تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816855819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /دفاع وزير ارشاد از سينماي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /دفاع وزير ارشاد از سينماي ايران
دفاع وزير ارشاد از سينماي ايران، درگذشت نامي پتگر، تأخير در اكران "فرزند خاك" و نشست مشترك فيلمنامه‌نويسان و رئيس رسانه ملي عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز شنبه 12 مردادماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "ايران" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با مصطفي رزاق‌كريمي كارگردان فيلم "حس پنهان" و يادداشتي بر سينماي آئيني غرب. سخنان وزير ارشاد در دومين روز از برپايي مسابقات بين‌المللي قرآن كريم، ادامه تدوين فيلم "امشب شب مهتابه"، درگذشت نامي پتگر و عبدالحسين اسكندري، تابلوهاي ضد ترافيك در معابر عمومي، معرفي نامزدهاي بوكر 2008، تأخير در اكران فيلم‌هاي "فرزند خاك" و "ميناي شهر خاموش" و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به نشست مشترك اعضاي انجمن فيلمنامه‌نويسان با رئيس سازمان صدا و سيما، ساخت تله فيلم "همچون يك رويا" در شبكه يك، انتخاب محمد ميركياني به عنوان مدير گروه كودك شبكه دو، تأخير در اكران فيلم "فرزند خاك"، دفاع وزير ارشاد از سينماي ايران و اخبار كوتاه. مطلبي به بهانه اجراي اخير اركستر سمفونيك تهران در صفحه موسيقي و توليد برنامه "گل‌هاي آسماني"، يادداشتي بر برنامه "سايبان" و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد كار را تمام مي‌كند.

"همشهري" در صفحه سينما مي‌پردازد به نگاهي به فيلم خارجي "تحت تعقيب" و يادداشتي بر انتخاب "شواليه تاريكي" به عنوان بهترين فيلم تاريخ سينماي جهان در يك نظرسنجي اينترنتي. روزهاي خوش سينماي ايران، لغو كنسرت گروه دبو، پايان فيلمبرداري "درباره الي"، انتشار كتاب "آئين شهرداري از نگاه مقام معظم رهبري" و اخباري كوتاه از سيف‌الله داد، هوشنگ مرادي كرماني، آتيلا پسياني، شيرين بينا، مهران رجبي و ... در صفحه ادب و هنر منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به وداع با نامي پتگر هنرمند نقاش و يادداشتي از آيدين آغداشلو درباره وي، لغو كنسرت گروه مسلمان آمريكايي "دبو" در تهران، گپي با اميرشهاب رضويان، نگاهي به اكران تازه سينماها، پايان جشنواره هنري نماز و نيايش، قطعيت توقف انتشار ماهنامه "هفت" و سخنان جديد وزير ارشاد درباره هنرمندان و سينماي ايران.

"اعتماد" در صفحه سينما مي‌پردازد به اداي دين به برادران ماركس، نقل قول‌هايي از زبان گروچو ماركس و مطلبي درباره تأثيرپذيري سينماي گوندري از ويدئو كليپ‌هايش. اعلام فيلم‌هاي بخش مسابقه و خارج از مسابقه جشنواره ونيز، لغو كنسرت گروه "دبو" دقايقي قبل از اجرا، درگذشت نامي پتگر، آغاز خوب "هميشه پاي يك زن در ميان است" و چند يادداشت در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به يادداشتي در رابطه با تهاجم تازه فرهنگي نسبت به اعتقادات مسلمانان و همچنين گزارشي از نشست مشترك فيلمنامه‌نويسان با رئيس سازمان صدا و سيما. آغاز خوب فيلم "هميشه پاي يك زن در ميان است"، گپي با جلال تجنگي كارگردان نمايش "در جمعيت گم شد"، تمام شدن بليت كنسرت شهرام ناظري و حضور فيلم‌هاي كيارستمي و نادري در جشنواره ونيز در صفحه پاياني آمده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به سخنان اخير وزير ارشاد درباره سينماي ايران، موضعگيري هماهنگ ضد انقلاب و صهيونيست‌ها عليه جشنواره "آخرين منجي"، انتشار تذكره شاعران معاصر و روي خط فرهنگ.

"كارگزاران" در صفحه سينما مي‌پردازد به نگاهي به فيلم "خاطرات مردگان" و ساير آثار سينماي وحشت جرج رومرو، ياددشتي به نقل از استيون كينگ و معرفي فيلم‌هاي روز اكران جهاني. درگذشت نامي پتگر و يادداشتي درباره آن مرحوم، لغو مجوز اجراي كنسرت گروه موسيقي "دبو"، سخنان وزير ارشاد درباره هنرمندان، معرفي نامزدهاي نهايي بوكر 2008 و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن