تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820625915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
قابل توجه مسئولين شركت واحد ‌

حدود چند هفته‌اي است تعداد اتوبوس‌هاي خطوط (استاد معين - فياض بخش) و (استاد معين - انقلاب اسلامي) كه از خيابان هاشمي عبور مي ‌كنند بسيار كاهش يافته است، با توجه به تراكم جمعيت در ساعات اوليه باعث بوجود آمدن مشكلات زيادي گرديده است.

از مسافرين

اتوبوس‌هاي بليتي افزايش يابد

روز به روز از تعداد اتوبوس‌هاي بليتي شركت واحد كاسته مي‌شود و اتوبوس‌هاي ريالي افزايش مي‌يابد و اين موضوع براي اقشار كم‌درآمد جامعه مشكل ايجاد مي‌كند. از شركت واحد انتظار مي‌رود براي شهروندان كم‌درآمد به تعداد كافي اتوبوس‌هاي بليتي اختصاص دهد، تا در ايستگاه‌ها اين همه معطل و سرگردان نشوند.

مسافر شركت واحد

افزايش حقوق بازنشستگان يكسان شود

در حالي كه تمامي بازنشستگان به يك اندازه از تورم و گراني رنج مي‌برند، حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي 18 درصد و بازنشستگان دولت 10 درصد افزايش يافته است كه اين تبعيض بايد از ميان برود.

بازنشسته وزارت صنايع و معادن

جدايي به دليل وديعه و كرايه خانه سنگين!

زن و شوهر جواني كه همسايه ما بودند، متاسفانه از يكديگر جدا شدند كه يكي از دلايل آن را مستاجري و ناتوانايي شوهر از پرداخت وديعه و اجاره خانه سنگين، بود . آيا وقت آن نرسيده است كه مجلس و دولت محترم براي تعديل اجاره خانه‌ها فكري كنند؟

يك خانم شهروند

تقاضا از بيمارستان رسول اكرم(ص)

بيمارستان رسول اكرم(ص) واقع در شهرآرا، درهاي تمامي قسمت‌هايش را بسته و تنها به يك در كه در خيابان نيايش قرار دارد، محدود كرده است در نتيجه پارك چند رديفه خودروها و راهبندان سنگين در خيابان ياد شده، براي اهالي مشكلات زيادي ايجاد كرده است كه براي حل اين مشكلات جا دارد بيمارستان رسول اكرم(ص) برخي از درهايش را از سمت خيابان شهيد منصوري باز كند.

اهالي محله

سرعت‌گيرها خطر آفرينند

با توجه به 50 سال سابقه رانندگي معتقدم كه دست‌اندازهاي مصنوعي كه در برخي از خيابان‌ها و جاده‌هاي خارج از شهر نصب كرده‌اند تا از سرعت خودروها بكاهند، بسيار خطرناك هستند. زيرا به محض آن كه خودرويي با آن مواجه مي‌شود، چاره‌اي به جز ترمز ناگهاني و شديد براي عبور از آن ندارد كه اين عمل موجب تصادف خودروهايي مي‌شود كه از عقب آن در حال حركتند.‌

محمدحسين نبوي

تضاد در هدفمند كردن يارانه‌ها

در حالي كه بازنشستگان كشوري هنوز اضافه حقوق امسال خود را دريافت نكرده‌اند، مقدمات اجرايي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها به اجرا درآمده است، كه اين تضاد را چگونه مي‌توان توجيه كرد؟

محمدرضا زينتي

خيابان را 2 روز پس از اسفالت كندند

دو روز بعد از آن كه خيابان شهيد قدياني صادقيه را اسفالت كردند، آن را كندند تا جوي آب خيابان را تعريض كنند! آيا بهتر نبود ابتدا جوي آب را تعريض و سپس خيابان را اسفالت مي‌كردند، تا بيت‌المال بيهوده تلف نشود؟

از ساكنان خيابان

تاخير در تعويض خودروهاي فرسوده

با زحمت زياد مدارك مورد نياز تعويض خودرو فرسوده‌ام را تهيه و ضامن هم به بانك معرفي كردم، اما هنوز در اين مورد اقدامي نشده است. از ستاد تبصره 13 خواهشمند است درمورد تعويض خودروهاي فرسوده در اسرع وقت اقدام كند.

متقاضي تعويض خودرو

نظارت بيشتر بر چاپ آگهي‌هاي حج

وزارت ارشاد بر چاپ آگهي‌هاي فيش‌هاي زيارت حج بايد نظارت بيشتري داشته باشد. در يكي از اين آگهي‌ها نوشته شده است، كه بايد پرسيد آيا اولويت دادن به ديدار امامان بر ميهماني خدا از نظر شرعي درست است؟

تلفن به خط ارتباطي

كاهش برنامه‌هاي تلويزيون در ساعات اوج مصرف برق

اين كه در گرماي طاقت‌فرسا تابستان از روشن كردن وسايلي مانندكولر خودداري كنيم، عملي نيست. اما كاهش برنامه‌هاي متعدد تلويزيوني و شبكه‌هاي سيما در ساعات اوج مصرف برق به كاهش مصرف آن مي‌تواند كمك قابل توجهي كند.

خواننده روزنامه اطلاعات

محروميت اهالي يك روستا از آب آشاميدني سالم ‌

اهالي روستاي نور مازندران، از داشتن آب آشاميدني سالم محرومند. از مسئولان محترم آب روستايي و جهاد كشاورزي تقاضا داريم به حل اين مشكل كمك كنند.

حسيني

سئوال از شركت پست

بازنشسته آموزش و پرورش هستم كه مداركم را براي دريافت سهام عدالت، به موقع پست كرده‌ام. اما حال كه در اين مورد اقدام كرده‌ام، مي‌گويند مدارك تو و برخي از ديگر بازنشستگان هنوز از سوي پست تحويل ما نشده است، حال آن كه قبض رسيد پست را دارم و با اين وضع نمي‌دانم چه كار كنم؟

دبير بازنشسته

اينهمه ثروت داريم، اما...

با اين كه كشور ثروتمندي داريم و منابع سرشار نفت و گاز و طلا و امثال آن‌ها سبب شده است گاهي برخي از دشمنان به اين سرزمين چشم طمع بدوزند، معلوم نيست چرا بازنشستگان كشور ما به طور نسبي در مقايسه با ساير كشورها، بيشترين مشكلات مالي را دارند و ناچارند اين مشكلات را به سختي تحمل كنند.

هوشنگ اميني

پيشنهاد ديدار رئيس‌جمهوري با بازنشستگان!‌

با قدرداني از تلاش خستگي‌ناپذير رئيس جمهوري محترم در رسيدگي به مشكلات مردم در سفرهاي دوره‌اي به استان‌ها، از ايشان تقاضا مي‌شود ميليون‌ها بازنشستگان كشور را هم مردم يك استان فرض كنند و دو سه روزي را به ديدار و گفت و گو با آنان و حل مشكلاتشان اختصاص دهند، تا شايد اين اقدام به حل معضلات زندگي بازنشستگان كمك كند و موجب آرامش خاطرشان شود.

تلفن به خط ارتباطي‌

شماره تلفن دادگستري پاسخگو نيست‌

حدود 5ماه است كه با شماره تلفن 129 وزارت دادگستري تماس مي‌گيرم و پيغام مي‌دهم، اما تاكنون كسي جوابم را نداده است. از آنجا كه شماره تلفن يادشده براي پاسخ‌گويي به مردم اعلام شده است، جا دارد پاسخ كساني هم كه با اين شماره تلفن تماس مي‌گيرند، در اسرع وقت داده شود.

ارباب رجوع دادگستري‌

تعداد اتوبوس‌ها را افزايش دهند

مدتي است تعداد اتوبوس‌هاي خط ميدان انقلاب - صادقيه كاهش يافته و اين امر موجب تشكيل صف‌هاي طويل، بخصوص در ايستگاه ميدان انقلاب شده است. از شركت واحد تقاضا مي‌شود نسبت به افزايش اتوبوس‌هاي مسير ياد شده اقدام كند.

غلامرضا قدرتي‌

فروش متادون در بازار سياه‌

سازمان بهزيستي در اقدامي خداپسندانه، مراكزي را براي ترك اعتياد تعيين و اعلام كرده است. من هم از آنجا كه پسرم براي ترك اعتياد اعلام آمادگي كرده بود 20 روز پي‌درپي براي ثبت نام او به مركز ترك اعتياد سيزدهم آبان شهيد رجايي مراجعه كردم، اما مسئول آن محل از ثبت نام فرزندم خودداري و تاكيد كردند كه تاكنون از 500نفر ثبت نام شده و ظرفيت آن محل تمام شده است. از سازمان بهزيستي تقاضا دارد ضمن افزايش ظرفيت مراكز ترك اعتياد معتادان را بيش از پيش ياري كند.

پدر يك جوان متقاضي ترك اعتياد

پاسخ مسئولان‌

پاسخ شركت آب و فاضلاب شهر تهران درباره افت فشار آب‌

بازگشت به درج خبري در آن روزنامه وزين و پربار به تاريخ 24/4/87، در شماره 24241 در صفحه13 درخصوص افت شديد فشار آب در بازارچه نايب الامام لازم مي‌داند موارد زير را به استحضار برساند:‌



فرهاد منصور بقايي‌

مدير روابط عمومي و آموزش همگاني‌




 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 364]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن