به صورت يك مجموعه واحد و يك فكر و در نهايت برادري و محبت كشور را اداره كنند.
انتهاي پيام/م
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن