تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819762505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفت و گو با سرشناس ترین برزیلی فوتبال ایران /آلميدا:نمي توانم تفكر


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: کاپیتان سانتوس و کسی که در میان روبینیو ،دیه گو و الانو بازیکنی بزرگتر به حساب می آمد حالا در لیگ فوتبال ایران مشغول است. بدون شک پائولو آلمیدا هافبک 29 ساله صبای قم که 13 بازی ملی برای برزیل انجام داده سرشناس ترین برزیلی فوتبال ایران است اما همین بازیکن مشهور در 8 هفته ابتدایی لیگ برتر اصلا دیده نشده است.پائولو هنوز بازیکن فیکس صبا نیست و خودش هم می گوید هر روز از خودش می پرسد که چرا نمی تواند قابلیت های فنی اش را نشان دهد.
چه اتفاقی افتاد که به صبا آمدی؟
بعد از اینکه از بنفیکا جدا شدم وبه فوتبال برزیل برگشتم ، تیم کورینتیانس را انتخاب کردم اما این باشگاه مرا به نالتیکو فروخت چرا که دچار مشکلات مالی شده بود.تقریبا کل سال 2009 را بازی نکردم بطوری که در ابتدای همین سال میلادی قصد داشتم فوتبال را کنار بگذارم.سرانجام به تیم روندا ناپولی که در سری Aایالت مان حضور دارد پیوستم و با این تیم قهرمان ایالت شدم.بعد از آن یکی از دوستانم در ایران به نام کلمنتینو با من تماس گرفت و درباره فوتبال اینجا گفت و من هم تصمیم گرفتم به ایران بیایم و با صبا قرار داد ببندم.
در برزیل و پرتغال در چه پستی بازی می کردی؟
پست بازی من هافبک دفاعی است امادر هافبک چپ هم بازی کرده ام .در صبا هم هافبک چپ بازی کرده ام. با این همه سابقه و بازی های ملی چطو در فوتبال ایران موفق نبوده ای؟
اتفاقا خودم هم هر روز این سوال را از خودم می پرسم.من در کوپا امریکا کار بازیکانی مثل کاکا بازی کرده ام اما نمی دانم چرا اینجا نتوانسته ام خودم را نشان بدهم.شاید یک مقدار نیاز به هماهنگی بیشتر با تیم و بازیکنان دارم اما اگر در پست خودم از من استفاده شود بهترین بازی ها را برای صبا انجام خواهم داد.می دانم ایراد هایی که از من می گیرند منصفانه است اما امیدوارم خودم را در فوتبال ایران اثبات کنم.
راستی در سانتوس با کدامیک از بازیکنان این تیم بیشتر ارتباط داشتی؟
من در آن تیم کاپیتان بودم و با همه بازیکنان دوست بودم اما صمیمی ترین شان الانو بود که الان بازیکن اصلی تیم ملی است.
زندگی در ایران و تهران چطور است ؟
واقعا تهران و مردمانش را دوست دارم.اتفاقا می خواهم در ماه ژانویه همسرم و فرزندم را به ایران بیاورم.
اوقات بیکاری چه می کنی؟
معمولا یا به فروشگاه هایپر استار می روم و مشغول خریدم یا در رستوران هستم.
فکر می کنی امسال صبا چه رتبه ای را به دست می آورد؟
فعلا که شرایط تیم مان خوب است و الان در رده پنجم جدول هستیم .من در هرتیمی بوده ام قهرمان شده ام ؛بنفیکا،کورینتیانس؛سانتوس و حتی تیم ایالتی ام.تیم ما امیدوارانه می جنگد تا قهرمان شود و باید در نظر داشت همه چیز در فوتبال امکان پذیر است.
ارتباطت با محمود یاوری سرمربی تیم تان چگونه است ؟
خب اینجا تفکرات مربیان با برزیل و اروپا فرق می کند و آنها چیزهای دیگری از بازیکنان شان می خواهند اما من نمی توانم این تفکرات را تغییر بدهم .مربی ما تیم ،بازیکنان و حریفانمان را خوب می شناسد و من هم سعی می کنم خودم را با خواسته های او همراه کنم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن