تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819151390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون بنياد مسكن : اقدامات اخير دولت بخش مسكن را ساماندهي كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون بنياد مسكن : اقدامات اخير دولت بخش مسكن را ساماندهي كرده است
معاون مسكن شهري بنياد مسكن انقلاب اسلامي گفت : دولت نهم در بخش مسكن نسبت به گذشته بسيار خوب و فعال عمل كرد و اين اقدامات موجب سامان بخشي اين حوزه در كشور شده است.


به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ايرنا، محمد حق شناس در چهارمين همايش منطقه اي مسكن شهري استانهاي شمال غرب كشور در سنندج گفت: مسكن اكنون يكي از دغدغه هاي اصلي مردم به خصوص نسل جوان است و دولت نهم به خوبي اين مشكل را تشخيص و در جهت رفع آن تلاش كرده است.
وي به طرح مسكن مهر اشاره كرد و گفت: اين طرح يكي از طرحهاي بسيار بزرگ دولت است كه به صورت مطلوب در حال اجرايي شدن است و با بهره برداري از واحدهاي مسكوني اين طرح بسياري از مشكلات مربوط به بخش مسكن در كشور حل مي شود.
وي با اشاره به نگاه دولت نهم در بنياد مسكن به نقاط روستايي افزود: هم زمان با پرداختن به نوسازي و بهسازي مسكن شهري، 18 هزار و 500 روستا نيز بهسازي و نوسازي شده است.
وي گفت: در برنامه هاي توسعه كشور تكليف شد كه براي روستاهاي بالاي 20 خانوار طرح جامع ساماندهي منطقه در قالب طرح هادي تدوين شود كه تاكنون طرح هادي در 9 هزار روستا انجام شده و جمعيت 7 ميليون نفري روستايي از امكانات بنياد مسكن انقلاب اسلامي استفاده مي كنند.
وي تصريح كرد: صدور سند مالكيت يك ميليون و 400 هزار واحد روستايي نيز از اقدامات اساسي بنياد مسكن با كمك و همياري اداره ثبت اسناد است.
معاون مسكن شهري بنياد مسكن انقلاب اسلامي با اشاره به اين كه بازسازي و مقاوم سازي مسكن روستايي باعث ايجاد آسايش و راحتي براي هموطنان مي شود، گفت: تاكنون 900 هزار واحد مسكوني با مشاركت مردم بازسازي شده است.
حق شناس استان كردستان را از جمله استان هايي خواند كه در شيوه مقاوم سازي جزو بهترين استان هاست و هدف از برگزاري اين همايش منطقه اي مسكن شهري را رعايت آيين نامه ها در انرژي و مقاوم سازي در واحدهاي مسكوني عنوان كرد.
مدير كل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان كردستان نيز در اين همايش گفت:با استفاده از منابع داخلي و تسهيلات بانكي و بر اساس برنامه چهار ساله توسعه كشور، يك هزار و 826 واحد مسكوني در شهرهاي اين استان احداث شده است.
محمدرضا رضا فرح گفت: از اين تعداد 376 واحد براي محرومان، يك هزار و 448 واحد براي اقشار كم درآمد احداث شده است.
وي افزود: تا پايان سال 86 ، 21 هزار واحد مسكوني در دستور كار بنياد مسكن قرار داشت كه 8 هزار و 500 واحد آن به بهره برداري رسيده است.
رضا فرح در خصوص عمران روستايي گفت: 134 روستا در قالب طرح هادي براي بهسازي و نوسازي تعيين شده و 832 روستا نيز براي بهسازي و نوسازي به تصويب رسيده است.
به گفته وي هدف از برگزاري چهارمين همايش منطقه اي مسكن شهري را توسعه مسكن شهري و فعال كردن شعب بنياد مسكن شهرستان ها در بحث مسكن شهري است.
بررسي مشكلات و مسايل حوزه مسكن شهري در استان هاي شمال غرب كشور يكي ديگر از مهمترين اهداف برگزاري اين همايش است.
اين همايش هر سال به صورت منطقه اي در يكي از استان هاي كشور برگزار مي شود كه در سال جاري ميزبان آن استان كردستان است و در اين همايش 120 نفر از كارشناسان، مديران كل، معاونان مسكن شهري و روساي شعب بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان هاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، اردبيل، زنجان، كرمانشاه و كردستان حضور دارند.
ك/2 7346/610/1139 شماره 063 ساعت 09:37 تمام
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن