تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816889548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
بازداشت 2 پسر به جرم آزار شيطاني
دو پسر شيطان صفت كه به اتهام آزار دختري در شرق پايتخت، تحت تعقيب بودند با تلاش پليس دستگير شدند.رسيدگي به اين پرونده از خرداد 87 پس از آن آغاز شد كه دختر 20 ساله اي به نام «مهرنوش» به اداره آگاهي تهران رفت و شكايتي تسليم كرد.وي اظهار داشت:در جريان دوستي خياباني، پسري به نام«پرويز» به من قول ازدواج داد و مرا با فريب به خانه اش كشاند.من ناخواسته با پاي خودم به تله افتادم و «پرويز» و دوست هوسرانش زندگي ام را تباه كردند.به دنبال اين ادعا، متهمان تحت تعقيب فرار گرفتند و سرانجام روز سه شنبه با تلاش سبزپوشان قانون در يك كارگاه نزديك به مركز پايتخت، رديابي و دستگير شدند.«پرويز» و «اميد» كه به ترتيب 24 و 25 ساله اند در ابتداي بازجويي،خود را بي گناه خواندند اما وقتي با مدرك هاي دادگاه پسند رو به رو شدند جرم را گردن گرفتند. به گزارش ايسكانيوز، اين تبهكاران با صدور قرار قانوني از سوي «محمد حسين شاملو»بازپرس شعبه اول دادسراي جنايي تهران روانه بازداشتگاه شدند.

سرقت مسلحانه از سوپر ماركت هاي شمال شهر
به دنبال بازداشت يك متهم به سرقت مسلحانه، پرونده اي در دادسراي جنايتي تهران به جريان افتاد و تلاش ها جهت بازداشت متهم ديگر آغاز شد.ساعت 23 سه شنبه شب اهالي خيابان شريعتي تهران با شنيدن صداي شليك يك گلوله فورا با مركز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته و ماموران را در جريان اين موضوع قرار دادند.با اعزام ماموران به محل گزارش شده، مشخص شد دو جوان پس از مراجعه به يك سوپر ماركت به قصد سرقت، زماني كه با مقاومت صاحب مغازه روبرو شده اند، به روي وي اسلحه كشيده و اقدام به شليك گلوله كرده اند كه با برخورد گلوله به صاحب مغازه، وي مصدوم شده است.با اجراي طرح مهار در منطقه، ماموران موفق شدن پس از چند ساعت يكي از متهمان را بازداشت كنند اما متهم ديگر متواري شد.به گزارش ايسنا، متهم بازداشت شده صحب ديروز پس از اعزام به دادسراي ناحيه 27 تهران در مقابل رضا جعفري، معاون دادستان در امور جنايي به ارتكاب جرم، اعتراف كرد و به اين ترتيب دستور بررسي هاي لازم جهت كشف اقدامات احتمالي ديگر و بازداشت متهم متواري صادر شد.

پدر معتاد دختر5 ساله اش را كشت
يك دختر بچه پنج ساله به دست پدرش به قتل رسيد.به گزارش پليس آگاهي خوي در اين حادثه كه ديروز رخ داد، مردي جوان كه گويا معتاد به مواد مخدر بوده بعلت اختلافات خانوادگي دختر 5 ساله خود را به مزارع كنار فرودگاه قديمي خوي برده و پس از خفه كردن جسد وي را در كنار مزارع منطقه چال مي كند. گفته مي شود قاتل پس ازارتكاب جرم دستگير و هم اكنون تحت بازجويي قرار دارد.وي براي فرار ازاتهام به قتل مدعي شده كه زنش به وي خيانت كرده واين دختر متعلق به او نيست.

آدم ربايي با ادعاي قتل يك دوست
سه نفر كه متهمند فردي را با ادعاي به قتل رساندن دوست شان ربوده و قصد داشتند او را به قتل برسانند، بازداشت و پرونده شان در دادسراي جنايي تهران به جريان افتاد. دو روز قبل ماموران گشت انتظامي حين گشت زني در بزرگراه تهران - قزوين به سرنشينان يك دستگاه خودروي پژوي نقره اي رنگ مظنون شده و پس از متوقف كردن خودرو، بررسي هاي خود را آغاز كردند. ماموران حين بازرسي داخل خودرو ناگهان متوجه سر و صدايي از صندوق عقب خودرو شدند كه پس از باز كردن در صندوق عقب مشاهده كردند فردي حدودا 26 ساله به صورت دست و پا بسته داخل صندوق است. در تحقيق از اين فرد، وي اظهار كرد كه سه سرنشين خودرو وي را ربوده و قصد داشتند او را به قتل برسانند. متهمان پس از بازداشت و اعزام به دادسراي امور جنايي تهران، در مقابل قاضي محمدحسين شاملو به جرم ارتكابي اعتراف كرده و اظهار كردند كه فرد ربوده شده، دوست شان را در شهرستان خوي به قتل رسانده و به همين دليل آنها با ربودن اين جوان قصد داشتند انتقام دوست شان را گرفته و وي را به قتل برسانند. به گزارش ايسنا، با دستور اعزام فرد ربوده شده به دادسراي خوي جهت رسيدگي به اتهام قتل، دستور ادامه تحقيق از سه متهم به آدم ربايي صادر شد و پرونده در اختيار مرجع انتظامي قرار گرفت.

دستگيري باند دو نفره اغفال دختران جوان
به دنبال اغفال يك دختر نوجوان و تجاوز به وي توسط دوست خياباني اش و يك جوان ديگر، بازپرس جنايي پايتخت تحقيق خود را از متهمان آغاز كرد. حدود يك هفته قبل دختري هراسان با مراجعه به مرجع انتظامي پرده از راز يك جنايت عليه خود برداشت و مدعي شد كه توسط پسر مورد علاقه اش اغفال شده و بعد از رفتن به خانه اين پسر، از سوي وي و يكي از دوستانش مورد تجاوز قرار گرفته است. به دنبال اظهارات اين دختر نوجوان، تلاش پليس براي بازداشت متهمان به دستور قاضي محمدحسين شاملو، بازپرس جنايي تهران آغاز شد و نهايتا ماموران موفق شدند دو متهم 23 و 24 ساله را در يك كارگاه آهنگري در بلوار اشرفي اصفهاني بازداشت كنند. به گزارش ايسنا، صبح ديروز هر دو متهم در مقابل بازپرس شعبه اول بازپرسي دادسراي امور جنايي به جرم ارتكابي اعتراف كرده و با صدور دستور بررسي هاي بيشتر، استعلامات لازم از پزشكي قانوني جهت معاينه دختر نوجوان صورت گرفت.

موتور سواري مرگ
ابتكار - برخورد شديد يك دستگاه پرايد با راكب 33 ساله موتورسيكلت سه شنبه شب (15 مرداد) جانش را گرفت.به گزارش روابط عمومي آتش نشاني تهران، برخورد شديد يك دستگاه پرايد با موتورسيكلت در خيابان حيدرخاني كه ساعت 25:23 سه شنبه شب رخ داد جان راكب 33 ساله موتور را گرفت.علي ميرزاخاني فرمانده اعزامي آتش نشاني به محل درباره اين حادثه گفت: با اطلاع از وقوع حادثه ما بلافاصله خود را به محل رسانديم و ضمن ايمن سازي محيط، با راكب 33 ساله موتورسيكلت كه روي زمين افتاده بود روبرو شديم كه متاسفانه در اثر شدت حادثه در دم جان باخته بود.

سوگند «سردار» براي اثبات بي گناهي
مردي كه به اتهام جنايت بازداشت شده بود در شعبه 74 دادگاه كيفري پايتخت تبرئه شد.در نشست رسيدگي به اين پرونده كه روز گذشته به رياست قاضي «حسيني كوه كمره اي» و با حضور چهار مستشار برگزار شد، ابتدا نماينده دادستان به تشريح كيفرخواست پرداخت.آرش سيفي» اعلام كرد: مرد 24 ساله به نام «سردار» و «وحيد» و «مسعود» متهمند 25 فروردين 84 با همدستي زن جواني به نام «شقايق» شوهر او (احمد) را در ملارد شهريار كشتند و گريختند.سپس «سردار» درحالي دستگير شد كه سه متهم ديگر گريخته اند و به نظر مي رسد از كشور، خارج شده اند.اكنون با توجه به درخواست خانواده داغدار براي «سردار» اشد مجازات خواهانم.سپس پدر قرباني در جايگاه ويژه قرار گرفت و توضيح داد:مدتها بود كه پسرم مي دانست شقايق با مسعود، رابطه دارد.عروسم سرانجام نقشه اش را اجرا كرد و به پسرم 25 قرص خواب آور خوراند.مسعود و دوستانش هم كه كليد خانه را داشتندهمان شب به سراغ پسرم رفتند و او را بي رحمانه كشتند.مرد داغدار ادامه داد: مطمئنم «سردار» در اين جنايت نقش اساسي داشته است و بايد اعدام شود.وقتي نوبت دفاع متهم رسيد منكر جنايت شد و گفت: «در يك ساختمان كارگري مي كردم كه فهميدم مسعود به شقايق دل بسته است و مي خواهد با همدستي اين زن و وحيد، شوهرش را بكشد. اما در نقشه آنها هيچ دستي نداشتم.قاضي از متهم پرسيد: در بازجويي هاي مقدماتي، به جنايت اعتراف كرده و گفته بودي مسعود و وحيد، دست و پاي احمد را گرفتند و تو با چاقو به جانش افتادي; قبول داري؟متهم جواب داد: نه، باور كنيد تحت فشار، اعتراف كرده بودم. باور كنيد روحم هم از اين ماجرا خبر نداشت. پدر احمد با شنيدن اين حرف، برخاست و گفت: اگر سردار قسم بخورد كه دستي در جنايت نداشته از شكايتم مي گذرم. به گزارش ايسكانيوز، متهم از قضات خواست به او اجازه دهند كه وضو بگيرد.سپس دست بر قرآن كريم گذاشت و قسم خورد كه در اين ماجرا بيتقصير است.در پايان اين نشست «حسيني كوهكمره اي» و مستشاران، وارد شور شدند و «سردار» را از اتهام آدمكشي تبرئه كردند.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن