تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817281842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بندر امير آباد به اولين بندر نسل سوم شمال كشور تبديل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: بندر امير آباد به اولين بندر نسل سوم شمال كشور تبديل مي شود


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز:مدير منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد گفت : با اتمام فاز اول طرح توسعه بندر اميرآباد و تكميل تجهيزات اراضي پشتيباني مناطق صنعتي و نفتي، اين بندر به يكي از بنادر نسل سوم در شمال كشور تبديل خواهد شد.

به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" حسن قلي نژاد مدير منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد با بيان اين مطلب افزود: با تكميل فاز اول طرح توسعه بندر اميرآباد و پروژه هاي در دست افتتاح، چشم انداز درخشاني در انتظار اين بندر خواهد بود به طوري كه بندر اميرآباد سهم قابل توجهي در شكوفايي اقتصادي منطقه، استان و كشور خواهد داشت.
وي افزود: با سفر هيئت دولت به استان مازندران احداث محور بندر اميرآباد به بهشهر و دامغان مورد تصويب قرار گرفت كه مطالعات آن به پايان رسيده و بزودي مراحل اجرايي آن آغاز خواهد شد.
به گفته وي با اتمام اين طرح مسير بندر اميرآباد به بندر شهيد رجايي ۴۰۰ كيلومتر كوتاهتر خواهد شد كه اين امر به حمل و نقل كالا در اين مسير كمك شاياني خواهد كرد.
قلي نژاد تاكيد كرد: با تبديل بندر اميرآباد به يكي از بزرگترين بنادر شمالي كشور در آينده نزديك ، ترانزيت كالا افزايش يافته و عمده هزينه هاي حمل و نقلي ميان بنادر شمالي و جنوبي به طور محسوسي كاهش مي يابد.
مدير منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد به اقدامات صورت گرفته در جذب سرمايه گذاران بخش خصوصي در اين بندر اشاره كرد و اظهار داشت: سازمان بنادر و دريانوردي با سرمايه گذاران بخش خصوصي كه بخواهند در اين بندر فعاليت كنند نهايت همكاري را خواهد داشت.
وي افزود: همچنين فعاليتهايي جهت جذب سرمايه گذاران بخش خصوصي و نيز پيگيري هايي با استاندار مازندران در زمينه بنگاههاي زودبازده انجام داده ايم كه نتيجه بخش بوده و مورد پذيرش استانداري نيز قرار گرفته است.
قلي نژاد تاكيد كرد: چنانچه سرمايه گذاران خصوصي براي سرمايه گذاري به ما مراجعه كنند مي توانيم از طريق تسهيلات طرحهاي زود بازده به آنها كمك كرده و بستر مناسبي را براي فعاليت آنها در بندر اميرآباد فراهم كنيم.
مدير منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد با اشاره به تعاملات اين بندر با بنادر حاشيه درياي خزر خاطرنشان كرد: خواهرخواندگي ميان بندر اميرآباد و بندر اكتائو طي نشستي كه سران پنج كشور حاشيه درياي خزر در تهران داشتند به امضا رسيد.
وي ادامه داد: ما در تلاشيم سرمايه گذاراني كه علاقمند به حضور در دو بندر هستند با مساعدت ها و امكانات لازم شامل اراضي متناسب با طرحهاي ارائه شده را دريافت كنند تا تعاملات و فعاليت دو بندر افزايش يابد.
قلي نژاد در ادامه درخصوص پهلودهي به كشتيهاي با تناژ بالا در بندر اميرآباد خاطرنشان كرد: يكي از مشكلات ما پهلودهي به كشتيهاي با تناژ بيش از ۵ يا ۶ هزار تن بوده كه خوشبختانه با ساخت ۴ پست اسكله براي كشتيهايي با تناژ بيش از ۱۰ هزار تن كه اين مشكل نيز برطرف مي شود.
وي اظهار اميدواري كرد كه در آينده نزديك و با بالا رفتن تعداد اسكله هاي اين بندر، پهلودهي به كشتيهاي با ظرفيت ۱۰ هزار تن فراهم شود.
به گفته مدير منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد با برآورد و پيش بيني هاي سازمان بنادر و دريانوردي ، اين طرح ظرف كمتر از ۳۰ ماه به اتمام خواهد رسيد./د/184 /144/125
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن