تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818997045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار خراسان رضوي اميدواريم با رفع مسايل جزيي امسال 3 كارخانه سيمان در استان افتتاح شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: استاندار خراسان رضوي اميدواريم با رفع مسايل جزيي امسال 3 كارخانه سيمان در استان افتتاح شود
مشهد – خبرگزاري ايسكانيوز : پنجمين جلسه ستاد راهبردي سيمان با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي و مسوولان كارخانجات سيمان خراسان رضوي برگزار شد .
به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران «ايسكانيوز» به نقل از سازمان صنايع و معادن : استاندار خراسان رضوي در اين جلسه با بيان اينكه زيرساخت ها نبايد به توليد فشار آورد ، گفت : دستگاههاي مسوول موظف هستند در اين زمينه نهايت تلاش خود را انجام دهند .
محمد جواد محمدي زاده با بيان اينكه مشكلات كارخانجات سيمان در خراسان رضوي حل شده است ، افزود : اميدواريم با رفع مسائل جزيي و حمايت بانكها تا پايان سال جاري سه كارخانه سيمان در استان افتتاح شود .
وي با اشاره به هزينه يك هزارو500 ميليارد ريالي براي ايجاد هركارخانه سيمان واشتغالزايي 400 نفر به ازاي هر كارخانه ادامه داد : بايد تلاش كرد تا سرمايه گذاري هاي انجام شده و تاثير آن در رونق و آباداني كشور براي مردم قابل لمس باشد .
محمدي زاده بر لزوم تشكيل نهادي براي كارخانجات سيمان استان تاكيد كرد و گفت : اين تشكل به مسائل تامين قطعات ، پشتيباني ، آموزش ، تسريع در عمليات اجرا و كاهش هزينه ها و كمك به حضور كارخانجات در بازارهاي خارجي خواهد پرداخت .
وي بازار داخل كشور را بازاري محدود خواند و اظهار داشت : بازار مصرف سيمان در كشور محدود است وبايد از هم اكنون در بازارهاي هدف سرمايه گذاري شود .
وي تاكيد كرد : كارخانجات توليد سيمان با نگاه صادرات ، از تمام ظرفيت خود براي توليد استفاده كنند .
استاندار خراسان رضوي گفت : سازمان بازرگاني ، گمرك ، استانداري و ديگر دستگاه هاي مرتبط بايد زير نظر كميته توسعه صادرات به ساماندهي مصرف در داخل كشور ، خروج سيمان از كشور و تامين بازار در كشورهاي افغانستان ، عراق و آسياي ميانه بپردازند .
در اين جلسه محمدرضا سجاديان نماينده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به توليد 10 درصد سيمان كشور در خراسان رضوي افزود : در مجلس شوراي اسلامي همكاري هاي لازم را در بحث تسهيلات خواهيم داشت تا خراسان رضوي قطب توليد سيمان كشور باشد وبه جايگاه شايسته خود دست يابد .
در اين جلسه مديران عامل كارخانجات سيمان زاوه تربت حيدريه ، شرق مشهد ، جوين ، مجد خواف و سيمان غرب تربت جام از پيشرفت فيزيكي 93 ،83 ، 78 ، 25 و 20 درصدي اين كارخانجات خبر دادند و تامين راه ، برق و آب را از جمله مشكلات خود عنوان كردند .
رئيس سازمان صنايع و معادن خراسان رضوي هم گفت : با بهره برداري از 5 كارخانه سيمان تا پايان سال جاري و ابتداي سال آينده ، ظرفيت توليد سيمان در اين استان به 17 هزار تن در روز افزايش مي يابد .
سيد حسين احمدي افزود : در حال حاضر ظرفيت توليد سيمان در استان روزانه 5 هزار تن است كه در نيمه اول سال آينده به 17 هزار تن افزايش مي يابد .
دبير كارگروه صنعت و معدن استان ادامه داد : كمبود سيمان استان تا راه اندازي واحدهاي جديد توليد كننده ، با كمك انجمن صنفي سيمان كشور تامين مي شود و اميدواريم با حل مشكلات كارخانه سيمان لار وسيمان زاوه تربت حيدريه و راه اندازي اين دو كارخانه با ظرفيت توليد هر كدام 3 هزار تن در روز ، مشكلات سيمان در استان برطرف شود .
وي از افتتاح كارخانه سيمان فجر بهمن كه تنها توليد كننده سيمان سفيد در شرق كشور است و كارخانه سيمان خواف تا سال 1390 خبرداد و اظهار داشت : اين كارخانه ها با هدف ورود به بازارهاي افغانستان ، عراق و آسياي ميانه احداث مي شوند . //110
 پنجشنبه 3 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 296]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن