تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816935064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جبارى امروز بررسى مى كند فردا با استقلال مى بندد


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: جبارى امروز بررسى مى كند فردا با استقلال مى بندد
ايران ورزشى - مجتبى جبارى بازيكنى كه على فتح ا... زاده براى به خدمت گرفتنش علاقه اى تمام نشدنى دارد و خودش هم مايل است اگر با تيمى در آن سوى آب ها به توافق نرسيد،پيراهن شماره ۸ استقلال را بپوشد امروز آخرين پيشنهادهاى رسيده از تيم هاى خارجى اش كه مى گويند از آلمان، اسپانيا و چند تيم اماراتى است را بررسى مى كند و اگر اين پيشنهادها باب ميلش نبود فردا قرارداد جديدش را با استقلال امضا مى كند تا يك سال ديگر در تركيب تيم محبوبش باشد. مجتبى جبارى ديروز كوتاه اما مختصر و مفيد حرف زد وگفت: در ايران فقط در استقلال بازى مى كنم.

تماس استاندار، پيگيرى مجلس
پيكان اينگونه به قزوين رفت

به نظر مى رسد انتقال پيكان از تهران به قزوين بسيار ساده و راحت انجام شده است اما اين واقعيت داستان چنين انتقال مهمى نبود. مردم قزوين كه حالا براى اولين بار صاحب فوتبال مى شوند و مى توانند در ليگ برتر نفس بكشند احتمالاً متوجه سختى و دشوارى اين اتفاق شده اند.
ماجرا از جايى آغاز شد كه سيد احمد نصرى استاندار قزوين پس از تماس با ابوترابى نايب رييس مجلس و نماينده مردم قزوين، خواستار اهدا و انتقال يك تيم فوتبال ليگ برترى از پايتخت به استان قزوين شد. پيگيرى نماينده مردم قزوين و البته ممارست و تلاشى كه نصرى در نقش استاندار براى اين اتفاق مهم نشان داد سرانجام باعث شد تا مردم استان قزوين هم بتوانند براى اولين بار در سطح اول فوتبال كشور صاحب يك تيم باشند. به نظر مى رسد اين اتفاق هديه اى بود از سوى استاندار و نماينده مجلس به مردم استان قزوين.

حسينى رييس روابط عمومى فدراسيون فوتبال شد

طى حكمى از سوى على كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال،امير حسين حسينى به عنوان رييس روابط عمومى فدراسيون فوتبال منصوب شد.
در اين حكم آمده است، با عنايت به تجارب ارزشمند، تخصص و تعهد جنابعالى به عنوان رييس روابط عمومى منصوب مى شويد.اميد است با اتكا به خداوند منان و با سعى و تلاش جنابعالى و ديگر همكاران محترم، شاهد اعتلا و پيشرفت فوتبال كشور باشيم.

قونيه اسپور هم جبارى را مى خواست

ايران ورزشى - استقلال امروز در دومين بازى تداركاتى خود در اردوى تركيه به مصاف تيمى خواهد رفت كه خواستار جذب مجتبى جبارى بود.
اگر چه عنوان شده بود حريف دوم استقلال در تركيه تيم «آدنا اسپور» است،اما در آخرين لحظات اين تيم از حضور مقابل استقلال انصراف داد تا «قونيه اسپور» جايگزينش شود.قونيه اسپور همان تيمى است كه از طريق مدير برنامه هاى جبارى خواستار جذب هافبك استقلال شده بود،اما پايين بودن رقم پيشنهادى اش مانع از سفر جبارى به تركيه شد.
طبق هماهنگى قرار است اين بازى امروز ساعت ۲۰ به وقت تهران برگزار شود.

حضور تمام استان ها در ليگ يك!

ايران ورزشى- ديروز با برگزارى جلسه اى در فدراسيون فوتبال،تكليف تعداد تيم هاى ليگ دسته اول مشخص شد. تعدادى از دست اندركاران فوتبال ديروز در فدراسيون فوتبال حاضر شدند تا در خصوص چگونگى برگزارى مسابقات فصل آينده ليگ يك با اعضاى فدراسيون به گفت وگو بنشينند.
اين جلسه از آن جهت برگزار شد كه در خبرها آمده بود فدراسيون قصد دارد فصل آينده ليگ يك را با حضور ۲۸ تيم برگزار كند و در صورت قطعى شدن حضور اين تعداد تيم در ليگ يك،احتمال اينكه هر استان حداقل يك تيم را در ليگ يك و ليگ برتر داشته باشد،بسيار زياد است.

پس از خروج مهدى خيرى از ليست استقلال
احتمال جذب محمدى بيشتر شد

خروج نام مهدى خيرى از استقلال محمدى را به اين تيم نزديك تر كرده است: با سران استقلال به توافق كامل رسيده ام؛ اما هنوز حضورم در اين تيم قطعى نيست.
سه شنبه وضعيتم مشخص خواهد شد. از استقلال اهواز و پيكان هم پيشنهاد دارم، قرار است مسؤولان استقلال تهران تا روز سه شنبه به من جواب دهند.
محمدى اگر به استقلال بيايد يك ذخيره مطمئن و شايد هم يك دروازه بان اول خوب براى استقلال باشد.

كنه گاوى سفر پيكان را لغو كرد

ايران ورزشى- در حالى كه مسؤولان پيكان از مدت ها قبل براى سفر به تركيه برنامه ريزى كرده بودند تا با آمادگى بيشترى وارد مسابقات ليگ شوند ولى در آخرين لحظات پرواز اين تيم لغو شد. كيانى سرپرست پيكان مى گويد: «به خاطر شايع شدن بيمارى كنه گاوى و به خاطر حفظ سلامت بچه ها با مسؤولان باشگاه جلسه اى برگزار كرديم كه قرار شد چند روز اين سفر را به تعويق بيندازيم و اگر شرايط مساعد باشد پنج شنبه عازم تركيه مى شويم.»

اتوئو به سايپا مى رسد

با سرعت گرفتن روند پيوستن ساموئل اتوئو به تيم كوروفچى ازبكستان ، به احتمال زياد اين ستاره كامرونى در ديدار مقابل سايپا به ميدان خواهد رفت.
در پى سفر اتوئو به ازبكستان و بى ميلى او به ماندن در بارسا ، مسؤولان اين باشگاه به او اجازه داده اند با هر تيمى كه مايل است مذاكره كند و اطمينان داده اند كه ديگر جايى در تركيب اين تيم ندارد.
بارسلونا در بيانيه اى اعلام كرده است، اتوئو پس از بازگشت از تعطيلات در تست آمادگى جسمانى شركت كرد كه نتيجه آن مورد رضايت پپ گوارديولا سرمربى جديد تيم نبود.اتوئو سپس در نشستى با مسؤولان باشگاه ، بر سر جدايى از بارسلونا به توافق رسيد و تكليف خود را مشخص كرد اما با اين حال او تا هنگام جدايى در كنار تيم خواهد ماند و ديروز نيز به همراه ساير اعضاى تيم به اسكاتلند سفر كرد.
اتوئو هفته قبل در تاشكند ازبكستان حضور يافت و مذاكراتى با مسؤولان تيم كوروفچى انجام داده بود اما در پاسخ به پيشنهاد ۴۰ ميليون يورويى آنها گفته بود، پيشنهادهاى بهترى نيز دريافت كرده است. روزنامه الموندو دپورتيوو گزارش داد تيم اينتر خواهان خريد اتوئو است و پيشنهاداتى از سوى چلسى و آرسنال نيز ارايه شده است. همچنين ميرجلال كاسيموف سرمربى تيم كوروفچى اعلام كرد: مذاكرات براى انتقال اتوئو مراحل نهايى را طى مى كند و وى اميدوار به رسيدن به نتيجه موفق است. كاسيموف گفت حضور اتوئو مى تواند تيم ما را براى رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا كه با ديدار با سايپا شروع خواهد شد متحول كند.

هيات مديره نفت گرفتار بازيهاى بيهوده
به فكر صعود باشيد

ايران ورزشى - صنعت نفت آبادان روزهاى خوبى را سپرى نمى كند. اختلاف ميان اعضاى هيات مديره اين تيم به مجلس و بعد به مطبوعات كشيده شده در اين هياهو عده اى به دنبال منافع شخصى و مقاصد خود هستند و در اين راه از هيچ كارى دريغ نمى كنند. اين كه ميان اعضاى هيات مديره نفت اختلاف نظر وجود دارد، مسأله عجيبى نيست اين اختلاف نظرها به دليل اختلاف سليقه است كه در هر تيمى به وجود مى آيد. اما وقتى كمى دقيق تر به مسأله نگاه مى كنيم درمى يابيم كه اختلاف نظرها در هيات مديره نفت حالت طبيعى ندارد از حد اختلاف سليقه گذشته است و عده اى تيشه را برداشته اند تا به ريشه ديگرى بزنند و براى اين كار افكار و اذهان عمومى را بازى مى دهند. داستان از زمانى آغاز شد كه بحث انتخاب سرمربى پس از احمد طوسى به بحث داغ آبادانى ها تبديل شد. آبادان نياز به يك سرمربى با شرايط ويژه داشت تا بتواند تيم زخم خورده و سقوط كرده اش را مرمت كند. به همين دليل بازار دلالان براى تحميل سرمربى به نفتى ها رونق گرفت. ابتدا يك مربى نه چندان مطرح توسط يكى از دوستان مطبوعاتى خود در آبادان كه بيشتر نقش دلال را بازى مى كند تا يك مطبوعاتى به يكى از اعضاى هيات مديره نفت كه از سوى همين شخص حمايت مى شد معرفى شد. اين مربى در حالى به مذاكره با مسؤولان نفت پرداخت كه پرونده چندان روشنى ندارد. او در هر تيمى كه مشغول به كار بوده در نهايت با شكايت و شكايت كشى از تيم جدا شده است. اين مربى زمانى كه از نفت آبادان نااميد شد به سمت شاهين اهواز رفت و البته اين كار را هم با لابى هاى دوست مطبوعاتى خود به سرانجام رساند. به هر حال همين مسائل و انتخاب شدن تقوى به جاى او باعث شد تا اختلافات در هيات مديره صنعت نفت به اوج خود برسد. اين مسأله فقط به دليل به هدف نرسيدن خواسته هاى تعدادى از اعضاى هيأت مديره نفت رخ داد. اين گروه كه منافع خود را در خطر مى بينند در تلاش هستند تا جو صنعت نفت آبادان را با شايعه سازى و كشاندن بحث هاى تكرارى به مجلس به هم بريزند. اين گروه در راهى كه پيش گرفته اند از هيچ كارى دريغ نمى كنند و از هر دستاويزى سعى دارند تا با كم فروغ نشان دادن خدمات مديرعامل نفت شخص مورد نظر خود را جايگزين كنند.
گفته مى شود به زودى وزير نفت با تشكيل جلسه اى به اوضاع نا بسامان اين تيم رسيدگى مى كند و همه چيز طى روزهاى آينده درست مى شود.
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن