تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819110552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تقدير دكتر داوودى از رأى اعتماد مجلس به وزراى پيشنهادى دولت


واضح آرشیو وب فارسی:موج: تقدير دكتر داوودى از رأى اعتماد مجلس به وزراى پيشنهادى دولت
گروه سياسى ـ معاون اول رئيس جمهور رأى بالاى مجلس به وزير پيشنهادى دولت براى تصدى وزارت امور اقتصادى و دارايى را نشانه تأييد عملكرد اقتصادى دولت از سوى نمايندگان مجلس دانست و گفت: اين پاسخ محكمى به جوسازى هاى منفى عليه دولت در حوزه اقتصادى است.
دكتر پرويز داوودى در جلسه روز گذشته هيأت وزيران كه به رياست وى تشكيل شد، همچنين از نمايندگان مجلس كه با رأى اعتماد خود به وزراى پيشنهادى راه و ترابرى، امور اقتصادى و دارايى و كشور، همراهى و همسويى مجلس هشتم را با دولت نشان دادند، قدردانى كرد.معاون اول رئيس جمهور در اين جلسه با تبريك فرارسيدن چهارم شعبان، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز به عموم مسلمانان، از جانبازان به عنوان سرمايه هاى ارزشمند انقلاب ياد كرد كه در راه پاسدارى از آرمان ها و ارزشهاى انقلاب اسلامى با تمام وجود فداكارى كردند.
در ادامه اين جلسه دكتر واعظ زاده، معاون علمى و فناورى رئيس جمهور گزارش جامعى از ديدار رهبر معظم انقلاب از نمايشگاه برگزيده فناورى و نوآورى هاى جوانان كشور به هيأت دولت ارايه كرد.
هيأت وزيران با ارج نهادن به توان علمى، استعداد و شايستگى جوانان اين مرز و بوم، كميسيون علمى، تحقيقاتى و فناورى دولت را مأمور كرد تا راهكارهاى اجرايى مناسبى براى استفاده از حداكثر توان علمى نخبگان كشور به ويژه در زمينه تجارى سازى اختراعات و ابتكارات اتخاذ نمايد.
در جلسه هيأت دولت همچنين به وزارت جهاد كشاورزى اجازه داده شد تا براى توليد و تأمين گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در داخل، شركت پشتيبانى امور دام، خوراك و علوفه مورد نياز دام ها را با اخذ تضمين هاى لازم با حداكثر زمان بازپرداخت چهار ماهه براى مرغداران و ۹ ماهه براى دامداران تأمين نمايد.
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن