تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817326977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خطيب جمعه امروز تهران:بايد همچنان در مقابل تحريم ها ايستادگي كرد / لزوم ريشه كني شرارت ها در كشور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خطيب جمعه امروز تهران:بايد همچنان در مقابل تحريم ها ايستادگي كرد / لزوم ريشه كني شرارت ها در كشور
آيت الله جنتي گفت: مقاومت هاي ملت ايران در حفظ پايگاه اسلامي خود در برابر تحريم ها و محدوديت هاي به وجود آمده براي كشور بايد همچنان ادامه يابد و اين امر را همواره در نظر داشت كه مسائل سياسي يك طرف قضيه و آخرت ، بهشت و جهنم در سوي ديگر اين قضايا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله جنتي خطيب جمعه اين هفته تهران در خطبه هاي نماز جمعه اظهار داشت: بعثت يكي از بزرگترين حوادث دنيا بوده است كه قبل و بعد از آن شاهد چنين حادثه اي نبوده ايم چرا كه در اين رويداد انساني مبعوث شد كه رسالت آن برترين رسالت عالم بود.

وي با اشاره به ابعاد وجودي امام موسي كاظم (ع) نيز افزود: اين امام (ع) يكي از مظلوم ترين امامان ما بود كه خود از مظلوم ترين عالم بودند.

جنتي در خطبه هاي دوم نماز جمعه اين هفته تهران به مسئله 12 مرداد و تاسيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در سال 1359 اشاره كرد و ادامه داد: تاسيس اين نهاد كه هميشه در انجام كارهاي خود از مردم استمداد كرده يكي از كارهاي مهم پس از انقلاب بود كه خوشبختانه تاكنون خدمات مفيدي راعرضه داده و افراد پاك و مخلصي در آن مشغول به خدمت هستند.

وي همچنين به فرا رسيدن 29 رجب سالروز وفات حضرت خديجه (س) اشاره كرد.

امام جمعه موقت تهران دربخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سالگرد تاسيس ستاد نماز جمعه كه هفته قبل بود، تصريح كرد: لازم است از ستاد نماز جمعه به دليل فراهم آوردن مقدمات برگزاري نماز جمعه تقدير و تشكر كنم و اميدوارم كه خداوند اجر و مزد خدمات خالصانه آنها را عطا كند.

جنتي به مسئله اعدام اشرار كه اخيرا انجام شد نيز اشاره كرد و گفت: از افرادي كه اين كار را انجام داده اند اعم از قوه قضائيه ، اطلاعات و نيروي انتظامي تشكر مي كنم چرا كه بايد ريشه اين شرارت ها در جمهوري اسلامي ايران كنده شود.

وي افزود: اين كار بايد 10، 20 سال پيش از اين انجام مي شد ولي اينكه از اكنون به بعد چنين كاري انجام شود خود امري پسنديده است. از سويي هم بايد گفت كه اف بر آنهايي كه در خارج از كشور مي نشينند و چنين كارهايي را محكوم مي كنند چرا كه اگر چنين حوادثي براي خود آنان اتفاق مي افتاد آن وقت اين كار را پسنديده مي دانستند.

دبير شوراي نگهبان با اشاره به فرا رسيدن ماه هاي شعبان و رمضان و پشت سر گذاشتن ماه رجب اظهار داشت: اين ماه ها زمان مناسبي براي خودسازي انسان است اگر مي بينيم كه در برخي مسائل به جايي نمي رسيم بايد در يك كلمه به اين موضوع اشاره كرد كه تقوا نداريم.

جنتي مسئله اخلاقيات اجتماعي را يكي از مصاديق مهم ذكر شده در قرآن به خصوص در سوره حجرات عنوان كرد و ادامه داد: در اين خصوص 6 دستور در سوره حجرات براي اجراي هر چه بهتر اخلاقيات اجتماعي و اسلامي ذكر شده است كه عمل به آنان در ساختن جامعه اخلاقي و اسلامي كمك شاياني به ما خواهد كرد.

وي تاكيد كرد كه برخي كارهاي بد و ناپسند نبايد گفته شود از سويي هم چرا عده اي كارهاي خوب انجام شده را مورد اشاره قرار نمي دهند اگر اين امر دربين مردم شايع شود آنگاه حيثيت افراد مخدوش خواهد شد و از نظر سياسي نيز وحدت جامعه به هم خواهد خورد.

امام جمعه موقت تهران با تاكيد بر اينكه تهمت زدن ها ، دروغ گفتن ها و ساير كارهايي از اين قبيل در جامعه باعث از بين رفتن وحدت مي شود گفت: اين موضوعات باعث از بين رفتن احترام و كرامت افراد مي شود كه اگر در جامعه نفوذ پيدا كند سلب اطمينان بين افراد نيز شيوع خواهد يافت.

جنتي با بيان اينكه در حال حاضر مشكلات زيادي در جامعه داريم خاطر نشان كرد: براي ايستادگي در برابر مشكلات بايد از انجام كارهاي مغاير با دستورات اخلاقي و اسلامي پرهيز نمود و در درجه دوم با عنايت به بيانات رهبر معظم انقلاب در برابر مشكلات صبر كرد.

وي در پايان تصريح كرد:مقاومت هاي ملت ايران در حفظ پايگاه اسلامي خود در برابر تحريم ها و محدوديت هاي به وجود آمده براي كشور بايد همچنان ادامه يابد و اين امر را همواره در نظر داشت كه مسائل سياسي يك طرف قضيه و آخرت ، بهشت و جهنم در سوي ديگر اين قضايا وجود دارد.
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن