تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817282198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غيبت رونى در ابتداى فصل


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: غيبت رونى در ابتداى فصل
سرالكس فرگوسن مربى كهنه كار منچستر يونايتد اعلام كرد وين رونى به دليل ابتلا به يك بيمارى ويروسى در جريان تور پيش از فصل اين تيم در نيجريه، رقابت هاى نخست ليگ برتر را از دست خواهد داد.
اين مهاجم از زمان بازگشت قرمز پوشان به اولدترافورد دچار ضعف شده و توانايى ادامه تمرينات را ندارد. به اين ترتيب مربى اسكاتلندى شياطين سرخ علاوه بر مصدوميت كريس رونالدو با غيبت وين رونى شروع سختى را در ۱۷ آگوست (۲۷ مرداد) مقابل نيوكاسل خواهد داشت.

درخواست اتحاديه فوتبال انگليس در آستانه آغاز فصل جديد ليگ برتر
به داوران احترام بيشترى بگذاريد

بر اساس طرح جديد اتحاديه فوتبال انگليس، كاپيتان تيم ها نقش كليدى در بهبود رفتار بازيكنان با داوران خواهند داشت. اين طرح موسوم به «احترام» شامل بخش هايى است كه همگى به ارتقاى روابط ميان بازيكنان با داوران و همچنين نفرات حاضر در محدوده فنى تيم ها كمك مى كند. سخنگوى اتحاديه فوتبال انگليس در اين باره گفت:«داور از كاپيتان تيم به عنوان فردى با درجه بالاتر نسبت به سايرين استفاده مى كند و كاپيتان تيم به عنوان نخستين فرد حاضر در زمين در طول بازى با داور ارتباط برقرار مى كند.» در هر ۴ رده فوتبال حرفه اى انگليس، كاپيتان به همراه مربى تيم فهرست نفرات را قبل از بازى به داور تقديم مى كند و اگر در طول بازى مشكلى پيش بيايد داور با كاپيتان و نه هيچ بازيكن ديگرى مسأله را در ميان خواهد گذاشت. ريچارد اسكودامور مدير اجرايى ليگ برتر به سايت اتحاديه فوتبال گفت:«فوتبال زيباست، هيجان ايجاد مى كند و الهام مى بخشد اما همه مى دانيم گاهى چهره زشتى پيدا مى كند. ليگ برتر، باشگاه ها، بازيكنان و داوران همگى با هم متحد هستند اما ما در تلاشيم كه اين دوستى در پايان به نتيجه اى بيشتر از يك قهرمانى منجر شود و آن كنارگذاشتن رفتارهاى غيرقابل قبول است.»

محكوميت اينتر در پى توهين هواداران

اينتر قهرمان ايتاليا در جريان ديدار مقابل ناپولى و شعارهاى توهين آميز هوادارانش به پرداخت ۱۵۰۰ يورو به يكى از تماشاگران حريف محكوم شد.
دادگاه ناپل با محكوم كردن اينتر، اين تصميم را براى جلوگيرى از تظاهرات خيابانى در ناپل اتخاذ كرد. رافائله دى موندا وكيل شاكى اين پرونده با اشاره به شعارى با مضمون «مبتلايان به وبا» آن را بسيار ناراحت كننده خواند. اينتر كه در اين ديدار ۲ - يك پيروز ميدان بود به دليل رفتار هوادارانش از سوى ليگ ايتاليا نيز توبيخ شد. در پى اين حكم، قهرمان ايتاليا به راى دادگاه معترض شد و آن را فاقد صلاحيت دانست.

حذف ناباورانه رنجرز از ليگ قهرمانان

تيم رنجرز با شكست ناباورانه مقابل كاناس ليتوانى از ادامه رقابت هاى ليگ قهرمانان بازماند. در اين ديدار نماينده ليتوانى با گل ديرهنگام ليناس پيليبايتيس در مجموع ديدارهاى رفت و برگشت به برترى ۲ - يك دست يافت و صعود خود را به دور بعد مسجل كرد. نايب قهرمان جام يوفا نيز كه فصل گذشته با پشت سرگذاشتن ۱۹ ديدار و راهيابى به فينال جواز حضور در ليگ قهرمانان را به دست آورده بود، در دومين حضور در اين تورنمنت اروپايى از گردونه رقابت ها كنار رفت.
والتر اسميت مربى رنجرز پس از اين شكست گفت: «اين شكست نتيجه عملكرد ضعيف تيم ما بود. اينكه يك فصل تا فينال پيش برويم و فصل بعد در ديدار هاى آغازين حذف شويم واقعا خنده آور است اما اين اتفاقى است كه بايد آن را بپذيريم. ما اين فصل را بسيار بد آغاز كرديم و اين نتيجه همه بازيكنان و هواداران تيم را نااميد كرد شايد پيامده هاى ناكامى در قهرمانى فصل گذشته جام يوفا بهانه خوبى براى اين موضوع باشد اما به عقيده من اين دليل منطقى نيست.»
در اين ديدار ليناس پيليبايتيس و نريوس رادزيوس گل هاى كاناس ميزبان را به ثمر رسانند و كوين تامسون نيز زننده تك گل رنجرز بود. در ديگر ديدار اين رقابت ها بران برگن قهرمان نروژ ميزبان خود ونتسپلز نماينده لتونى را شكست داد.

تورس: كين زوج كاملى در خط حمله است

فرناندو تورس معتقد است كه اين فصل در كنار رابى كين مى تواند به ناكامى ۱۸ ساله ليورپول در قهرمانى ليگ برتر پايان دهد.اين بازيكن براى نخستين بار پس از انتقال كين به ليورپول در ديدار دوستانه اى مقابل رنجرز در كنار او به ميدان رفت. تورس با تحسين عملكرد هم تيمى جديدش گفت: «او بازيكن فوق العاده و مهمى براى تيم به حساب مى آيد. اميدوارم كين بتواند در اين فصل گل هاى زيادى را به ثمر برساند ما به تازگى در كنار يكديگر به تمرين پرداخته ايم اما نكته مهمى كه درباره او وجود دارد اين است كه او همواره در تمام بازى صحبت مى كند. همكارى ما و حضور استيون جرارد در كنار ما اهميت زيادى دارد زيرا جرارد هافبكى است كه توپ را به ما خواهد رساند. بنابراين هر قدر ما بيشتر تمرين كنيم عملكرد بهترى را در اين فصل براى ليورپول ارائه خواهيم كرد.»
تورس كه در ديدار دوستانه مقابل رنجرز گلزنى كرد، پس از قهرمانى اسپانيا در يورو ۲۰۰۸ با اعتماد به نفس بالايى به آغاز رقابت ها مى انديشد: «ثبت نخستين گل در آستانه فصل جديد اهميت زيادى داشت زيرا من فقط يك هفته براى رقابت ها تمرين كرده بودم. تابستان امسال فصل خوبى براى اسپانيا بود. اما در حال حاضر تمام افكار من بر پيشرفت ليورپول متمركز شده است. خوشبختانه تا به اين لحظه يك پيروزى را به سود خود ثبت كرده ايم و همچنان به دنبال قهرمانى در ليگ برتر يا ليگ قهرمانان هستيم.»

فان درفارت كهكشانى شد

رومن كالدرون رييس باشگاه رئال مادريد از قرارداد ۵ ساله رافائل فان درفارت هافبك هلندى هامبورگ خبر داد. اين مقام گفت: «فان درفارت بازيكن با استعداد و توانايى است و مقامات تيم او را يكى از گزينه هايى مى دانند كه مى تواند باعث ارتقاى سطح تيم شوند. او نخستين و احتمالا آخرين خريد اين فصل باشگاه خواهد بود.»
رئال با اين قرارداد بر شايعات آمدن كريس رونالدو به برنابئو تا حدودى پايان داد. اين ستاره پرتغالى كه از مدت ها قبل مورد توجه رئال قرار گرفته، با مخالفت اولدترافورد از پيوستن به قهرمان اسپانيا باز مانده است. فان درفارت با قراردادى به ارزش بيش از ۱۵ ميليون يورو به تركيب رئال افزوده شد. بازيكن سابق آژاكس در كنار رود فان نيستلروى، آرين روبن، رويستون درنته و وسلى اشنايدر پنجمين هلندى حاضر در رئال است. فان درفارت براى قرار گرفتن در تركيب رئال با روبينيو، گوتى و رائول روبه روست. او در مصاحبه با روزنامه «ماركا» گفت: من تمام تلاشم را براى قرار گرفتن در تركيب تيم انجام مى دهم اما نيمكت نشينى نيز اصلا ناراحتم نمى كند. رئال مادريد در اين فصل تنها يك هدف دارد و آن قهرمانى در ليگ قهرمانان است، اميدوارم بتوانم در تحقق اين هدف به قهرمان اسپانيا كمك كند.

رونالدينيو:
طلسم قهرمانى در المپيك را خواهيم شكست

رونالدينيو مهاجم تيم ملى برزيل پس از پشت سر گذاشتن مصدوميت هاى فراوان معتقد است كه آمادگى خود را باز يافته و مى تواند برزيل را در كسب نخستين مدال طلاى خود در المپيك كمك كند. اين مهاجم كه اين فصل بارسا را به مقصد ميلان ترك كرد، به عنوان يكى از بازيكنان بزرگسال تيم المپيك كشورش در فهرست دونگا قرار گرفته است. او اين تورنمنت را فرصتى براى بازگشت به دوران اوجش مى داند.
رونالدينيو در مصاحبه با رسانه هاى برزيل گفت: «من از لحاظ فيزيكى در وضعيت مناسبى قرار گرفته ام و اين را مى دانم كه قهرمانى در المپيك اهميت زيادى براى برزيل دارد. كسب نخستين مدال طلاى المپيك برزيل و ماندگارى درتاريخ انگيزه زيادى را براى بازى به من مى دهد. فكر مى كنم بازيكنان زيادى اين فرصت را در اختيار ندارند و من قصد دارم از اين موقعيت به بهترين شكل استفاده كنم. برزيل كه ۵ بار قهرمانى در جام جهانى را تجربه كرده، تاكنون نتوانسته به مدال طلاى المپيك دست يابد.

اطمينان اوكراين از ميزبانى يورو ۲۰۱۲

يك مقام بلند پايه فوتبال اوكراين اعلام كرد كه يوفا قطعا فرصت اين كشور را براى ميزبانى مشترك يورو ۲۰۱۲ ناديده نخواهد گرفت. ميشل پلاتينى رييس نهاد حاكم بر فوتبال اروپا (يوفا) در ۲ بازديد خود از شهر كى يف، روند كند آماده سازى اين كشور را مورد انتقاد قرار داد. مقامات يوفا قصد دارند تا ماه آينده به دو كشور ميزبان سفر كرده و بار ديگر امكانات ميزبانان مشترك يورو ۲۰۱۲ را بررسى كنند. سرگئى استروژنكو معاون رييس فدراسيون اوكراين در يك كنفرانس خبرى اذعان داشت: «بى ترديد ديدار فينال يورو ۲۰۱۲ در اوكراين برگزار خواهد شد. تمام صحبت ها براى انتقال ميزبانى شايعاتى بيش نيست. و ما تا چندى ديگر تمام آنها را پايان خواهيم داد.» سال گذشته اوكراين و لهستان براى ميزبانى يورو ۲۰۱۲ از ميان رقبايى چون ايتاليا، مجارستان و كرواسى برگزيده شدند اما هر دو كشور از آن زمان با مشكلاتى در بازسازى استاديوم ها، فرودگاه ها، راه آهن، جاده ها و هتل هاى شان روبه رو هستند.
استروژنكو با اشاره به فائق آمدن بر مشكلات به روند سريع پيشرفت كارها اشاره كرد و اظهار داشت بازرسان يوفا در بازديد ۱۸ تا ۲۱ آگوست (۲۸ تا ۳۱ مرداد) از پيشرفت هاى كشورش حيرت زده خواهند شد. از سوى ديگر مقامات يوفا نيز هر گونه طرحى را براى انتقال ميزبانى از اوكراين تكذيب كردند.

ترى: ما با هدف قهرمانى ليگ را آغاز مى كنيم

جان ترى مدافع ملى پوش آبى ها معتقد است چلسى اين فصل با شكست يونايتد جام قهرمانى انگليس را به استمفوردبريج بازمى گرداند. آبى هاى لندن فصل گذشته با شكست از قرمزهاى اولدترافورد به نايب قهرمانى در ليگ برتر و پس از آن ليگ قهرمانان اكتفا كردند. ترى كه در فينال جام باشگاه هاى اروپا با از دست دادن پنالتى، عامل شكست تيمش شد، خاطره تلخى را در ذهن خود ثبت كرد اما اين بازيكن قول داد اين فل با فراموش كردن آن فينال، با تمام قوا براى چلسى به ميدان بيايد. كاپيتان آبى ها معتقد است پيشرفت هاى تيم اسكولارى مى تواند يونايتد را از صدر جدول ليگ انلگيس پايين آورد: «دو فصل گذشته، دوران برترى منچستريونايتد بود اما ما نيز عملكرد بدى نداشتيم. منچستر با اين افتخارات در اوج موفقيت قرار دارد اما ما هنوز بايد تلاش كنيم، قهرمانى در ليگ برتر يكى از اهداف ما است و قطعاً با شروع ليگ قهرمانان رقابت ها هيجان انگيزتر از گذشته نيز خواهد شد.
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن