تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817139202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شوراي منطقه اي روابط عمومي هاي دانشگاه هاي شمالغرب كشور تشكيل شد.


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: شوراي منطقه اي روابط عمومي هاي دانشگاه هاي شمالغرب كشور تشكيل شد.
هشتمين شوراي منطقه اي روابط عمومي هاي دانشگاه هاي كشور با شركت مديران روابط عمومي هاي12 دانشگاه شمالغرب كشور در دانشگاه تبريز تشكيل شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي وزارت علوم تحقيقات و فناوري، دكتر محمدحسين سرورالدين، رييس دانشگاه تبريز، در اين همايش طي سخناني با تبيين وظايف روابط عمومي ها خواستار هدفمندي فعاليت هاي اين حوزه شد و گفت: اگر روابط عمومي ها در جايگاه واقعي به وظايف اساسي خود عمل كنند، تمامي سرمايه گذاري ها در اين بخش به نتيجه و اثربخشي لازم خواهد رسيد.

وي از روابط عمومي ها به عنوان مغز متفكر هر سازمان و نهادي ياد كرد و گفت: مديريت سازمان ها و نهادها به علت درگيري در اجرا نمي­توانند در سازماندهي روابط درون سازماني و برون سازماني فعاليت مستمري داشته باشند و روابط عمومي ها به ويژه در دانشگاه ها بايد با ايجاد ارتباط سازنده مديريت با سه عنصر كارمند، اعضاي هيئت علمي و دانشجويان به برنامه ريزي و ايده پردازي پرداخته و فعاليت هاي خود را در اين زمينه به طور موثري توسعه دهند.

دكتر هاشم داداش پور، مديركل روابط عمومي وزارت علوم تحقيقات و فناوري، نيز در اين نشست طي سخناني با تبيين وظايف و رويكردهاي جديد جايگاه روابط عمومي در وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: رويكرد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در اين عرصه، تبديل روابط عمومي به يك روابط عمومي تدوين گر و تفسيرگر و البته نه يك روابط عمومي توجيه گر است.

وي خواستار حضور گسترده روابط عمومي ها در عرصه هاي تصميم گيري دانشگاه ها شدو گفت: بدون حضور روابط عمومي ها در عرصه هاي تصميم گيري مديريتي نمي توان سياست هاي ارتباطي موثر و صحيحي را تدوين كرد.

دكتر داداش پور، تعريف ماموريت هاي روابط عمومي، تبيين شاخص هاي فعاليت هاي اين حوزه، برگزاري كارگاه هاي آموزشي تخصصي متناسب با وظايف نوين روابط عمومي را از جمله برنامه هاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در اين عرصه خواند و گفت: با به اجرا گذاشتن برنامه هاي جديد روابط عمومي در دانشگاه ها و مراكز پژوهشي و ارزيابي كارشناسي نسبت به انتخاب روابط عمومي هاي برتر نيز اقدام خواهيم كرد تا فعاليت هاي روابط عمومي هاي برتر نيز به عنوان الگو مورد توجه ساير مراكز قرار گيرد.

وي همچنين با اشاره به تشكيل شوراي هماهنگي منطقه اي روابط عمومي هاي دانشگاه ها و مراكز پژوهشي در كشور گفت: با راه اندازي اين شوراها و بررسي تنگناها، مشكلات و نيازهاي روابط عمومي ها به صورت منطقه اي و پيگيري آن از طريق وزارتخانه تلاش مي شود جايگاه روابط عمومي ها و نقش آنان در عرصه هاي تصميم گيري دانشگاهي به طور موثري افزايش يابد.

براساس ­اين گزارش در ادامه اين نشست پس از ارايه گزارش ­چندتن ­از مديران روابط عمومي دانشگاه هاي شمالغرب، با برگزاري ­انتخابات مهندس­ مهدي­ صادقي ­موحد، مدير روابط­عمومي­ دانشگاه­ تبريز به عنوان دبيرشوراي­ منطقه 5 روابط­عمومي­هاي ­دانشگاه­ها و مراكز پژوهشي­ انتخاب ­شد.

گفتني است، در اين همايش مديران و مسئولان روابط عمومي12 دانشگاه و موسسه آموزش عالي تحت پوشش وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري در شمالغرب شامل دانشگاه هاي اروميه، اردبيل، تبريز، تربيت معلم آذربايجان، صنعتي سهند تبريز، هنراسلامي تبريز، تحصيلات تكميلي زنجان، بناب ، مراغه، صنعتي اروميه، پارك علم و فناوري آذربايجان شرقي ، مركز اختر فيزيك مراغه شركت داشتند./ح
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن