تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821398051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رادان: دستگيري 90 درصد از اراذل/كاهش 80 درصدي بدپوششي/تعطيلي 80 درصد آتليه هاي متخلف/دستگيري 70 درصد از مواد فروشان


واضح آرشیو وب فارسی:انتخاب: رادان: دستگيري 90 درصد از اراذل/كاهش 80 درصدي بدپوششي/تعطيلي 80 درصد آتليه هاي متخلف/دستگيري 70 درصد از مواد فروشان
خبرگزاري انتخاب : رئيس پليس تهران گفت: خودروهايي هم كه افراد بدپوشش را سوار كرده باشند تا دو ماه توقيف خواهند شد و راكبان بدپوشش آن نيز در اختيار مراجع قضايي قرار خواهند گرفت.


فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ گفت: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي تا دستگيري آخرين نفر از اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر ادامه خواهد داشت.

بر اساس اين گزارش، سردار سرتيپ رادان در نشست خبري با خبرنگاران افزود: در عمليات دو شب گذشته 43 نفر از ارذل و اوباش دستگير شدند و در اختيار مراجع قضايي قرار گرفتند.

وي افزود: بيشتر اين بازداشت شدگان افرادي بودند كه در مراحل قبلي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي موفق به فرار شده بودند.

سرتيپ رادان با اشاره به موفقيت طرح دو شب گذشته گفت: در اين مرحله 90 درصد از اراذل و اوباش و 70 درصد از مواد فروشاني كه شناسايي شده بودند؛ دستگير شدند.

وي ادامه داد: با تلاش پليس امنيت، براي اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر درتهران جاي امني وجود ندارد.

سرتيپ رادان افزود: تا پايان امسال با همكاري قوه قضائيه عرصه را بر بقيه اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر چنان تنگ خواهيم كرد كه اين افراد جرات عرض اندام نداشته باشند.

فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ گفت: حضور دادستان عمومي و انقلاب تهران در عمليات دو شب پيش، نشان از عزم جدي قوه قضائيه در پيشبرد طرح ارتقاي امنيت اجتماعي دارد.

وي افزود: در برخورد با اراذل و اوباش چنان مصمم هستيم كه از افرادي كه در مراحل قبلي تحمل كيفر كرده اند؛ تنها سه نفر به رفتار ناهنجار خود ادامه دادند كه در عمليات نيروي انتظامي دو نفر از آنان از پا درآمدند و نفر سوم نيز بازداشته شده است.

سردار سرتيپ رادان ادامه داد: به شهروندان تهراني قول مي دهم تا پايان امسال ، تهران را از لوث وجود مواد فروشان و اراذل و اوباش پاك مي كنيم؛ طوري كه شهروندان از اين نظر مشكلي نداشته باشند.

فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ ادامه داد: در برخورد با مزاحمان نواميس مردم با كسي شوخي نداريم و با اين افراد برخورد جدي خواهيم كرد.

وي همچنين از بانوان خواست از خودروهايي عمومي با نشان تاكسي يا مسافر برشخصي استفاده كنند.

سردار سرتيپ رادان به برخورد با زنان بدپوشش اشاره كرد و افزود: از سال گذشته كه اين طرح اجرا شد 80 درصد بدپوششي ها كاهش يافت اما براي برخورد با 20 درصد باقي مانده نيز جدي هستيم.

وي گفت: خودروهايي هم كه افراد بدپوشش را سوار كرده باشند تا دو ماه توقيف خواهند شد و راكبان بدپوشش آن نيز در اختيار مراجع قضايي قرار خواهند گرفت.

فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ با اشاره به طرح برخورد با آتليه هاي عكاسي غيرمجاز افزود: با دستور قضايي با تعدادي از آتليه هاي غيرمجاز برخورد شد كه پس از اين برخورد 80 درصد از اين آتليه ها تعطيل شده اند.
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: انتخاب]
[مشاهده در: www.entekhab.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن