تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816989939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه اعتماد// ابهام در تعيين رئيس فراكسيون اصولگرايان// تغييرات گسترده در وزارت نفت// تهديد نمايندگان// ضرغامي تكذيب كرد// دولت اميراحمدي را قبول ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه اعتماد// ابهام در تعيين رئيس فراكسيون اصولگرايان// تغييرات گسترده در وزارت نفت// تهديد نمايندگان// ضرغامي تكذيب كرد// دولت اميراحمدي را قبول ندارد
خبرگزاري آريا- در ستون «پيدا و پنهان» اعتماد در شماره امروز (7 مرداد)، اخبار ويژه زير به چشم مي خورد.

ابهام در تعيين رئيس فراكسيون اصولگرايان؛ محمدرضا باهنر نايب رئيس دوم مجلس اعلام كرد كه به احتمال فراوان شيوه تعيين رئيس فراكسيون اصولگرايان تغيير مي كند و هيات مديره اين فراكسيون رئيس را انتخاب مي كند. در حالي كه باهنر عنوان كرده تا 15 روز آينده تكليف هيات رئيسه اصولگرايان مشخص مي شود كه با وجود گذشت نزديك به دو ماه از آغاز به كار مجلس هشتم هنوز اصولگرايان بر سر انتخاب رئيس فراكسيون اصولگرايان به توافق نرسيده اند.

گرچه در حال حاضر يك هيات مديره 40 نفره انتخاب شده، اما اگر طبق اظهارات باهنر روال انتخاب رئيس فراكسيون اصولگرايان تغيير كند و هيات مديره به جاي تمام نمايندگان عضو اين فراكسيون، دست به انتخاب بزند، احتمال اعتراض طيف هاي مختلف اصولگرايان به اين امر بيشتر مي شود. محمدرضا باهنر در حالي به عنوان يكي از گزينه هاي جدي اين انتخاب مطرح است كه اصولگرايان در انتخابات هيات رئيسه وي را به عنوان نايب رئيس اول مجلس انتخاب نكردند.

تغييرات گسترده در وزارت نفت؛ سه تن از معاونان وزارت نفت رفتني شدند. شنيده مي شود معاون گاز، معاونت پخش و معاونت خط لوله وزارت نفت طي هفته هاي آينده تغيير خواهند كرد.

تهديد نمايندگان؛ بعضي از نمايندگان عضو كميسيون ويژه بررسي كننده طرح تحول اقتصادي اعلام كردند به دليل امتناع احمدي نژاد از ارائه طرح به مجلس عضويت خود در اين كميسيون را ملغي مي كنند. به گفته محمدرضا تابش نماينده يزد برخي از اعضاي اين كميسيون ارائه نشدن مكتوب طرح به مجلس را توهين دولت به نمايندگان دانسته و عنوان كردند وقتي دولت به مجلس احترام نمي گذارد دليلي براي اظهارنظر نمايندگان وجود ندارد.

درخواست توضيح از متكي؛ شنيده مي شود برخي از اعضاي كميسيون امنيت ملي از منوچهر متكي خواسته اند درباره جابه جايي اخير دو سفير ايران در فرانسه و آلمان توضيح دهد. اعضاي اين كميسيون نگران گزينه بعدي سفارت فرانسه هستند. علي آهني سفير فرانسه جايگزين آخوندزاده سفير آلمان شده و آخوندزاده هم به مديريت آسيا و اقيانوسيه وزارت امور خارجه منصوب شده است.

شرط پذيرش وزارت؛ گفته مي شود پرويز داوودي كه زمزمه هايي مبني بر معرفي او به عنوان وزير پيشنهادي اقتصاد مطرح بود اعلام كرده به شرطي حاضر است پست وزارت را بپذيرد كه صمصامي به عنوان رئيس كل بانك مركزي منصوب شود.

ضرغامي تكذيب كرد؛ عزت الله ضرغامي رئيس صدا و سيما خبر كانديداتوري خود در انتخابات رياست جمهوري دهم را شايعه خواند و تكذيب كرد.

دولت اميراحمدي را قبول ندارد؛ خبرگزاري ايرنا روز گذشته اعلام كرد مقامات رسمي ايران هوشنگ اميراحمدي را به عنوان واسطه يي با حسن نيت قبول ندارند و صحت ادعاهاي او را قوياً تكذيب مي كنند. خبرگزاري دولت برخي رسانه ها را به بزرگ كردن نقش اميراحمدي متهم كرده و نقش وي را به عنوان «دلال رابطه ايران و امريكا» تكذيب كرد.

انتقاد از خبرنگار امريكايي؛ خبرگزاري دولت سفر خبرنگار آسوشيتدپرس به ايران را مورد حمله قرار داد. ايرنا از وي به عنوان «خبرنگار دروغ پرداز يك خبرگزاري امريكايي» نام برد و گفت وي چمدان خود را براي سفر به ايران بسته است.

مونوريل يا آثار تاريخي؛ يكي از نمايندگان مجلس ششم اخيراً با ارسال نامه يي به رئيس سازمان ميراث فرهنگي با انتقاد از عدم جمع آوري پايه هاي مونوريل به طنز خواستار ثبت جايگاه احداث مونوريل صادقيه به عنوان اثر باستاني شده است.

هشدار به ازدواج اينترنتي؛ رئيس سازمان ملي جوانان در خصوص افزايش ازدواج هاي اينترنتي هشدار داد و گفت؛ نظرسنجي ها نشان مي دهد آسيب هاي ازدواج هاي اينترنتي بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرد. به گزارش فارس علي اكبري در حاشيه جلسه هيات دولت در پاسخ به سوالي در خصوص گسترش ازدواج هاي اينترنتي خواستار مراقبت بيشتر والدين از فرزندان خود در اين زمينه شد.

كارت زرد خبرنگاران به صمصامي؛ روز گذشته برخورد راننده خودرو صمصامي سرپرست وزارت اقتصاد با خبرنگاران در راهروهاي مجلس اعتراض اصحاب رسانه را برانگيخت. در حالي كه صمصامي براي حضور در جلسه مجمع نمايندگان تهران از راهروهاي مجلس عبور مي كرد فردي كه به گفته صمصامي راننده خودرو وي است خبرنگاران خانم را هل داد و همين امر سبب شد خبرنگاران به كنايه خطاب به صمصامي بگويند؛ «وقتي رفتار اطرافيان شما با خبرنگاران اين طور است پس برخورد شما با مظاهري هم چندان غيرواقعي نيست.»
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن