تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817191241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پيامي به جشنواره حديث مقاومت/ سيدحسن نصرالله: در جنگ 33 روزه «ان تنصرالله ينصركم» را محقق ديديم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در پيامي به جشنواره حديث مقاومت/ سيدحسن نصرالله: در جنگ 33 روزه «ان تنصرالله ينصركم» را محقق ديديم
خبرگزاري فارس:در پيام «سيدحسن نصرالله» به جشنواره حديث مقاومت آمده است: پيروزي جنگ 33 روزه، اصول ارزشي ايمان به پروردگار متعال را در وجودمان تقويت نمود، خداوند متعال به ما ثبات قدم بخشيد. ما را ياري نمود تا جاييكه وعده «ان تنصرالله ينصركم» را محقق ديديم.


به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، در پيام «سيدحسن نصرالله» دبيركل حزب‌الله لبنان كه توسط «شيخ‌علي ظاهر» عصر امروز در مراسم اختتاميه نخستين جشنواره بين‌المللي حديث مقاومت در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صداوسيما خوانده شد، آمده است: نخست از تلاش‌هاي پربركت و اقدامات ارزشمند و همچنين از فعاليت‌هاي هنري و تبليغي شما در جهت تبيين ارزش‌ها، بيان مفاهيم بلند و نشان دادن ابعاد انساني اين پيروزي الهي كه به دست مقاومت و ملت غيور و ايثارگر لبنان رقم خورد، كمال تشكر را دارم.
در ادامه آمده: من هر تلاشي كه در اين راه صورت مي‌گيرد را جزئي از مسئوليت‌‌هاي مهمي مي‌دانم كه بر دوش همه ما قرار گرفته است. اين تلاش‌ها به منزله اعلام وفاداري به شهداي گرانقدر و تجليل از ايثار و فداكاري‌هاي عظيمي است كه در زيباترين شكل و بالاترين درجات تجلي يافت. فداكاري‌هايي كه براي امت ما دستاوردي تاريخي در جهت تحقق آرمان بزرگ پيروزي بر دشمن صهيونيست‌ و نابودي سلطه استكباري‌اش به حساب مي‌آيد.
نصرالله در اين پيام بيان داشته: در حقيقت، پيروزي جنگ 33 روزه، صفحاتي از طومار سلطه صهيونيست‌ بر تاريخ امت ما را در هم پيچيده، راه عزت و سربلندي را پيش‌روي ما را به طلوع صبح جديدي بشارت داد. صبحي كه در آن جايي براي شكست و عقب‌نشيني نيست. اين پيروزي، واقعيت‌هاي درون اسرائيل (اعم از فرماندهي لجستيك، فرهنگ، ارتش، تشكيلات تبليغاتي وسيع و همه ابزار و امكاناتش) را در مقابل چشم جهانيان به نمايش گذاشت به گونه‌اي كه همه دانستند اسرائيل توهمي دروغين بيش نيست كه ساخته و پرداخته استكبار جهاني است. در واقع اسرائيل يك لانه عنكبوت بلكه چيزي ضعيف‌تر از آن است.
وي اظهار داشته: همچنين اين پيروزي، اصول ارزشي ايمان به پروردگار متعال را در وجودمان تقويت نمود. خداوند متعال به ما ثبات قدم بخشيد. ما را ياري نمود تا جاييكه وعده (ان تنصرالله ينصركم) را محقق ديديم. به علاوه اين جنگ، هويت، خودباوري و اصالت را به امت بازگرداند، او را به توانايي‌هاي خود واقف ساخت و دروازه‌هاي آينده‌اي روشن را از طريق مقاومت، ايثار و فداكاري به روي امت گشود و ما را از تاريكي‌ها و ظلمات گمراهي و ضعف و تشتت نجات بخشيده به نور ايمان، علم، وحدت و قدرت رهنمون ساخت، تا ثابت شود كه ما مي‌توانيم معادلات جهاني را به نفع خود تغيير داده جلال و جبروت دشمنان را بشكنيم.
دبيركل حزب‌الله لبنان بيان داشته است: مگر اين آمريكا نبود كه ادعا مي‌كرد خاورميانه جديد را با خون فرزندان ما و با ويران كردن خانه‌هايمان و نابودي زيربناهاي اساسي كشور كوچك‌مان لبنان، بنا خواهد كرد؟ مگر اولمرت نگفته بود كه مي‌خواهد مقاومت اسلامي و سلاحش را محو و نابود سازد و ملت مقاوم را براي هميشه سركوب نمايد؟ آيا اراده تمامي ستمگران، سياست‌گزاران، زورمداران و توطئه‌گران جهان بر آن قرار نگرفته بود كه در لبنان به مفهوم «پيروزي» پايان داده وتعبير «سلطه دائمي اسرائيل» را جايگزين آن نمايند؟ وي بيان داشته: همه اين حرفها را زدند و همه اين اهداف را با خشونت بارترين تجاوزات و طولاني‌ترين جنگي كه منطقه در تاريخ درگيري شاهد آن بوده، دنبال كردند، اما ما از همان روز اول به آنها گفتيم كه اينها توهمي بيش نيست. شما هرگز نخواهيد توانست نام و خاطره ما را از بين ببريد و دست‌يازي به مقاومت و ملت آن در توان شما نيست. زمانه عوض شده و شرايط تغيير يافته است و در هر حال پيروزي از آن ما خواهد بود. و بحمدالله همان هم شد.
در ادامه اين پيام ذكر شده است: از مهمترين دستاوردهاي اين پيروزي الهي، بازگشت خودآگاهي و بيداري در فرهنگ امت است. بيداري كه در اثر جنگ‌ها و ناكامي‌ها كمرنگ شده بود، تا جاييكه يأس و نااميدي در جان بعضي رسوخ كرده و اراده ايستادگي در مقابل توطئه‌هاي دشمن را از آنان سلب نموده بود. اين معنا شكافي عميق در وجدان و خط‌ مشي امت بوجود آورد و او را از فرهنگ و تاريخ خود بيگانه و دور ساخت. حال آنكه پس از گذشت دو سال از اين رويداد تاريخي، مي‌بينيم كه واقعيت‌ها و ديدگاه‌ها متحول شده و تغيير يافته است.
اين روحاني مبارز تصريح كرده: دشمن اسرائيلي براي نخستين‌بار بعد از پيدايش نامباركش، خود را در محاصره عميق‌ترين بحران‌ها مي‌بيند. بحران بنيان‌كني كه بر تمام استراتژي‌هايش خط بطلان كشيد. او هيچ راه فراري براي خود نمي‌بيند. اين در حالي است كه مقاومت و در كنار او همه ملت‌هاي غيور و شجاع، در موضع قدرت، سربلند ايستاده‌اند و به سوي پيروزي حتمي پيش مي‌روند.
نصرالله اظهار داشته است: حقيقتاً حماسه‌هاي زيبا و رشادت‌آفريني مجاهدان دلاور در متن جبهه‌ها كه بزرگترين ارتش منطقه را به ذلت و خواري كشاند، مواضع جسورانه، صبر و بردباري ملت عظيم‌الشأن ما و دستاوردهايي كه به بركت ايمان و اخلاص بدست آمد، همگي سرمايه‌اي ارزشمند و سرچشمه‌اي جوشان براي اهل هنر و اصحاب رسانه خواهد بود. همانها كه با تلاش‌هاي خود در هنگام كارزار با دشمن و نيز پس از آن، براي دفاع از مقاومت و اثبات حقانيت آن از هيچ تلاشي فروگزار نكردند.
وي ادامه داده است: آنچه شما انجام داده‌ و هم‌اكنون انجام مي‌دهيد، دشمن را واداشت تا به شكست جديدي يعني شكستن در عرصه تبليغات اعتراف نمايد.اكنون دشمن اعتراف مي‌كند كه ما در خصوص نوآوري‌، تبليغات و ايجاد جنگ رواني نسبت به تمامي افسران، لشكر و فرماندهانش برتري و تفوق داريم. اين حقيقت ما را ترغيب مي‌‌كند تا با برداشتن گام‌هاي مؤثرتر، تشكيلات رسانه‌اي شكست‌ناپذيري بوجود آوريم. رسانه‌اي كه بتواند همگام با مقاومت، آثار چشمگيري خلق نمايد.خداوند شما را در همياري امت در پيروزي‌هاي آينده، موفق نموده تلاش‌هايتان را پرثمر و نتيجه‌بخش فرمايد.
انتهاي پيام/ش
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن