تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816980145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از ميان خطبه هاى امامان جمعه


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: از ميان خطبه هاى امامان جمعه
ايلام ـ نماينده ولى فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: نماز جمعه نماد وحدت و همبستگى امت اسلامى است. حجت الاسلام والمسلمين محمدنقى لطفى در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر ايلام افزود: نماز جمعه همواره منادى عدالت اسلامى بوده و شركت نمازگزاران در اين مراسم نمايش قدرت و همبستگى امت اسلامى محسوب مى شود. وى به سالروز اقامه نخستين نماز جمعه از سوى مرحوم آيت الله طالقانى پس از پيروزى انقلاب به دستور امام (ره) اشاره كرد و گفت: برپايى فريضه عبادى ـ سياسى نماز جمعه از بزرگترين پشتوانه هاى نظام اسلامى است كه مسلمانان بايد براى شركت در اين مراسم اهتمام جدى داشته باشند.

مشهد ـ امام جمعه موقت مشهد مقاومت در راه دفاع از آرمان هاى نظام و در برابر سختى هاى مختلف را رمز سربلندى، تعالى و پيشرفت ملت فهيم ايران و انقلاب دانست. حجت الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه هاى نمازجمعه مشهد در حرم مطهر رضوى گفت: انقلاب اسلامى به بركت رشادت ها و مقاومت مردم مؤمن و هميشه در صحنه ايران اسلامى تحت رهبرى داهيانه امام راحل به پيروزى دست يافت و ۳۰ سال از عمر با بركت و پرافتخار آن سپرى شد. وى ادامه داد: امروز نيز مقاومت در برابر ترفندهاى دشمنان و پايبندى بر ارزش هاى نظام و مقابله با مشكلات، مهم ترين رمز رستگارى و توسعه و استمرار انقلاب اسلامى است.

اصفهان ـ نماينده ولى فقيه و امام جمعه اصفهان در خطبه هاى نماز جمعه اين هفته، سالروز اقامه نخستين نماز جمعه پس از پيروزى انقلاب اسلامى در تهران به امامت مجاهد نستوه مرحوم آيت الله سيد محمود طالقانى را گرامى داشت.مراسم عبادى ـ سياسى نماز جمعه با شركت قشرهاى مختلف مردم در مسجد جامع اصفهان به امامت آيت الله سيد يوسف طباطبايى نژاد اقامه شد.وى گفت: مرحوم آيت الله طالقانى، با حكم بنيانگذار جمهورى اسلامى ايران روز جمعه پنجم مرداد ماه سال ۵۸ نخستين نماز جمعه را در دانشگاه تهران اقامه كرد كه نخستين گام بزرگ براى انسجام و و حدت بيشتر مردم بود.

بوشهرـ نماينده ولى فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، گفت: با توجه به بيان اوضاع و تحولات جامعه و جهان در نمازجمعه، اين امر موجب بيمه شدن مردم مقابل دسيسه هاى دشمن مى شود.آيت الله اسدالله ايمانى در خطبه هاى نمازجمعه با اشاره به پنجم مرداد سالروز برگزارى نخستين نمازجمعه، افزود: نمازجمعه از نشانه هاى حاكميت اسلام به شمار مى رود و در اين روز ضمن استمرار ذكر و ياد خداوند، بينش سياسى مردم افزايش مى يابد و اين امر مايه ناراحتى دشمن مى شود. وى تصريح كرد: حضور مردم در صفوف به هم پيوسته نشانه وحدت و انسجام امت اسلامى است كه اين امر زمينه توسعه و حركت در جامعه را مهيا مى كند.

همدان ـ نماينده ولى فقيه در استان همدان در خطبه هاى نمازجمعه از سالگرد اقامه نخستين نمازجمعه بعد از پيروزى انقلاب اسلامى ياد كرد و گفت: نخستين نمازجمعه ايران اسلامى بعد از پيروزى انقلاب اسلامى به فرمان امام خمينى (ره) از سوى ابوذر زمان، آيت الله طالقانى اقامه شد كه به گفته معمار كبير انقلاب اسلامى ايران اگر انقلاب اسلامى ما هيچ دستاوردى به جز نماز نداشت باز هم براى ما و شيعه كفايت مى كرد، نمازجمعه اى كه پرورش دهنده بسيارى از جوانانى بود كه در طول ۸ سال دفاع مقدس با تمام وجود از نهضت امام خمينى (ره) و مردم ايران حفاظت كردند. آيت الله سيدغياث الدين طه محمدى افزود: نمازجمعه موجب اتحاد، يك دلى، همكارى و صداقت شده و در روح هميارى مسلمانان تأثير بسزايى دارد كه مردم ايران در طول انقلاب و تداوم آن، اين مسأله را ثابت كرده اند.

اراك- امام جمعه موقت اراك گفت: نماز جمعه مظهر اقتدار نظام اسلامى است و انقلاب اسلامى ايران با نماز جمعه بيش از پيش در جهان نهادينه شد.حجت الاسلام على اصغر الهامى نيا در خطبه هاى نماز جمعه اراك افزود: مردم ايران تا قبل از انقلاب اسلامى از شركت در نماز جمعه به شكل گسترده محروم بودند.وى اظهار داشت : والدين نقش مؤثرى در تشويق فرزندان خود براى شركت مستمر در نماز جمعه دارند.

يزد ـ نماينده ولى فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: نماز عبادى - سياسى جمعه در اسلام و نظام اسلامى جايگاه خاص و مهمى دارد.حجت الاسلام والمسلمين محمدعلى صدوقى در خطبه هاى اين هفته نماز جمعه يزد افزود: امام خمينى (ره) توجه خاصى به اين موضوع داشتند و فرمودند: نماز جمعه در رأس همه امور است.وى همچنين با اشاره به جايگاه مهم منصب امامت جمعه كه از طرف مقام معظم ولايت تعيين مى شود، اظهار داشت: امام جمعه هيچ گاه سخنگوى دولت نبوده و همواره بايد مسايل و مشكلات مردمى را بازگو كند و بر امور نظارت داشته باشد.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن